Tøytigern Skrevet 15. februar 2016 #41 Del Skrevet 15. februar 2016 (endret) Det eneste den gjengen der egner seg til er som agn ved haifiske. At det er et aller annen minderverdighetskompleks de forsøker å kompensere for, med adferden sin, er hevet over enhver tvil. Endret 15. februar 2016 av Tøytigern 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunhands Skrevet 15. februar 2016 #42 Del Skrevet 15. februar 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunhands Skrevet 15. februar 2016 #43 Del Skrevet 15. februar 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser du ikke det positive i at noen setter foten ned og sier nok er nok, nå finner vi oss ikke lenger i at innvandrere gjør gatene våre utrygge? Anonymkode: 52738...409 Tøys! Dette er nynazister som har sin egen agenda. Da jeg var barn og ungdom på 80-90-tallet var jeg livredd for nynazister som patruljerte stedet jeg bodde på, Greven som jagde folk med øks og fyrte opp kirker. Hermansen som ble drept av rasister. Nei takk til mer av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 15. februar 2016 #44 Del Skrevet 15. februar 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er politiet og natteravnene sin oppgave. Men politiet svikter i håndteringen av muslimsk vold. Det er kanskje der Odins Sønner kommer inn i bildet. Anonymkode: 52738...409 Jeg syns det er der Odins Sønner bør UT av bildet. Om nødvendig i håndjern. For de har overhodet ikke noe i rollen som håndhevere av lov og orden å gjøre. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torelli Skrevet 15. februar 2016 #45 Del Skrevet 15. februar 2016 Alle grupper som livnærer seg på å skape frykt har misforstått hva som gir verdi til samfunnet. Ikke mine medborgere dette :/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunhands Skrevet 15. februar 2016 #46 Del Skrevet 15. februar 2016 Et øyeblikk siden, Kara W skrev: Som kvinne vil jeg si at jeg er mye mer redd for en overfallsvoldtekt enn andre typer voldtekt. Selv om det foregår langt flere av andre typer voldtekt, så er det noe med sannsynligheten for hva jeg, helt personlig, kan bli utsatt for. Jeg er kvinne selv, og jeg er ikke det minste redd for overfallsvoldtekt. Man kan ikke bekymre seg for noe som skjer i så liten grad. Det er mye større sjanse for at huset ditt brenner ned eller at du havner i en bilulykke, og disse tingene kan du i det minste forebygge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 15. februar 2016 #47 Del Skrevet 15. februar 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så alle i Odins Sønner er snauskaller med kriminell atferd? Akkurat som alle muslimer er hatefulle, hjernevaskede potensielle terrorister? Anonymkode: 0108d...9bb Det gjenstår å se nøyaktig hvor kriminelle de er. Men om du ikke ser Vigrid-linken når en gjeng snauskaller kler seg i svarte nylonjakker med vikingsymbolikk og går ut for å "patruljere" gatene, så blir jeg litt bekymret. Hvis de bare ville holde ro og orden, så hadde de ikke behøvd DEN gimmiken, og som det ble sagt lenger oppe i tråden, de kunne gjort det sammen med Natteravnene. Det er sikkert mange av de er aldersstegne natteravnene som bare hadde vært glad for noen staute unge menn på laget. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 15. februar 2016 #48 Del Skrevet 15. februar 2016 Jeg synes det er skummelt. Om noe så er jeg redd de bare bidrar til å gjøre en spent situasjon enda verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 15. februar 2016 #49 Del Skrevet 15. februar 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Soldiers of Odin har vel ikke utført noen voldshandlinger hverken her eller i Finland? Så lenge de ikke bryter loven på noen som helst måte, så synes jeg ikke du har rett til å dømme dem på forhånd. Det blir litt av det samme som om å forhåndsdømme alle flyktninger for å antaste europeiske jenter. Vi lever heldigvis i en rettsstat hvor man kan spasere rundt i hvilken genser man ønsker og inntil man begår kriminalitet, så skal man heller ikke dømmes for potensielt utført gatevold? Eller hur? Anonymkode: 0ad5a...1c9 Ja, JEG har ikke domsmakt over dem. Men de kommer til å foreta seg noe sinnsykt. Det er liksom stammens hyl. Bare vent og se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 15. februar 2016 #50 Del Skrevet 15. februar 2016 (endret) . Endret 15. februar 2016 av Kara W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 15. februar 2016 #51 Del Skrevet 15. februar 2016 5 minutter siden, Sunhands skrev: Jeg er kvinne selv, og jeg er ikke det minste redd for overfallsvoldtekt. Man kan ikke bekymre seg for noe som skjer i så liten grad. Det er mye større sjanse for at huset ditt brenner ned eller at du havner i en bilulykke, og disse tingene kan du i det minste forebygge. Jeg skrev at jeg var langt mer bekymret for en ovefallsvoldtekt enn andre typer voldtekt. Jeg er også bekymret for å havne i en bilulykke. Ikke all frykt og bekymringer er rasjonelt betinget, og det er ikke alt man kan lese ut av statistikk. Men jeg slutter jo ikke å dra ut på byen alene eller kjøre bil av den grunn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunhands Skrevet 15. februar 2016 #52 Del Skrevet 15. februar 2016 Er dere for unge til å huske, les dette: http://www.hadeland.no/lokale-nyheter/drapene-som-rystet-norge/s/1-59-5499847 http://www.nrk.no/ytring/norges-nynazistiske-historie-1.11844655 http://www.dagbladet.no/2014/03/14/kultur/litteratur/bok/nynazisme/innenriks/32301646/ http://www.dagbladet.no/2011/01/26/nyheter/drap/innenriks/benjamin_hermansen/15174395/ Det har blitt jobbet enormt mye for å få slutt på nynazismen i Norge, så vi må passe på at det ikke brer om seg igjen. Nå drar nynazister fra Norge til Ukraina og kriger der. De er ikke det spor bedre enn ekstreme islamister: http://www.nettavisen.no/nyheter/flere-nynazister-fra-norge-har-kriget-i-ukraina/8537954.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #53 Del Skrevet 15. februar 2016 Og for de som ikke husker... Anonymkode: 26358...987 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiberhusk Skrevet 15. februar 2016 #54 Del Skrevet 15. februar 2016 48 minutter siden, Mann 42 skrev: VIRKER det på deg som om de har "helt ærlige og redelige hensikter"? For på meg virker det som om de er en gjeng høyreradikale snauskaller og rasister som mer enn gjerne tar et gateslag. Dette "ordensvern"-pisset er bare et ferniss av legitimitet. Nå er du vel like forutinntatt som alle som påstår at absolutt alle mannlige asylsøkere er voldtektsmenn og tafser på alt med pupper. Kan hende du ha rett, men det vet vi ikke enda. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 15. februar 2016 #55 Del Skrevet 15. februar 2016 2 minutter siden, Fiberhusk skrev: Nå er du vel like forutinntatt som alle som påstår at absolutt alle mannlige asylsøkere er voldtektsmenn og tafser på alt med pupper. Kan hende du ha rett, men det vet vi ikke enda. Jeg er notorisk skeptisk til folk som uniformerer seg og bruker norrøn symbolikk mens de hevder at de står for lov og orden. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 15. februar 2016 #56 Del Skrevet 15. februar 2016 Det jeg syns er underlig er at ingen ser den direkte koblingen mellom denne gjengen og skolens bøller, som gikk omkring og mobbet alle de syns ikke hørte hjemme, var bra nok, eller oppførte seg sånn mobberne tenkte de skulle... Dette her er ingenting annet enn forvokste mobbere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiberhusk Skrevet 15. februar 2016 #57 Del Skrevet 15. februar 2016 6 minutter siden, Mann 42 skrev: Jeg er notorisk skeptisk til folk som uniformerer seg og bruker norrøn symbolikk mens de hevder at de står for lov og orden. Helt enig. Og jeg hater virkelig misbruket av norrøn symbolikk. Men de får garantert smake pisken hvis de gjør noe galt. Mer enn asylsøkere som faktisk voldtar får. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #58 Del Skrevet 15. februar 2016 2 minutter siden, Fiberhusk skrev: Nå er du vel like forutinntatt som alle som påstår at absolutt alle mannlige asylsøkere er voldtektsmenn og tafser på alt med pupper. Kan hende du ha rett, men det vet vi ikke enda. Selvsagt sier de det. De er en versjon av "Odins Soldater" fra Finnland. Anonymkode: 7687c...b4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiberhusk Skrevet 15. februar 2016 #59 Del Skrevet 15. februar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt sier de det. De er en versjon av "Odins Soldater" fra Finnland. Anonymkode: 7687c...b4e Det heter Finland. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunhands Skrevet 15. februar 2016 #60 Del Skrevet 15. februar 2016 5 minutter siden, Fiberhusk skrev: Nå er du vel like forutinntatt som alle som påstår at absolutt alle mannlige asylsøkere er voldtektsmenn og tafser på alt med pupper. Kan hende du ha rett, men det vet vi ikke enda. Forutinntatt? Er ikke vanskelig å bli det når det er straffedømte folk med Ronny Alte i spissen som marsjerer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå