Gå til innhold

Ikke sett melding


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

haha ikke en stor greie, men jeg la akkurat merke til at jeg hadde flere meldinger på messenger i mappen hvor du må godkjenne meldingen. Altså fordi jeg ikke er venner med de på face. En av meldingene var fra to mnd siden fra en gutt jeg rotet med på en fest. Jeg har ikke sett  denne før i dag. Det plager meg at jeg nå virker jeg skikkelig overlegen, og som at jeg ikke synes han var bra nok til å prate med i edru tilstand. Blir litt teit å svara nå liksom. Er det noen måte at ha kan skjønne at jeg bare ikke har sett den før nå? Hvis jeg godkjenner den nå, vil han få en varsel på det? ikke at jeg tror han ligger våken om natten og tenker på det liksom, men selv så synes jeg det er skikkelig kjipt når folk bare lar være å svare. Han virket veldig koselig. Vil ikke at jeg skal virke som en dust.

Ja, jeg burde definitivt ha viktigere ting å tenke på, men dette plager meg faktisk.

Anonymkode: 5e406...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å bare forklare det?

Hvis han uansett synes du er helt dust fordi du ikke har svart, så er det jo lite å tape på å gjøre seg til dust en gang til, på en måte. Sannsynligvis så skjønner han greia om du forklarer den, eller i alle fall at du vil ha kontakt nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel noe de fleste som bruker facebook vet, at meldinger fra ikke-venner havner i en annen innboks. Så det burde holde med en forklaring. Det er jo bare å prøve ☺️

Anonymkode: 3aa39...183

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fortell sannheten :) Det hadde jeg gjort uten å blunke!

Anonymkode: 72474...bcf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, blir litt teit å skrive til han nå bare for å si det. Jeg har bare møtt han et par ganger på fest, og kjenner han ikke. Det er to   måneder siden jeg så han, og jeg aner ikke om jeg kommer til å treffe han igjen. Også føler jeg at å fortelle han det nå blir som å insinuere at jeg tror det betyr skikkelig mye for han å få svar far meg eller noe, vet ikke. Sikkert teit.  Vil bare ikke at han skulle tenke at jeg ignorerte han med vilje, siden han virket så grei. Derfor håpet jeg at han kanskje fikk en varsel hvis jeg godkjenner meldingen?

Anonymkode: 5e406...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nja, blir litt teit å skrive til han nå bare for å si det. Jeg har bare møtt han et par ganger på fest, og kjenner han ikke. Det er to   måneder siden jeg så han, og jeg aner ikke om jeg kommer til å treffe han igjen. Også føler jeg at å fortelle han det nå blir som å insinuere at jeg tror det betyr skikkelig mye for han å få svar far meg eller noe, vet ikke. Sikkert teit.  Vil bare ikke at han skulle tenke at jeg ignorerte han med vilje, siden han virket så grei. Derfor håpet jeg at han kanskje fikk en varsel hvis jeg godkjenner meldingen?

Anonymkode: 5e406...b87

Bare skriv "Ooops så visst ikke denne meldinga før nå jeg :PIkke meninga å være overlegen altså, for det var en hyggelig kveld :fnise:"

Anonymkode: 72474...bcf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, wahaj skrev:

Kommer opp at du har godtatt forespørselen den dagen du ser den :)

Åja, får han liksom en varsel hvor det kommer opp at jeg godtok nå? Eller måtte han ha gått inn på meldingen for å se det?

Anonymkode: 5e406...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare å skrive: "Beklager at jeg ikke så denne før nå. Det var hyggelig å møte deg. Håper alt er bra med deg. :)"

Så blir det ikke pinlig neste gang du støter på han.

Anonymkode: e54b5...009

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tenkt til å svare på en to mnd gammel skjer-melding. Spørsmålet var om han får opp en varsel hvis jeg godkjenner den nå, så han skjønner at jeg ikke så den før nå.

Anonymkode: 5e406...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke tenkt til å svare på en to mnd gammel skjer-melding. Spørsmålet var om han får opp en varsel hvis jeg godkjenner den nå, så han skjønner at jeg ikke så den før nå.

Anonymkode: 5e406...b87

Er det bedre at han skjønner idag at du akkurat har sett den, og i tillegg at du ikke svarer på den?

for høflighetens skyld, svar.... 😊

Anonymkode: 7bbbe...ad6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn begynte forholdet til en venninne av meg. De møttes på fest og så sendte han melding til henne på messenger etterpå. Hun så ikke den før lenge etterpå, men svarte og skrev som det var. Nå har de et barn sammen og er forlovet. 

Anonymkode: a8a14...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bedre at han skjønner idag at du akkurat har sett den, og i tillegg at du ikke svarer på den?

for høflighetens skyld, svar.... 😊

Anonymkode: 7bbbe...ad6

Ja det blir jo det? Siden nå er det liksom gammelt nytt, lite vits å svare. Jeg ser for meg at jeg svarer nå, også kommer bare han til å åpne uten å svare. Da kommer jeg til å føle meg teit.

Ingen som vet om det kommer opp en varsel?

Anonymkode: 5e406...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke tenkt til å svare på en to mnd gammel skjer-melding. Spørsmålet var om han får opp en varsel hvis jeg godkjenner den nå, så han skjønner at jeg ikke så den før nå.

Anonymkode: 5e406...b87

Herregud, så arrogant du er. Og selvhøytidelig.

Anonymkode: e54b5...009

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn begynte forholdet til en venninne av meg. De møttes på fest og så sendte han melding til henne på messenger etterpå. Hun så ikke den før lenge etterpå, men svarte og skrev som det var. Nå har de et barn sammen og er forlovet. 

Anonymkode: a8a14...0c1

Så kos, men dette er nok ikke en som jeg er interessert i på den måten. Han er bare en grei fyr jeg rota med på fest.

Anonymkode: 5e406...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så kos, men dette er nok ikke en som jeg er interessert i på den måten. Han er bare en grei fyr jeg rota med på fest.

Anonymkode: 5e406...b87

Hvordan vet du at du at han ikke er interessant? Du har jo bare møtt han en gang?

Anonymkode: a8a14...0c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åja, får han liksom en varsel hvor det kommer opp at jeg godtok nå? Eller måtte han ha gått inn på meldingen for å se det?

Anonymkode: 5e406...b87

Litt usikker på om det popper opp som varsel, men det står iallfall på meldingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, så arrogant du er. Og selvhøytidelig.

Anonymkode: e54b5...009

Javel, selvhøytidelig?

Jeg er bare redd for å svare så lenge etterpå  på en så casual melding, fordi jeg føler at da virker jeg bare helt klein. Som at jeg antar at han skulle bry seg nå hvorfor jeg ikke svarte. Synes egentlig bare det er litt skummelt å skrive til noen jeg ikke kjenner.

Anonymkode: 5e406...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så kos, men dette er nok ikke en som jeg er interessert i på den måten. Han er bare en grei fyr jeg rota med på fest.

Anonymkode: 5e406...b87

Om det er flere måneder siden og du ikke er interessert så ser jeg kanskje ikke vitsen med å svare nå?

Anonymkode: 1b744...ff0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er redd for at han skal tro du er en overlegen dust siden du ikke har svart, men er også redd for å svare nå fordi det blir teit? Og dette plager deg? Jeg forstår ikke problemet jeg. Enten så svarer du, ellers så svarer du ikke. Du har tydeligvis bestemt deg for å ikke svare. Problemet er løst og du kan gå videre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...