Gjest Janna Skrevet 15. juli 2002 #1 Del Skrevet 15. juli 2002 Det er jammen ikke bare kjedelig. Husker jeg elsket å ligge foran vaskemaskinen når jeg var liten, og bare lytte til surrelyden og holde øye med trusene mine der inne Satte på en vask isted, og ble sittende og stirre... Plutselig begynte den ene knotten å snurre rundt helt av seg selv :o med en skikkelig "kniiiirk"lyd! Jeg ble ganske overrasket der i min meditative tilstand, men så kom jeg på at det er jo en helautomatisk vaskemaskin Noen flere som kan ta seg selv i å stirre inn i det surrende tøyet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 15. juli 2002 #2 Del Skrevet 15. juli 2002 Også jeg som trodde jeg var alene................ Før satt jeg ofte på badegulvet og kikket på vaskemaskinen mens den gikk. Tro det eller ei,men det var faktisk en fin avslappningsmetode! :oops: Jeg sluttet med dette da jeg fikk samboer,kunne jo ikke ta sjansen på og skremme livet av ham! Han hadde vel umyndiggjort meg på timen...!! Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2002 #3 Del Skrevet 15. juli 2002 :o Hehe, jeg henger meg på her jeg, synes det er litt morro å se på vaskemaskinen jeg også.. Gjør det ikke så mye nå da, i fare for at en viss persone skal tro at det har klikket helt for meg En gang jeg satt der så jeg en rød vaskeklut som hadde kommet oppi med det hvite tøyet, og jeg så at tøyet sakte ble rosa.. Hvorfor jeg ikke bare stoppet den..???Tja, si det det, den trollbandt meg på en måte Men ellers så tror jeg at jeg er helt normal:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 17. juli 2002 #4 Del Skrevet 17. juli 2002 Stirret jeg og da jeg kjøpte ny ,og av og til litte grann nå og da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgan Skrevet 19. juli 2002 #5 Del Skrevet 19. juli 2002 Hehehehehe....dere er sprøe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 20. juli 2002 #6 Del Skrevet 20. juli 2002 Hehe, det har jeg ikke hørt om før, men den skal jeg jaggu prøve! Det hørtes unektelig avslappende ut. Problemet er bare at det er felles vaskeri her jeg bor, og jeg risikerer vel å bli tvangsinnlagt på timen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente Skrevet 4. august 2002 #7 Del Skrevet 4. august 2002 For noen år tilbake hadde jeg ett lite problem med stoff og når jeg hadde nedtur pleide jeg å sette på ei maskin for å sitte og stirre når tankene ble alt for heavy...Det pleide å hjelpe det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 5. august 2002 #8 Del Skrevet 5. august 2002 *skratter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 7. august 2002 #9 Del Skrevet 7. august 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 7. august 2002 #10 Del Skrevet 7. august 2002 Ja, det er mye som fenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest florence Skrevet 9. august 2002 #11 Del Skrevet 9. august 2002 Å stirre på en vaskemaskin? Er ikke det det samme som såpeopera?!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 9. august 2002 #12 Del Skrevet 9. august 2002 Stirrer og stirrer. Det går rundt og rundt og rundt og rundt og rundt og rundt og rundt og rundt og rundt og rundt og rundt og....... :o :o :o Fant ut at det var bedre å gå inn på KG jeg!! :D Har nemlig fått nye vaskemaskin og synes jeg må følge med littegrann første gang jeg bruker den. Ikke for å se at det går rundt, men for å sjekke at det ikke er noe vannlekkasje!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 9. august 2002 #13 Del Skrevet 9. august 2002 Denne tråden har bekreftet mine mistanker: Det er et umettelig behov for en ny diskusjonsgruppe "KG's filosofiske verden" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 9. august 2002 #14 Del Skrevet 9. august 2002 Bertha!!!! Men du må innrømme at det er veldig greit å diskutere slike dyptpløyende filosifiske observasjoner når man likevel må teste ut en vaskemaskin!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 9. august 2002 #15 Del Skrevet 9. august 2002 Helt klart, Litago. Det er faktisk uhyre viktig å få trimmet hjernen daglig slik at den ikke faller sammen og skaper digestive besværligheter i hverdagen. Heretter skal jeg selv sørge for å tilbringe noen minutter foran trommelen, i hvert fall et par ganger i uken. Men ikke i kveld, tror jeg. Kombinasjonen av sentrifugering og rødvin tror jeg ikke er særlig god for balansenerven min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indira Skrevet 10. august 2002 #16 Del Skrevet 10. august 2002 Det der gjorde jeg også før! Nå er det min lille sønn på 1 år som har arvet mors merklige vaner! Han liker å stirre inn i vaskemaskinen, så går han løs på den for å fange det som er inni der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2002 #17 Del Skrevet 14. oktober 2002 Tuppa her på 4 hadde i fjor en bobledress som blåste seg opp og ble kjemperar når den var i vaskemaskinen, hun var stort sett med å stappe den inn når den skulle vaskes og satt også en del og så på mens den ble vasket og komm med entusiastiske hyl når den deiset rundt, er nok morsomt, må medgi at jeg syns den så temlig snål ut noen ganger med fôret struttende omkring jeg og. Jeg tenkte ikke over før at klær kunne ha slik underholdningsverdi, så jo vi er sikkert noen. Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 17. oktober 2002 #18 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hmmm, har nå lagt merke til at kluter og små tepper (til baby) ser veldig rare ut i maskinen; de "plupper" liksom rundt med små hopp Akkurat nå står det en 60-vask med undertøy og håndklær og vasker seg, men jeg gidder ikke å se på idag, for maskinen er for full til at det har noen underholdningsverdi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2002 #19 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hei Jeg har en vindtett jakke med gult nylonfôr jeg kom til og se på en gang og ble ganske fasinert, foret blåste plutselig opp i balonger og merkelige fasonger, skikelig rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 17. oktober 2002 #20 Del Skrevet 17. oktober 2002 *skal prøve jeg oxo* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå