kisskissbangbang Skrevet 16. mars 2016 #161 Del Skrevet 16. mars 2016 5 minutter siden, Den mystiske skrev: Vel, det er omtrent "umulig" å gjøre alle fornøyde på et tidspunkt. Så da blir det 23. april. Verden er ikke lett gitt... Trukke måten å gjøre seg poppis på er å være frekk mot andre brukere. Bare sier'e. Jeg, f.eks., er veldig var på uhøflighet og såpass barslig at dette hadde vært nok til at jeg ikke hadde gidda å gå på treffet. Men det er jo meg og jeg har PMS. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wonder Woman Skrevet 16. mars 2016 #162 Del Skrevet 16. mars 2016 7 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Trukke måten å gjøre seg poppis på er å være frekk mot andre brukere. Bare sier'e. Jeg, f.eks., er veldig var på uhøflighet og såpass barslig at dette hadde vært nok til at jeg ikke hadde gidda å gå på treffet. Men det er jo meg og jeg har PMS. det kommer vel andre og - Bli med Bli med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 16. mars 2016 #163 Del Skrevet 16. mars 2016 1 minutt siden, Wonder Woman skrev: det kommer vel andre og - Bli med Bli med Jeg bor ikke helt sånn til at det vil være naturlig å bare svinge innom et KG-treff i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 16. mars 2016 #164 Del Skrevet 16. mars 2016 Så ikke at det hadde vært treff før nå Kanskje jeg kommer neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wonder Woman Skrevet 16. mars 2016 #165 Del Skrevet 16. mars 2016 (endret) 4 minutter siden, Fireball skrev: Så ikke at det hadde vært treff før nå Kanskje jeg kommer neste gang! Ja gjør det,jeg tagga deg i den andre kg treff-tråden Endret 16. mars 2016 av Wonder Woman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 16. mars 2016 #166 Del Skrevet 16. mars 2016 31 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Trukke måten å gjøre seg poppis på er å være frekk mot andre brukere. Bare sier'e. Jeg, f.eks., er veldig var på uhøflighet og såpass barslig at dette hadde vært nok til at jeg ikke hadde gidda å gå på treffet. Men det er jo meg og jeg har PMS. Skjønner. Alle er selvsagt velkommen på nytt KG-treff. Dersom du selv ikke ønsker å være tilstede så er jo det selvsagt ditt valg. Forstår ikke hvorfor det er frekt. Gjerne utdyp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 16. mars 2016 #167 Del Skrevet 16. mars 2016 Blir kanskje med. Må bare se litt an Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå