Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva synes dere om at Sons of Odin har begynt å patruljere norske gater for å beskytte borgerne mot vold?

Anonymkode: 52738...409

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

-

Endret av Evilposelos
  • Liker 4
Skrevet

På meg virker de som å være den typen som kommer til å begynne slåsskamper med ikke-hvite.

Soldiers-of-Odin.jpg

soldiers-of-odin.jpg

Anonymkode: 7687c...b4e

• Liker 7
Skrevet

Det er bare greit så lenge de gjør noe det samme som natteravnene.

Anonymkode: 35d2d...8aa

• Liker 5
Skrevet (endret)
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Endret av Evilposelos
Skrevet

Tåpelig! De hevder selv de ikke er rasister. Alle uttalelser, oppførsel og hver enkeltperson som er med på det beviser det motsatte. Vil de gjøre nytte kan de joine Natteravnene. Hvorfor gjør de ikke det heller? Hvorfor knytte seg til høyreekstremisme og holdninger som er helt hinsides?

Anonymkode: cc09c...c30

• Liker 23
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om at Sons of Odin har begynt å patruljere norske gater for å beskytte borgerne mot vold?

Anonymkode: 52738...409

Kommer de også til å beskytte mot vold som blir utført av etniske nordmenn ?

Anonymkode: f4ccb...afd

• Liker 8
Skrevet

Hvis de har helt ærlige og redelige hensikter, så er det helt greit det. 

• Liker 3
Skrevet

Hahah gud så teit, "voktere" av folk som ferdes ute om kveld mens de til daglig sitter i mors kjeller og er bitre på hvor langt de ikke kom i livet. Minner meg om LWK/KKK "patrioter" som vandrer rundt og "beskytter sin rase". Selvfølgelig gjør de ikke det samme som natteravnene, de hjelper hvem som helst, uansett etnisitet, og er der for å skape ro og å hjelpe. Disse er her for å lage kvalm og skille mellom mørk og hvit. 

Anonymkode: 2d34e...8a3

• Liker 12
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahah gud så teit, "voktere" av folk som ferdes ute om kveld mens de til daglig sitter i mors kjeller og er bitre på hvor langt de ikke kom i livet. Minner meg om LWK/KKK "patrioter" som vandrer rundt og "beskytter sin rase". Selvfølgelig gjør de ikke det samme som natteravnene, de hjelper hvem som helst, uansett etnisitet, og er der for å skape ro og å hjelpe. Disse er her for å lage kvalm og skille mellom mørk og hvit. 

Natteravnene er ikke mye til  hjelp dessverre, ikke etter hva jeg har erfart. Gjeng med tullinger som bare vandrer rundt med kaffekoppen og skulle man trenge hjelp, får man bare "Eeeh ehm eeeeh" til svar, for de vet ikke hvordan de skal hjelpe, de er redde. 

• Liker 4
Skrevet

I mine øyne er de bare en gjeng hooligans med få eller ingen andre evner enn å være "macho" hvit mann. Patetisk. 

• Liker 13
Skrevet

Dette er et flott tiltak :). Jeg ønsker de velkommen.

Anonymkode: 92f07...9e2

• Liker 5
Skrevet

Føler meg takknemlig over at noen her i landet ønsker å passe på borgerne sine og beskytte oss fra overfallsvoldtekt. Hadde følt meg trygg og glad på vei hjem om jeg hadde hatt disse i nærheten. 

Anonymkode: 95bb9...de8

• Liker 10
Skrevet

article-1193111-0558BAB0000005DC-215_468

Anonymkode: 26358...987

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, Evilposelos skrev:

Natteravnene er ikke mye til  hjelp dessverre, ikke etter hva jeg har erfart. Gjeng med tullinger som bare vandrer rundt med kaffekoppen og skulle man trenge hjelp, får man bare "Eeeh ehm eeeeh" til svar, for de vet ikke hvordan de skal hjelpe, de er redde. 

Natteravnene er bare vanlige mennesker som bruker noe av fritiden sin på å hjelpe andre. Hvem som helst kan være natteravn. Det blir altså litt pussig å omtale dem som "gjeng med tullinger" og forvente at de nærmest skal redde verden. Natteravnenes oppgave er å være tilstede, og eventuelt henvise til det offentlige hjelpeapparatet dersom det trengs. Alt ut over det er en bonus.

Hadde de vært redde hadde de neppe gått som natteravn. Det er nok heller det at du er ekstremt kravstor og forventer at andre skal bøye seg i støvet for deg, og gjør de ikke det så er de en "gjeng med tullinger som bare vandrer rundt med kaffekoppen".

• Liker 16
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

article-1193111-0558BAB0000005DC-215_468

Anonymkode: 26358...987

Anonymkode: 0108d...9bb

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Skrevet

Det er en skremmende tanke at folk ser ut til å tro at det er innvandrere som står for den største andelen av kriminalitet i Norge.

Anonymkode: f4ccb...afd

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For et tåpelig utsagn. Hater når folk bruker det at man ikke har kommet langt i livet som et argument for at noen er imot innvandring. Jeg har selv kommet normalt langt i livet, alderen min tatt i betraktning. Kom inn på et profesjonsstudium som har veldig høyt snitt for å komme inn. Er jeg for innvandring  av den grunn? Nei. 

Anonymkode: df1ec...929

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...