AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #61 Skrevet 15. februar 2016 Et øyeblikk siden, Fiberhusk skrev: Det heter Finland. Ops skrev litt raskt der. Anonymkode: 7687c...b4e
Mann 42 Skrevet 15. februar 2016 #62 Skrevet 15. februar 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og for de som ikke husker... Anonymkode: 26358...987 Ja, det var tider, det,, dere. FMI og Myrdal tonet flagg og viste sitt sanne ansikt. "Innvandringsmotstandere", my ass. 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #63 Skrevet 15. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er en skremmende tanke at folk ser ut til å tro at det er innvandrere som står for den største andelen av kriminalitet i Norge. Anonymkode: f4ccb...afd 70% av de som sitter i fengsel er utlendinger eller har innvandret til Norge. http://www.dagbladet.no/2011/06/17/nyheter/innvandring/kriminalitet/16958521/ http://www.tv2.no/a/2833979 Hvordan det er nå er ikke lett å si siden den nye direktøren i SSB nekter å utforme statistikk på dette, selv om regjeringen (Frp) ønsker en slik oversikt. Anonymkode: f4da4...727 6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #64 Skrevet 15. februar 2016 Når det er sagt er jeg skeptisk til borgervern og "odins soldater" høres litt suspekt ut. Anonymkode: f4da4...727 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #65 Skrevet 15. februar 2016 Jeg er skeptisk til hele opplegget spesielt da mange av de har tilknytning til Vigrid, Pegida og mange andre flere rasistiske,nynazistiske og fremmedfiendtlige grupper. Dette er fakta, så ikke gidd å kverulere på dette. Likelvel må vi huske at så lenge de ikke lager kvalm og bråk så er de frie til å gå hvor de vil som de vil i gatene. Det kan ingen nekte dem. Som kvinne hadde jeg vært skeptisk til en gjeng hettekledde menn bak meg en mørk lørdags natt i en tom og øde gate, med tilknytning til slike organisasjoner. Hadde vært like skeptisk å hatt 3 asylsøkere bak meg også, bare så det er sagt. Jeg føler meg greit nok trygg i gatene heldigvis, men er det noe som gjør meg utrygg så er det fulle eller rusa folk; om det er hvite eller mørke. Har flere ganger hatt hvite, etnisk norske fulle menn tvinge seg inn i taxien min og be sjåføren ta oss med til et visst sted, har derfor måttet be taxisjåfør om å ikke sleppe meg av samme sted som han, og en annen gang var det en som stalka meg helt hjem. Sto med nødnummeret til politiet klart hele veien, og småsprang, og det er ikke ofte jeg gjør. Tror det er uansett en falsk trygghet disse guttene gir, jeg tipper at siden de kommer til å holde ekstra øye med mørkhudede at de vil egge opp til bråk eller faenskap før eller senere. Hadde jeg vært mørkhudet mann og ikke kunne gå ut på byen uten å ha 20 hvite Odinsgutter bak meg hvor enn jeg gikk så hadde jeg ikke følt meg trygg selv, da disse tydeligvis venter på noe de kan "ta" meg for. Anonymkode: fd557...305 3
Mann 42 Skrevet 15. februar 2016 #66 Skrevet 15. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 70% av de som sitter i fengsel er utlendinger eller har innvandret til Norge. http://www.dagbladet.no/2011/06/17/nyheter/innvandring/kriminalitet/16958521/ http://www.tv2.no/a/2833979 Hvordan det er nå er ikke lett å si siden den nye direktøren i SSB nekter å utforme statistikk på dette, selv om regjeringen (Frp) ønsker en slik oversikt. Anonymkode: f4da4...727 Hvor kom de 70% fra? Ikke fra noen av artiklene du har linket til. Og du unnlater også å nevne at svært mange av dem er øst-europeiske bander som er kommet til Norge spesifikt for å begå kriminalitet, fordi Norge er et LETT land å bryte loven i. Foreløpig. Det er sant nok at innvandrere fra visse land er overrepresentert i kriminalitetsstatistikken, men det du sier ovenfor er loddrett løgn. 5
King in the North Skrevet 15. februar 2016 #67 Skrevet 15. februar 2016 30 minutter siden, Mann 42 skrev: Jeg er notorisk skeptisk til folk som uniformerer seg og bruker norrøn symbolikk mens de hevder at de står for lov og orden. Og du lurer på hvorfor folk utviser skepsis til innvandrere, som kommer fra en kultur der bestialske eventyrbøker blir håndhevet som fasit på etikk og moral? Det du gjør nå fremstår rett og slett som fordømmelse. Kan du med hånden på hjertet sinat du har legitimitet i din fordømmelse av mennesker, men at innvandringskritiske kun er blendet av "fremmedfrykt"? 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. februar 2016 #68 Skrevet 15. februar 2016 3 timer siden, jabx skrev: Natteravnene er bare vanlige mennesker som bruker noe av fritiden sin på å hjelpe andre. Hvem som helst kan være natteravn. Det blir altså litt pussig å omtale dem som "gjeng med tullinger" og forvente at de nærmest skal redde verden. Natteravnenes oppgave er å være tilstede, og eventuelt henvise til det offentlige hjelpeapparatet dersom det trengs. Alt ut over det er en bonus. Hadde de vært redde hadde de neppe gått som natteravn. Det er nok heller det at du er ekstremt kravstor og forventer at andre skal bøye seg i støvet for deg, og gjør de ikke det så er de en "gjeng med tullinger som bare vandrer rundt med kaffekoppen". Ja, det er vel det som er problemet, at hvem som helst kan bli det og at de vandrer rundt med kaffekoppen, ikke gjør noe nytte. Det er derfor vi trenger andre grupper, som kan forhindre vold, hjelpe andre. Du vet jeg har rett ser jeg Bonus? De må jo først klare oppgaven å henvise til offentlig hjelpeapparat da Nei, jeg ber aldri om hjelp med mindre det er høyest nødvendig, noe det veldig sjeldent er. 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #69 Skrevet 15. februar 2016 31 minutter siden, Mann 42 skrev: Ja, det var tider, det,, dere. FMI og Myrdal tonet flagg og viste sitt sanne ansikt. "Innvandringsmotstandere", my ass. Personen med finlandshette i videoen er for øvrig samme person som meldte seg for fremmedlegionen for å slippe unna fengselsstraff her i Norge. Hva han hadde gjort for å bli dømt til fengselsstraff? Bombe i 1ste mai toget. Anonymkode: 26358...987 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #70 Skrevet 15. februar 2016 50 minutter siden, Fiberhusk skrev: Og jeg hater virkelig misbruket av norrøn symbolikk. Men de får garantert smake pisken hvis de gjør noe galt. Mer enn asylsøkere som faktisk voldtar får. Misbruk? Tror du vikingene var snille folk eller? Man skal være litt barks og voldelig for å fortjene å bruke norrøne greier. Anonymkode: 52738...409 2
Gjest Sunhands Skrevet 15. februar 2016 #71 Skrevet 15. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Personen med finlandshette i videoen er for øvrig samme person som meldte seg for fremmedlegionen for å slippe unna fengselsstraff her i Norge. Hva han hadde gjort for å bli dømt til fengselsstraff? Bombe i 1ste mai toget. Anonymkode: 26358...987 Godt vi har ham til å passe på oss..
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. februar 2016 #72 Skrevet 15. februar 2016 1 time siden, Mann 42 skrev: Ja, du har så rett, så rett. Natteravnene bør snarest få langkøller og bytte ut den tåpelige jakka med en knivsikker vest. Tror dere hjelm blir overkill? De hadde iallefall skremt noen bort med den hjelmen Hjelm med spikere stikkende ut av den
Gjest Sunhands Skrevet 15. februar 2016 #73 Skrevet 15. februar 2016 17 minutter siden, King in the North skrev: Og du lurer på hvorfor folk utviser skepsis til innvandrere, som kommer fra en kultur der bestialske eventyrbøker blir håndhevet som fasit på etikk og moral? Det du gjør nå fremstår rett og slett som fordømmelse. Kan du med hånden på hjertet sinat du har legitimitet i din fordømmelse av mennesker, men at innvandringskritiske kun er blendet av "fremmedfrykt"? Nå er det vel forskjell på å være skeptisk til disse som faktisk er straffedømte, fremfor å være skeptisk til noen kun av den grunn at de er innvandrere..
King in the North Skrevet 15. februar 2016 #74 Skrevet 15. februar 2016 1 minutt siden, Sunhands skrev: Nå er det vel forskjell på å være skeptisk til disse som faktisk er straffedømte, fremfor å være skeptisk til noen kun av den grunn at de er innvandrere.. Så det er mer legitimt å være fordømmende mot Soldiers of Odin, enn innvandrere fra midt-østen?(som forøvrig sikkert har ren samvittighet alle mann) Da må jeg spørre hvorfor? Hva er det som gjør denne fordømmelsen legitim, i motsetning til fordømmelsen av asylsøkerne? 6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #75 Skrevet 15. februar 2016 Sorte uniformer, nasjonalistiske verdier, ordenpatruljer, vikingsymbolikk og norrøne navn. Hirden og odins sønner ser ut til å ha en del ubehagelige likhetstrekk Anonymkode: 48503...f6e 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #76 Skrevet 15. februar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sorte uniformer, nasjonalistiske verdier, ordenpatruljer, vikingsymbolikk og norrøne navn. Hirden og odins sønner ser ut til å ha en del ubehagelige likhetstrekk Anonymkode: 48503...f6e Hmmm... Når du sier det så. Anonymkode: 26358...987
Tøytigern Skrevet 15. februar 2016 #77 Skrevet 15. februar 2016 (endret) 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Misbruk? Tror du vikingene var snille folk eller? Man skal være litt barks og voldelig for å fortjene å bruke norrøne greier. Anonymkode: 52738...409 Ehm... Vikingene dro alle steder og gjorde som de ville, når de kom dit... De var rene opportunister som voldtok kvinner og annet småplukk. Slo seg ned i andre land, gjorde de også.. Vinland, feks. Mange av dem utvandret til britiske øyer... Gardarike... Og Island. Men, det er klart. Sånt må disse "soldatene" beskytte vikingers etterkommere for å bli utsatt for... Av folk som ikke har tenkt å ruse seg, plyndre, brenne, kidnappe folk og dra, igjen... Brenninga er det "soldatene" som vil stå for. Det er jo klart at når man tror innvandrerne er "farligere" og mere suspekte enn en selv, når man selv er sånne suspekte, voldelige, umoralske rasshøl som disse "soldatene" her, da er det klart man tror man har noe å være redd for... Endret 15. februar 2016 av Tøytigern
Tøytigern Skrevet 15. februar 2016 #78 Skrevet 15. februar 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sorte uniformer, nasjonalistiske verdier, ordenpatruljer, vikingsymbolikk og norrøne navn. Hirden og odins sønner ser ut til å ha en del ubehagelige likhetstrekk Anonymkode: 48503...f6e Eneste forskjellen er at Adolf er byttet ut med Odin.
Mann 42 Skrevet 15. februar 2016 #79 Skrevet 15. februar 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Personen med finlandshette i videoen er for øvrig samme person som meldte seg for fremmedlegionen for å slippe unna fengselsstraff her i Norge. Hva han hadde gjort for å bli dømt til fengselsstraff? Bombe i 1ste mai toget. Anonymkode: 26358...987 Sønner av Norge... Fy faen. Noen må ha pissa i genpoolen.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. februar 2016 #80 Skrevet 15. februar 2016 2 timer siden, Sunhands skrev: Bra? De gir meg frysninger! Hm, jeg tror jeg var litt rask med å konkludere med at de ikke har vonde hensikter, jeg leste et avisoppslag der de som skrev saken bare skrev fine ting om dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå