Gå til innhold

Deja Vu all over again. Venninne hadde sex med daten min igjen.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I sommer datet jeg en mann som jeg likte godt og hadde følelser for. Det visste hun, men de var på samme fest og havnet i senga. De brukte "fylla har skylda" kortet begge to. Ingen sa det til meg, men fikk vite det igjennom de andre på festen. Jeg ble skuffet, men lot det passere. Da jeg fikk vite han hadde hatt sex med en annen venninne av meg, så var det kroken på døra for meg, men holdt kontakt med begge venninnene. Venninne nr 1 sa det aldri skulle skje igjen. 

Nå har det skjedd igjen! Venninne nr 1 (også den venninnen som står meg nærmest av de to) har hatt sex med min nye date! Hvorfor MÅ hun ha sex med datene mine? Kan hun ikke finne seg noe selv? Jeg synes det er kleint å fortsette med han når jeg vet vi har hatt sex med samme fyr. Jeg hadde aldri i verden ligget med en jeg visste hun datet og likte  godt. Det hadde ikke jeg hatt samvittighet til. Jeg fikk en sms tidligere idag hvor hun sa hun var så lei seg og håpet jeg kunne tilgi henne. Jeg er mest skuffet. Sitter med en kvalm smak i munnen. Hvis jeg får meg kjæreste, skal hun pule han å?

Hva ville du gjort? Droppet kontakten med henne eller lat det passere igjen? 

Anonymkode: 75ce3...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville ikke latt det passere, dessverre. Hadde tilgitt henne etter første gangen, men andre gangen? Jeg kunne aldri stolt på henne igjen. Jeg kutta kontakt med ei venninne for et år siden fordi hun gjorde noe lignende mot meg. Var trist å lukke døra for godt, men jeg har det mye bedre nå. Har fått nye venninner som jeg stoler på. Ei skikkelig god venninne ville aldri gått bak ryggen din på den måten (satt litt på spissen, finnes sikkert noen unntak).

Anonymkode: e6733...bee

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd TO ganger. Hun bryr seg ikke om deg (hadde hun brydd seg, så hadde hun ikke gjort det igjen) og er en dårlig venninne. Dropp henne. Hvordan kan du stole på henne igjen?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kaller du dette kvinnekreket for venninne? Hun fortjener ikke denne tittelen! Dropp henne TS, du fortjener bedre!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært venninner i mange år og hun har ikke gjort sånn før (hvert fall ikke som jeg vet om) men ja, bør kanskje bare droppe henne. Dette er er stort svik og jeg er veldig skuffet at hun gjorde det igjen. Jeg mener, hvem gjør sånt mot en nær venninne?

TS

Anonymkode: 75ce3...01d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, smalls skrev:

Det har skjedd TO ganger. Hun bryr seg ikke om deg (hadde hun brydd seg, så hadde hun ikke gjort det igjen) og er en dårlig venninne. Dropp henne. Hvordan kan du stole på henne igjen?

Enig! 
Dropp henne! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer når du faktisk får deg en kjæreste da? Skal hun knulle ham også?
Nei, fy faen, gi henne en ørefik og kast henne på båten.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer når du faktisk får deg en kjæreste da? Skal hun knulle ham også?
Nei, fy faen, gi henne en ørefik og kast henne på båten.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhhh burde ikke mannen som dater deg visst bedre? Den første mannen lå med to venninner av deg. Hva for en slags fyr var det?? haha

Anonymkode: 4ba77...253

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du burde bruke henne til å "teste" mennene du dater. Gjør det klart for dem at hun er venninna di. Få henne til å legge an på dem. Om de har sex med henne er de ikke noe å spare på!

Tror det var smart av deg å finne ut dette om dem først som sist.

Anonymkode: 4ba77...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du bedre likt enn henne? Bedre utdanning, og kanskje liv forøvrig? Kanskje hun har mindreverdighetskomplekser overfor deg og prøver å hevde seg ved å knulle mennene dine. 

Du er sikkert bedre enn henne. Høres ut som hun er usikker på seg selv og trenger bekreftelse. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du bør finne deg nye venninner. Hadde kutta henne ut første gangen og aldri sett meg tilbake. 

Anonymkode: 1ee8b...4b2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er totalt respektløst! Hadde ALDRI gjort det mot en venninne. Går det an å være så løs?  Hun sårer deg og tenker bare på seg selv, og det TO ganger?! Fysj 

Dette kan du ikke tilgi, da lærer hun aldri. Og vil aldri respektere deg.

Jeg hadde droppet fyren også, hadde jeg vært deg. Ikke nok med at han ligger rundt mens han dater deg, i tillegg ligger han med venninna di? Dropp han. Hvis dere blir sammen kommer du alltid til å ha i bakhodet at han knulla venninna di mens dere datet. Det blir en verkebyll.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må jo gjøre dette for å bevisst såre deg?   Jeg hadde kuttet henne ut for godt, jeg henger ikke sammen med folk som vil meg vondt!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Sunflower-Delight
9 minutter siden, Fysikeren skrev:

Er du bedre likt enn henne? Bedre utdanning, og kanskje liv forøvrig? Kanskje hun har mindreverdighetskomplekser overfor deg og prøver å hevde seg ved å knulle mennene dine. 

Du er sikkert bedre enn henne. Høres ut som hun er usikker på seg selv og trenger bekreftelse. 

Godt poeng.

Det var også min første tanke, ts, det at ho venninna di føler en slags konkurransebehov mellom seg sjølv og deg. Kanskje ho ønsker å være den første til å ha sex sammen med dine dater? Noen føler seg bedre om de er den første i rekken til å erfare dette, vil minne henne på at ho fikk de guttene i seng før deg.

Synes ikke at ho er noen god venninne for deg hvis du alltid vil ha i bakhodet at ho vil kapre alle datene dine på denne måten, da er det noe galt med måten ho tenker på. Kanskje ho også egentlig er sjalu på deg? Sjalu venninner er noen av de verste menneskene du kan ha kontakt med, de ville gjøre alt for å ødelegge sin rival. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hverken denne venninna eller de fyrene du har datet er noe å spare på. Du har fått det avklart tidlig når det gjelder fyrene - og det er jo bra! Og venninna kan du kutte kontakten med om du ønsker det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

1. Hold kjeft om dater du har
2.(valgfri) Kvitt deg med henne
3. Date bedre menn

Uansett det er faen meg garantert at denne "venninna" kommer til å snoke etter datene dine om du dropper henne. Sånn at hun kan spre bena sine for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...