Gå til innhold

Pulevenn vil jeg skal møte vennene hans, vil han noe mer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en fyr som jeg har sex med. Vi har avklart at det ikke skal bli noe forhold. Var han som tok opp det temaet og han har nevnt det flere ganger. Vi gjør også andre ting som å se film sammen, lage mat, gå turer osv, men det har alltid vært kun oss to når vi har vært sammen. Nå har han begynt å si at jeg må møte kompisene hans, og vil ha meg med på fest og lignende så jeg kan møte de. Jeg lurer litt, for hvorfor vil han ta meg med å møte vennene sine hvis vi bare skal ha sex? Kan det være at han vil noe mer allikevel? Eller er det andre grunner til at jeg skal møte de? 

Anonymkode: d1b62...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FF er en form for forhold som er dømt til og mislykkes. Det er åpenbart at han er noe forvirret når det gjelder grensene i et slikt forhold. Jeg vet ikke med deg, men jeg ville ikke blitt brukt som søndagskjæreste i uviss fremtid.

Det er mulig at han nå ønsker mer, men da bør i så fall du spørre om det. Hvis ikke kan en av dere ende opp såret, dessverre.

Anonymkode: 9c5d0...8d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en PK som ville at jeg skulle introduseres for vennene hans, men jeg følte at jeg måtte sette foten ned der og klargjøre hva vi var. Han ville ikke at vi skulle være annet enn pulevenner, men for min del roter jeg meg fort opp i følelser, og derfor må jeg ha tydelige og klare grenser. Å bli introdusert for vennene hans og livet hans utenom vår lille boble, gjør dessverre at jeg utvikler følelser, så når jeg skal være PK med noen kan vi ikke gjøre annet enn å pule - ingenting annet overhodet. Ingen venner. Ingen kontakt på sosiale medier. Og så videre. Han må liksom bare være en fjern type jeg så vidt kjenner, på en måte. 

Han insisterte på at jeg skulle møte vennene hans, og etterhvert var jeg dum nok til å gå med på det. Vi begynte å gjøre ting utenom knulling - og selvsagt fikk jeg følelser, fordi grensene ble visket ut og jeg ikke lenger visste hva vi var. Da konfronterte jeg han igjen med hva vi var, men vi var fortsatt ikke mer enn PK. Jeg har ikke tid eller anledning til å inngå et forhold, men ville vite om følelsene jeg hadde i det minste var gjensidige - men det var de ikke. 

Jeg tenker at du, TS, burde spørre han hvor dere er. Om dere bare skal være pulevenner, bør dere ha klare grenser og du må kjenne på om det er noe som kan gå greit for deg. For min del gjør det ikke det, men ingen er like. Siden du lurer, burde du absolutt ta det opp med ham. Menn er litt forskjellige fra oss, og for hans del kan det hende han ikke legger så mye i det å møte vennene hans og at det bare er noe helt uskyldig. Det kan også bety at han vil noe mer, men dette bør du få klarhet i. Min opplevelse er at kvinner legger mer følelser i det å introdusere en mann for vennene og omgangskretsen vår, mens menn kanskje ikke tenker så mye over det?

Anonymkode: 5bb0c...c8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har FLERE ganger sagt at han ikke vil noe mer med deg,men han vil skryte til kompisene sine om fitta han får pule uten forpliktelser. Pose og sekk. Det er status blandt gutta og har ingenting med å "ville noe mer allikevel" å gjøre. Hadde jeg vært deg hadde jeg holdt meg for god for noe sånt. 

Anonymkode: 725c3...085

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en fyr som jeg har sex med. Vi har avklart at det ikke skal bli noe forhold. Var han som tok opp det temaet og han har nevnt det flere ganger. Vi gjør også andre ting som å se film sammen, lage mat, gå turer osv, men det har alltid vært kun oss to når vi har vært sammen. Nå har han begynt å si at jeg må møte kompisene hans, og vil ha meg med på fest og lignende så jeg kan møte de. Jeg lurer litt, for hvorfor vil han ta meg med å møte vennene sine hvis vi bare skal ha sex? Kan det være at han vil noe mer allikevel? Eller er det andre grunner til at jeg skal møte de? 

Anonymkode: d1b62...ff0

Dere har gått i fella. Skal et FF-forhold fungere må dere ikke gjøsre slike ting.

Anonymkode: 8d625...b99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere har gått i fella. Skal et FF-forhold fungere må dere ikke gjøsre slike ting.

Anonymkode: 8d625...b99

Eh, jo. Det er jo de beste FF-forholdene, der man kan være venner OG leke sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten vil han mer, eller så vil han at du skal ønske mer. Det han oppnår med at du ønsker mer, er at han klarer å holde på deg lengre fordi du innerst inne håper på å være mer enn en FF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok om han.

Hva ønsker DU?

Dersom du kun vil være pulevenner så holder du deg unna hans liv utenom tiden deres. Vil du mere, så stiller det seg i et annet lys. Men da bør du også finne ut hva hans intensjon er ved å introdusere deg og vennene hans.

Anonymkode: 1bcca...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Silfen skrev:

Eh, jo. Det er jo de beste FF-forholdene, der man kan være venner OG leke sammen.

Helt til noen får følelser. Og det får man fort som "søndagskjærester". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har pulevenner, så er det faktisk puleVENNER. Absolutt ingen regler om at man ikke kan se en film eller gå på en fest sammen. Snarere tvert imot, har hengt mye med mine elskere, til og med reist på ferier. Vi er venner som har hatt sex.

Det er fremdeles en hel verden i forskjell på det og å være kjærester for meg. Men du får kjenne litt på det selv, jeg blir jo nesten aldri forelsket sånn på generell basis, imens andre får lett sterke følelser og må virkelig jobbe for å holde det casual og ikke la hele greia bli en emosjonell berg-og-dalbane.

Så selv om jeg egentlig synes det er sært at du ikke har møtt vennene hans allerede, så er det jo til syvende og sist du selv som må kjenner på hva du vil. Om han vil noe mer er det vanskelig å svare på, for min del så betyr det ikke så mye om vennene mine møter elskeren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, VinterSnø skrev:

Helt til noen får følelser. Og det får man fort som "søndagskjærester". 

Dem om det. Jeg har ikke vært i en slik situasjon og syns altså det er perfekt med det lille ekstra som er forskjellen på at man bare er et hvilket som helst høl og en faktisk person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde en PK som ville at jeg skulle introduseres for vennene hans, men jeg følte at jeg måtte sette foten ned der og klargjøre hva vi var. Han ville ikke at vi skulle være annet enn pulevenner, men for min del roter jeg meg fort opp i følelser, og derfor må jeg ha tydelige og klare grenser. Å bli introdusert for vennene hans og livet hans utenom vår lille boble, gjør dessverre at jeg utvikler følelser, så når jeg skal være PK med noen kan vi ikke gjøre annet enn å pule - ingenting annet overhodet. Ingen venner. Ingen kontakt på sosiale medier. Og så videre. Han må liksom bare være en fjern type jeg så vidt kjenner, på en måte. 

Anonymkode: 5bb0c...c8a

Jeg har gått i den fella der... nå er vi gift med rekkehus og stasjonsvogn ;)

Tidligere FF'er har jeg vært veldig nøye på skal være så distansert som overhodet mulig. En hadde jeg over flere år, men visste ikke en gang navnet hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Silfen skrev:

Dem om det. Jeg har ikke vært i en slik situasjon og syns altså det er perfekt med det lille ekstra som er forskjellen på at man bare er et hvilket som helst høl og en faktisk person.

Jeg gikk i fellen selv jeg, og er nå godt gift. Eneste FF-relasjonene jeg vet om som ikke ente i forhold eller en såret person var de som ikke gjorde ting alene sammen, men var omgangsvenner sammen andre og ellers bare hadde sex seg i mellom. 

Me om du sier det går bra så kan det sikkert stemme. Jeg vil uansett advare folk mot å lage grobunn for følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...