Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noen idioter. Ikke bare oppfører de seg som svin, de FILMER det også. Og tar vare på filmen. Jævla kretinere. Det er helt utrolig at disse tullingene har klart å overbevise noen om at de kan ta ANSVAR for noe som helst.

Anonymkode: 26358...987

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ha ha! Veldig bra fra NRK! :fnise::ler:

• Liker 2
Skrevet
Den 16.2.2016 at 17.35, Mann 42 skrev:

For noen idioter. Ikke bare oppfører de seg som svin, de FILMER det også. Og tar vare på filmen. Jævla kretinere. Det er helt utrolig at disse tullingene har klart å overbevise noen om at de kan ta ANSVAR for noe som helst.

Kremen av kremen det der. At på til har dagens SD-politikere koblinger til nynazisme.
https://www.interasistmen.se/granskning/21507/

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kvinne i 20åra som bor i Tønsberg og jeg er veldig glad for at de er her. Og de må gjerne bli. Det kryr av innvandrere på utestedene i Tønsberg og du kan ikke hente deg en drink en gang uten å bli gnukka på. Ofte når jeg sksl bli henta har jeg bedt de som henter meg om å møte meg og følge meg bort da jeg har opplevd ubehagelige ting på nattestid. Menn roper og hoier, flyr etter deg og oppfører seg innimellom truende. 

Natteravnene er stort sett ikke å se her, politiet er stort sett opptatt med bråkemakere og 19 åringer som er så fulle at de må ibn på stasjonen. 

Tommel opp for tanken, tommel ned for navnet. Men jeg vil gjerne ha de i gatene neste gang jeg er på byen. 

Anonymkode: eb9e1...4e1

• Liker 4
Skrevet
Den 2/15/2016 at 22.36, Mann 42 skrev:

Jeg er notorisk skeptisk til folk som uniformerer seg og bruker norrøn symbolikk mens de hevder at de står for lov og orden.

Telemarksbataljonen i Afghanistan gjør dette....

Anonymkode: 5a382...b3e

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...