Gå til innhold

KG-treff i Oslo Lørdag 5. Mars


minister-mio

Anbefalte innlegg

Gjest anonym2233

Men ja, ble plutselig nysgjerrig på om en sitter der og snakker til hverandre ved å bruke kallenavn :fnise: Det hadde tatt seg ut! 

Men tror ikke jeg er redd for å nevne brukernavnet eller ekte navnet mitt heller :)

Men guuuuuud, sommerfugler i magen :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jalapeno

Hender det at noen på KG-treff finner tonen og ender opp med knullings? I såfall er det høyinteressant, hehe....

Endret av Jalapeno
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Franke Ann
28 minutter siden, Jalapeno skrev:

Hender det at noen på KG-treff finner tonen og ender opp med knullings? I såfall er det høyinteressant, hehe....

I så fall må man ligge med alle, hvis ikke er det "ensidig meningspåvirkning". Regner med at KG-regler også gjelder på KG-treff.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Franke Ann skrev:

I så fall må man ligge med alle, hvis ikke er det "ensidig meningspåvirkning". Regner med at KG-regler også gjelder på KG-treff.

Men er moderatorene også moderatorer på KG-treffet, eller er de vanlige "sivile" som oss andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Franke Ann
Et øyeblikk siden, Testosteron skrev:

Men er moderatorene også moderatorer på KG-treffet, eller er de vanlige "sivile" som oss andre?

De pleier å være dørvakter, så vidt meg bekjent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Honeyblossom skrev:

Kjenner egentlig ingen her inne, men fristende å kanskje være med fordet. Bare sånn for å ha gjort det liksom, haha.

Håper bare ikke jeg blir så ung i forhold til alle andre.. er 21 :P

 

 

3 timer siden, SillyFlamingo skrev:

Høres spennende ut, men om jeg tørr er jeg usikker på :sjenert: :skaal:

Jeg synes dere absolutt skal slenge dere på! Man trer litt ut av komfortsonen ved å bli med på noe sånt, men de treffene jeg har vært på har vært kjempekoselige og jeg har ikke angret et sekund. (Nå skal jo ikke jeg prate voldsomt høyt som ikke selv skal være med, men hadde jeg bodd i Oslo hadde jeg blitt med selv.) 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang. å informere om brukernavn. Ja, det gjorde vi på treff tidligere. Føltes helt naturlig og var veldig morsomt. Var lettere å huske hvem som var hvem og het hva, på den måten. Å ikke si nicket her inne er jo litt mot sin hensikt, synes jeg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pjokkeline skrev:

Jeg jobber den dagen til kl 20 :cry3:!!!!!

Jobber du langt unna Oslo da? Er jo ikke så sent det da :) Jeg vil se det blide fjeset ditt på treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233
1 time siden, mini-mio skrev:

Jobber du langt unna Oslo da? Er jo ikke så sent det da :) Jeg vil se det blide fjeset ditt på treff!

Jeg bor òg jobber i Oslo :hoppendeglad:

I like måte! :-) Får håpe flere blir litt sene så jeg ikke kommer helt alene og veldig klein, *skaljopåetkgtrefftrossalt* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Nordavind skrev:

Er ganske fristende å bli med altså :)

Gjør det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17. februar 2016 at 16.13, Fotballflue skrev:

Jeg er 26 :) 

edit: jeg er egentlig veldig sjenert jeg og, så du er ikke alene :)  jeg bare prøver å drite litt i at jeg er sjenert, og presser meg selv litt :sprettoy:

Er sjenert jeg også! Men jeg syns dere hørtes koselig ut :) Jeg er 19 da, for ung eller?:/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, hypes skrev:

Er sjenert jeg også! Men jeg syns dere hørtes koselig ut :) Jeg er 19 da, for ung eller?:/

Mulig det er aldersgrense der vi skal :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
Et øyeblikk siden, mini-mio skrev:

Mulig det er aldersgrense der vi skal :(

Jeg prøvde å sjekke men fant ikke noe. MEN, vi MÅ ikke akkurat dit da. Vil gjerne ha med @hypes :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fox Mulder
Den 18.2.2016 at 22.32, Jalapeno skrev:

Hender det at noen på KG-treff finner tonen og ender opp med knullings? I såfall er det høyinteressant, hehe....

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233
2 timer siden, Nordavind skrev:

Er ganske fristende å bli med altså :)

Du skal bli med, trodde vi hadde blitt enige om det 🙈 

@incognita Hvor skal vi da? :D eller ikke blitt helt bestemt enda? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...