Gå til innhold

Ville du hat dyrehoder på veggen?


Gjest Balian de Ibelin

dddd  

19 stemmer

  1. 1. dddd

    • Ja
      4
    • Nei
      15


Anbefalte innlegg

Gjest Balian de Ibelin

Er det noen av dere som ville hat dyrehoder på veggen ?
 

Jeg har personlig ingen problemer med at folk har det på veggen. Men det er uansett ikke noe jeg ville hat på veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, nei og atter nei. Det er for meg like naturlig som å ha sin døde bestemor utstoppet på veggen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk! 

Men har ikke noe imot at andre vil ha hodet til elgoksen eller lignende på veggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på plasseringen. Helt fint i stua på en hytte, eller i garasjen hjemme. Men ville kanskje ikke hatt det i stua hjemme. Men kommer kanskje litt an på utførelsen. Et autentisk hode er bedre enn et spraylakkert et.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit for meg at andre har det, men jeg ville aldri i verden hatt det selv. Ikke minst fordi de lukter, en helt spesiell lukt som jeg vil tro er en blanding av pels/skinn, kjemikalier og gammelt støv. Men jeg synes heller ikke det er spesielt fint. 

(Jeg var en gang på besøk hos noen som hadde en gjestehytte smekk full av dyrehoder og utstoppede dyr. Fy, som det stinket!)

Anonymkode: d989b...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen

Ikke dyr med pels nei. Men hvis man koker reinsdyrhoder og bull hoder blir det flott pynt. Hadde et reinsdyr skale over senga mi når jeg var 14-15 :) Pappa har også en 1,5 meter høy ørn på en pinne. Den er NYDELIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, syns det er harry,men har ikke noe i mot det. Bedre med en elg på veggen som har levd i frihet, enn gris på tallerkenen som har levd i fengsel hele livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hvis det er kul kunst og ikke ekte. Er flere metallhodeskaller f.eks. som er veldig kule. Ekte? Nope. 

Har dog et par skaller jeg selv har funnet i skogen, hvis det teller. Men de henger ikke :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke valgt det selv, men samboeren har hengt opp noen rundt om i huset. Har blitt vant til de så det gjør meg ikke noepynter de med reinsdyrhorn, lys og nisselue til jul:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hjemme hos meg nei. Men det er jo veldig fordi det absolutt ikke hadde passet inn i det hele tatt. Har veldig gjennomgående plain hvit/grå/beige stil i hjemmet.

Kunne hatt den på familiehytten derimot! For der er det jordfarger og det ville sikkert bidratt med det veldig lune preget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og jeg har det også. Riktignok ikke midt i stua, og ikke utstoppa, bare gevir med/eller uten resten av skallen. Dette er dyr som er jaktet selv da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei,fy fanken så motbydelig.Henge døde dyr på veggen.Like ille med de som kler på seg døde dyr

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaveret

Nei, jeg synes det er forferdelig. Er så glad i dyr at jeg bare ville blitt lei meg av å ha et utstoppet hode på veggen. Men det er meg, hva andre gjør er opp til dem :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde jeg hatt en ordentlig norsk tømmerstokkhytte på fjellet, kunne det passet inn med et elghode. Ellers er det superharry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...