AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #21 Skrevet 15. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er en skremmende tanke at folk ser ut til å tro at det er innvandrere som står for den største andelen av kriminalitet i Norge. Anonymkode: f4ccb...afd Hvis du tar den andelen asylsøkere og immigranter som har begått kriminalitet og vold. Deretter måler du dette opp mot hvor mange etniske nordmenn som har begått kriminalitet. Hvilken andel tror du har begått aller mest kriminalitet, målt etter innbyggertall? Anonymkode: dd006...b3e 11
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #22 Skrevet 15. februar 2016 Er de nazister? Anonymkode: 52738...409 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #23 Skrevet 15. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tåpelig! De hevder selv de ikke er rasister. Alle uttalelser, oppførsel og hver enkeltperson som er med på det beviser det motsatte. Vil de gjøre nytte kan de joine Natteravnene. Hvorfor gjør de ikke det heller? Anonymkode: cc09c...c30 Natteravnene er vel til for å hindre bråk på byen? Tror neppe de kjerringene hadde hatt noe å stille opp med mot en gjeng rabiate muslimer. Anonymkode: 52738...409 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #24 Skrevet 15. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kommer de også til å beskytte mot vold som blir utført av etniske nordmenn ? Anonymkode: f4ccb...afd Nei, det er politiet og natteravnene sin oppgave. Men politiet svikter i håndteringen av muslimsk vold. Det er kanskje der Odins Sønner kommer inn i bildet. Anonymkode: 52738...409 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #25 Skrevet 15. februar 2016 3 timer siden, fotosyntesen skrev: Helt greit, vi lar jo organisasjoner som Profetens Ummah drive agitasjon i gatene. Og vi har jo Islamske organisasjoner som har medlemmer som er for steining av utroskap: http://www.dagbladet.no/2013/10/17/nyheter/innenriks/islam_net/antirasistisk_senter/29788371/ så hvorfor ikke. Hver sin smak spør du meg... Joda, men det er jo vanlig i de muslimske miljøene med sånne ekstremister. Det er vel mer skremmende når nordmenn radikaliseres? Hvis Odins Sønner er så radikale som det påstås, da... Anonymkode: 52738...409 1
Gjest Sunhands Skrevet 15. februar 2016 #26 Skrevet 15. februar 2016 3 timer siden, Evilposelos skrev: Bra. Bra? De gir meg frysninger!
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #27 Skrevet 15. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er en skremmende tanke at folk ser ut til å tro at det er innvandrere som står for den største andelen av kriminalitet i Norge. Anonymkode: f4ccb...afd Hvor mange overfallsvoldtekter på byen utføres av etniske nordmenn? Anonymkode: 52738...409 5
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #28 Skrevet 15. februar 2016 2 minutter siden, Sunhands skrev: Bra? De gir meg frysninger! Ser du ikke det positive i at noen setter foten ned og sier nok er nok, nå finner vi oss ikke lenger i at innvandrere gjør gatene våre utrygge? Anonymkode: 52738...409 5
Mann 42 Skrevet 15. februar 2016 #29 Skrevet 15. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kommer de også til å beskytte mot vold som blir utført av etniske nordmenn ? Anonymkode: f4ccb...afd Nei, men de kommer til å kvalitetssikre volden. 7
Mann 42 Skrevet 15. februar 2016 #30 Skrevet 15. februar 2016 3 timer siden, Fiberhusk skrev: Hvis de har helt ærlige og redelige hensikter, så er det helt greit det. VIRKER det på deg som om de har "helt ærlige og redelige hensikter"? For på meg virker det som om de er en gjeng høyreradikale snauskaller og rasister som mer enn gjerne tar et gateslag. Dette "ordensvern"-pisset er bare et ferniss av legitimitet. 11
Gjest Sunhands Skrevet 15. februar 2016 #31 Skrevet 15. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange overfallsvoldtekter på byen utføres av etniske nordmenn? Anonymkode: 52738...409 Tror du det er dét vi kvinner går rundt og er redd for? Opp mot 16.000 kvinner voldtas hvert år. Overtallsvoldtekter er bare en brøkdel av disse, noe sånt som 10-20 i året i Oslo?
fotosyntesen Skrevet 15. februar 2016 #32 Skrevet 15. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Joda, men det er jo vanlig i de muslimske miljøene med sånne ekstremister. Det er vel mer skremmende når nordmenn radikaliseres? Hvis Odins Sønner er så radikale som det påstås, da... Anonymkode: 52738...409 Litt sleip retorikk her Kanskje det er fler muslimske ekstremister i det muslimske miljøet, enn det er kristne ekstremister i det kristne? Jeg vet ikke jeg. Det er jo heller ikke sikkert at alle i Odins Sønner er bitre, uutdannede og skumle rasister heller... 2
Mann 42 Skrevet 15. februar 2016 #33 Skrevet 15. februar 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du tar den andelen asylsøkere og immigranter som har begått kriminalitet og vold. Deretter måler du dette opp mot hvor mange etniske nordmenn som har begått kriminalitet. Hvilken andel tror du har begått aller mest kriminalitet, målt etter innbyggertall? Anonymkode: dd006...b3e Og DERFOR trenger vi noen hvite snauskaller til å jevne ut kriminalitetsstatistikken med litt eksttra gatevold når de kommer over noe "suspekt" og det er innvandrere involvert. 6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #34 Skrevet 15. februar 2016 Hadde det ikke vært for at jeg har lest om dem nå på nettet, hadde jeg vært vettskremt om jeg hadde møtt en gjeng av dem i en mørk gate i byen Anonymkode: e6199...b71 2
Mann 42 Skrevet 15. februar 2016 #35 Skrevet 15. februar 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Natteravnene er vel til for å hindre bråk på byen? Tror neppe de kjerringene hadde hatt noe å stille opp med mot en gjeng rabiate muslimer. Anonymkode: 52738...409 Ja, du har så rett, så rett. Natteravnene bør snarest få langkøller og bytte ut den tåpelige jakka med en knivsikker vest. Tror dere hjelm blir overkill? 6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #36 Skrevet 15. februar 2016 Et øyeblikk siden, Mann 42 skrev: Og DERFOR trenger vi noen hvite snauskaller til å jevne ut kriminalitetsstatistikken med litt eksttra gatevold når de kommer over noe "suspekt" og det er innvandrere involvert. Så alle i Odins Sønner er snauskaller med kriminell atferd? Akkurat som alle muslimer er hatefulle, hjernevaskede potensielle terrorister? Anonymkode: 0108d...9bb 5
Tøytigern Skrevet 15. februar 2016 #37 Skrevet 15. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere om at Sons of Odin har begynt å patruljere norske gater for å beskytte borgerne mot vold? Anonymkode: 52738...409 Hvordan i all verden våger den gjengen der å desekrere Odins navn! De bør helt alvorlig met skamme seg for navnevalget. Bifalles ikke. Hverken dem eller navnet de har tatt seg. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #38 Skrevet 15. februar 2016 1 minutt siden, Mann 42 skrev: Og DERFOR trenger vi noen hvite snauskaller til å jevne ut kriminalitetsstatistikken med litt eksttra gatevold når de kommer over noe "suspekt" og det er innvandrere involvert. Soldiers of Odin har vel ikke utført noen voldshandlinger hverken her eller i Finland? Så lenge de ikke bryter loven på noen som helst måte, så synes jeg ikke du har rett til å dømme dem på forhånd. Det blir litt av det samme som om å forhåndsdømme alle flyktninger for å antaste europeiske jenter. Vi lever heldigvis i en rettsstat hvor man kan spasere rundt i hvilken genser man ønsker og inntil man begår kriminalitet, så skal man heller ikke dømmes for potensielt utført gatevold? Eller hur? Anonymkode: 0ad5a...1c9 3
Kara W Skrevet 15. februar 2016 #39 Skrevet 15. februar 2016 11 minutter siden, Sunhands skrev: Tror du det er dét vi kvinner går rundt og er redd for? Opp mot 16.000 kvinner voldtas hvert år. Overtallsvoldtekter er bare en brøkdel av disse, noe sånt som 10-20 i året i Oslo? Som kvinne vil jeg si at jeg er mye mer redd for en overfallsvoldtekt enn andre typer voldtekt. Selv om det foregår langt flere av andre typer voldtekt, så er det noe med sannsynligheten for hva jeg, helt personlig, kan bli utsatt for. 6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #40 Skrevet 15. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så alle i Odins Sønner er snauskaller med kriminell atferd? Akkurat som alle muslimer er hatefulle, hjernevaskede potensielle terrorister? Anonymkode: 0108d...9bb Og alle nordmenn er hatefulle, høyreekstreme rasister? Tåpelig å sammenligne vanlige folk med ytterlige grupperinger som Odins Sønner, Odins Soldater, Profetens Ummah osv. Anonymkode: 7687c...b4e 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå