Gå til innhold

Ikke sett melding

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Cambria skrev:

Du er redd for at han skal tro du er en overlegen dust siden du ikke har svart, men er også redd for å svare nå fordi det blir teit? Og dette plager deg? Jeg forstår ikke problemet jeg. Enten så svarer du, ellers så svarer du ikke. Du har tydeligvis bestemt deg for å ikke svare. Problemet er løst og du kan gå videre.

Denne.

Anonymkode: a8a14...0c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, Cambria skrev:

Du er redd for at han skal tro du er en overlegen dust siden du ikke har svart, men er også redd for å svare nå fordi det blir teit? Og dette plager deg? Jeg forstår ikke problemet jeg. Enten så svarer du, ellers så svarer du ikke. Du har tydeligvis bestemt deg for å ikke svare. Problemet er løst og du kan gå videre.

Jepp, men om du leser innlegget mitt så ser du at spørsmålet mitt var aldri om jeg skulle svare eller ikke. Jeg lurte på om han ville få opp en varsel når jeg godtar meldingen, slik at han skjønte at meldingen hans var havnet på avveie, på grunn av vi ikke er   venner på face. Så var det tydeligvis veldig mange som mente at jeg burde svare, og så ble det til en diskusjon om det isteden.

Anonymkode: 5e406...b87

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, men om du leser innlegget mitt så ser du at spørsmålet mitt var aldri om jeg skulle svare eller ikke. Jeg lurte på om han ville få opp en varsel når jeg godtar meldingen, slik at han skjønte at meldingen hans var havnet på avveie, på grunn av vi ikke er   venner på face. Så var det tydeligvis veldig mange som mente at jeg burde svare, og så ble det til en diskusjon om det isteden.

Skal ærlig innrømme at jeg ikke forstod at det var det eneste du lurte på. Du hadde jo faktisk flere spørsmål der :P 

Men jeg tror ikke han får varsel om det nei. Men er det så viktig? Du vet jo ikke om du vil se han igjen engang.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det blir jo det? Siden nå er det liksom gammelt nytt, lite vits å svare. Jeg ser for meg at jeg svarer nå, også kommer bare han til å åpne uten å svare. Da kommer jeg til å føle meg teit.

Ingen som vet om det kommer opp en varsel?

Ja det kommer opp varsel på messenger om du har godtatt hans forespørsel :) Så han vil da se at du har godtatt og først sett den nå. Jeg ville bare svart feks : Haha har dessverre ikke sett mld di før nå, men husker deg og det var en kul kveld ;)

Skrevet
16 minutter siden, Ragnar89 skrev:

Ja det kommer opp varsel på messenger om du har godtatt hans forespørsel :) Så han vil da se at du har godtatt og først sett den nå. Jeg ville bare svart feks : Haha har dessverre ikke sett mld di før nå, men husker deg og det var en kul kveld ;)

Ok, så bra! Takk for svar :) 

Skrevet
28 minutter siden, Cambria skrev:

Skal ærlig innrømme at jeg ikke forstod at det var det eneste du lurte på. Du hadde jo faktisk flere spørsmål der :P 

Men jeg tror ikke han får varsel om det nei. Men er det så viktig? Du vet jo ikke om du vil se han igjen engang.

Ehm nei? Det var faktisk det eneste jeg spurte om i HI.

Kanskje jeg skulle plassert spm mitt i data-og-elektronikk-forumet, og droppet grunnen til at jeg lurte. Ser ut til at veldig mange misforstod og trodde jeg lurte på hvordan jeg skulle starte en samtale med han. Det var vel min feil som spurte i singel-forumet :klaske:

Nei, ikke så viktig kanskje. Håpet bare det var en måte han ville skjønne jeg ikke mente å ignorere han, uten at jeg behøvde å skrive noe. Er litt pingle når det kommer til sånne ting :P

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Javel, selvhøytidelig?

Jeg er bare redd for å svare så lenge etterpå  på en så casual melding, fordi jeg føler at da virker jeg bare helt klein. Som at jeg antar at han skulle bry seg nå hvorfor jeg ikke svarte. Synes egentlig bare det er litt skummelt å skrive til noen jeg ikke kjenner.

Syns du lager veldig mye rundt dette. Tviler på om vedkommende vil sitte å analysere som deg om du svarer kun høflig nå. Er absolutt ikke galt i å svare etter heeeeele 2mnd liksom. No big deal, og mindre pinlig for deg om du treffer på han på fest igjen.

Anonymkode: 6b115...40f

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ehm nei? Det var faktisk det eneste jeg spurte om i HI.

Kanskje jeg skulle plassert spm mitt i data-og-elektronikk-forumet, og droppet grunnen til at jeg lurte. Ser ut til at veldig mange misforstod og trodde jeg lurte på hvordan jeg skulle starte en samtale med han. Det var vel min feil som spurte i singel-forumet :klaske:

Nei, ikke så viktig kanskje. Håpet bare det var en måte han ville skjønne jeg ikke mente å ignorere han, uten at jeg behøvde å skrive noe. Er litt pingle når det kommer til sånne ting :P

Du mente ikke å ignorere han da, men du mener det nå? Det er jo verre å få beskjed om at du nå endelig har sett meldingen og ikke vil svare han nå heller. Da er det jo bedre at han tror at du kanskje ikke har fått meldingen. 

Anonymkode: 00773...387

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...