AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Hva synes dere om at Sons of Odin har begynt å patruljere norske gater for å beskytte borgerne mot vold? Anonymkode: 52738...409
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 (endret) - Endret 15. februar 2016 av Evilposelos 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 På meg virker de som å være den typen som kommer til å begynne slåsskamper med ikke-hvite. Anonymkode: 7687c...b4e 7
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #4 Skrevet 15. februar 2016 Det er bare greit så lenge de gjør noe det samme som natteravnene. Anonymkode: 35d2d...8aa 5
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. februar 2016 #5 Skrevet 15. februar 2016 (endret) 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: P Endret 15. februar 2016 av Evilposelos
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #6 Skrevet 15. februar 2016 Tåpelig! De hevder selv de ikke er rasister. Alle uttalelser, oppførsel og hver enkeltperson som er med på det beviser det motsatte. Vil de gjøre nytte kan de joine Natteravnene. Hvorfor gjør de ikke det heller? Hvorfor knytte seg til høyreekstremisme og holdninger som er helt hinsides? Anonymkode: cc09c...c30 23
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #7 Skrevet 15. februar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere om at Sons of Odin har begynt å patruljere norske gater for å beskytte borgerne mot vold? Anonymkode: 52738...409 Kommer de også til å beskytte mot vold som blir utført av etniske nordmenn ? Anonymkode: f4ccb...afd 8
Fiberhusk Skrevet 15. februar 2016 #8 Skrevet 15. februar 2016 Hvis de har helt ærlige og redelige hensikter, så er det helt greit det. 3
fotosyntesen Skrevet 15. februar 2016 #9 Skrevet 15. februar 2016 Helt greit, vi lar jo organisasjoner som Profetens Ummah drive agitasjon i gatene. Og vi har jo Islamske organisasjoner som har medlemmer som er for steining av utroskap: http://www.dagbladet.no/2013/10/17/nyheter/innenriks/islam_net/antirasistisk_senter/29788371/ så hvorfor ikke. Hver sin smak spør du meg... 6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #10 Skrevet 15. februar 2016 Hahah gud så teit, "voktere" av folk som ferdes ute om kveld mens de til daglig sitter i mors kjeller og er bitre på hvor langt de ikke kom i livet. Minner meg om LWK/KKK "patrioter" som vandrer rundt og "beskytter sin rase". Selvfølgelig gjør de ikke det samme som natteravnene, de hjelper hvem som helst, uansett etnisitet, og er der for å skape ro og å hjelpe. Disse er her for å lage kvalm og skille mellom mørk og hvit. Anonymkode: 2d34e...8a3 12
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. februar 2016 #11 Skrevet 15. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahah gud så teit, "voktere" av folk som ferdes ute om kveld mens de til daglig sitter i mors kjeller og er bitre på hvor langt de ikke kom i livet. Minner meg om LWK/KKK "patrioter" som vandrer rundt og "beskytter sin rase". Selvfølgelig gjør de ikke det samme som natteravnene, de hjelper hvem som helst, uansett etnisitet, og er der for å skape ro og å hjelpe. Disse er her for å lage kvalm og skille mellom mørk og hvit. Anonymkode: 2d34e...8a3 Natteravnene er ikke mye til hjelp dessverre, ikke etter hva jeg har erfart. Gjeng med tullinger som bare vandrer rundt med kaffekoppen og skulle man trenge hjelp, får man bare "Eeeh ehm eeeeh" til svar, for de vet ikke hvordan de skal hjelpe, de er redde. 4
Kelsier Skrevet 15. februar 2016 #12 Skrevet 15. februar 2016 I mine øyne er de bare en gjeng hooligans med få eller ingen andre evner enn å være "macho" hvit mann. Patetisk. 13
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #13 Skrevet 15. februar 2016 Dette er et flott tiltak :). Jeg ønsker de velkommen. Anonymkode: 92f07...9e2 5
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #14 Skrevet 15. februar 2016 Føler meg takknemlig over at noen her i landet ønsker å passe på borgerne sine og beskytte oss fra overfallsvoldtekt. Hadde følt meg trygg og glad på vei hjem om jeg hadde hatt disse i nærheten. Anonymkode: 95bb9...de8 10
jabx Skrevet 15. februar 2016 #16 Skrevet 15. februar 2016 1 time siden, Evilposelos skrev: Natteravnene er ikke mye til hjelp dessverre, ikke etter hva jeg har erfart. Gjeng med tullinger som bare vandrer rundt med kaffekoppen og skulle man trenge hjelp, får man bare "Eeeh ehm eeeeh" til svar, for de vet ikke hvordan de skal hjelpe, de er redde. Natteravnene er bare vanlige mennesker som bruker noe av fritiden sin på å hjelpe andre. Hvem som helst kan være natteravn. Det blir altså litt pussig å omtale dem som "gjeng med tullinger" og forvente at de nærmest skal redde verden. Natteravnenes oppgave er å være tilstede, og eventuelt henvise til det offentlige hjelpeapparatet dersom det trengs. Alt ut over det er en bonus. Hadde de vært redde hadde de neppe gått som natteravn. Det er nok heller det at du er ekstremt kravstor og forventer at andre skal bøye seg i støvet for deg, og gjør de ikke det så er de en "gjeng med tullinger som bare vandrer rundt med kaffekoppen". 16
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #17 Skrevet 15. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 26358...987 Anonymkode: 0108d...9bb
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #18 Skrevet 15. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 0108d...9bb Anonymkode: 0108d...9bb
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #19 Skrevet 15. februar 2016 Det er en skremmende tanke at folk ser ut til å tro at det er innvandrere som står for den største andelen av kriminalitet i Norge. Anonymkode: f4ccb...afd 5
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #20 Skrevet 15. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hahah gud så teit, "voktere" av folk som ferdes ute om kveld mens de til daglig sitter i mors kjeller og er bitre på hvor langt de ikke kom i livet. Minner meg om LWK/KKK "patrioter" som vandrer rundt og "beskytter sin rase". Selvfølgelig gjør de ikke det samme som natteravnene, de hjelper hvem som helst, uansett etnisitet, og er der for å skape ro og å hjelpe. Disse er her for å lage kvalm og skille mellom mørk og hvit. Anonymkode: 2d34e...8a3 For et tåpelig utsagn. Hater når folk bruker det at man ikke har kommet langt i livet som et argument for at noen er imot innvandring. Jeg har selv kommet normalt langt i livet, alderen min tatt i betraktning. Kom inn på et profesjonsstudium som har veldig høyt snitt for å komme inn. Er jeg for innvandring av den grunn? Nei. Anonymkode: df1ec...929 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå