melatonin Skrevet 16. februar 2016 #21 Del Skrevet 16. februar 2016 Nei. Hverken hjemme eller på hytta. Folk får gjøre hva de vil I sitt eget hjem, jeg tenker hva jeg vil i mitt eget hode.. jeg synes det er stygt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørr pinne Skrevet 16. februar 2016 #22 Del Skrevet 16. februar 2016 Nei. Hverken ekte eller falskt. Det er jo bare snålt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 16. februar 2016 #23 Del Skrevet 16. februar 2016 Aldri i livet om jeg ville hatt et utstoppet dyrehode på veggen. Jeg synes de er skumle og ekle, dyr skal leve fritt i skogen og ha det bra. Jakt er ok i siviliserte former for å holde bestanden på et nivå som holder dyrene friske og raske. Men trofeer på veggen? Niks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 16. februar 2016 #24 Del Skrevet 16. februar 2016 Hell no! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 16. februar 2016 #25 Del Skrevet 16. februar 2016 Besteforeldrene mine har sånn 6 utstoppede dyr/dyredeler rundtom i huset. Det blir litt mye. Er det et alternativt/kunstneriskt et som ikke tar mye plass, så kunne jeg vurdert det. Er litt artig med noen sære ting her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 16. februar 2016 #26 Del Skrevet 16. februar 2016 Nei, ellers takk. Liker ikke dyr, verken som kjæledyr eller på veggen. Hva andre velger å gjøre skal ikke jeg legge meg opp i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #27 Del Skrevet 16. februar 2016 5 timer siden, Million skrev: Nei, nei og atter nei. Morbid med døde, stive dyrehoder på veggen. Støvsamlere er de også. Alt du har i huset samler støv. Anonymkode: 56f35...332 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #28 Del Skrevet 18. februar 2016 Jeg foretrekker levende dyr i stua. Fatter ikke at noen orker å ha en del av ett lik isom pynt.. Og det må jo være uhygenisk! Ikke akkurat det enkleste å vaske..og en skikkelig støvsamler. Æsj Anonymkode: 0f571...54c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 18. februar 2016 #29 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) Endret 15. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. februar 2016 #30 Del Skrevet 18. februar 2016 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå