Gå til innhold

Dame 36 søker venninner i Oslo :-)

Gjest Stripekatt

Anbefalte innlegg

Gjest Stripekatt

Inspirert av @Mangozaras suksess prøver jeg meg jeg og. Bare at jeg gjerne vil ha venninner som er omtrent ti år eldre ;-)

Jeg har bodd i Oslo i mange år, og har lenge hatt passe mange venninner, men nå er praktisk talt alle gravide med nummer en eller nummer to, og dermed har de begrenset med tid og energi til venninner. Jeg er fortsatt singel og barnløs, og derfor ønsker jeg meg nye venninner som har lyst og mulighet til å være med på å komme seg ut og finne på ting. Jeg liker for eksempel å gå på kafé, kino (gjerne Cinemateket), konsert, restaurant, reise, festival, teater, gå i fjellet, gå i marka, badetur, padle kajak, piknik på en av øyene og gå på byen.

Jeg er utdannet ingeniør, er positiv og stort sett utadvendt, det hender bare innimellom at jeg plutselig blir sjenert. Liker å skravle om alt og ingenting, men ikke så glad i å diskutere politikk. Elsker å prøve ut nye ting og besøke nye steder.

Endret av Stripekatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Heisann, jeg har gjerne lyst å treffe deg. Er selv på leting etter nye venninner. Har nettopp kommet flyttende til Oslo, 34 år og også utdannet som ingeniør. 

Liker å gjøre alle de tingene du liker, i tillegg er jeg glad i å jogge og har et ønske om å start å klatre ingen, om du kanskje har lyst å finne på noe slikt i tillegg. Jeg liker å le og være i godt selskap, så om det er tilstede er det ikke så viktig hva man gjøre.

Håper du har lyst å bli bedre kjent med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wonder Woman

Samme her, 34 snart 35 (utenom utdannelsen og jobb)

jeg har tagget dere i kg treff i oslo den 23 april :)

Endret av Wonder Woman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Wonder Woman skrev:

Samme her, 34 snart 35 (utenom utdannelsen og jobb)

jeg har tagget dere i kg treff i oslo den 23 april :)

Så fint :) Hva er det disse kg treffene går ut på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stripekatt

Hei! Så hyggelig med svar! :biggrin:  God idé å henge seg på KG-treff, det blir nok koselig, jeg blir med!

Men det er jo en stund til, så jeg sendte dere like gjerne en PM også :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wonder Woman
9 timer siden, Helene Iris skrev:

Så fint :) Hva er det disse kg treffene går ut på? 

Spise og drikke :) har aldri vært med før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...