Gå til innhold

En i kollektivet skremmer meg. Hva feiler han?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skriv ned alt han har gjort, fotografer og dokumenter mest mulig. Også dyremishandlingen.

Få deretter utleier til å kaste han ut. 

Har ingen tro på at det nytter å snakke med han, her er det psykose eller annen tung psykiatri i bildet. Han er tydeligvis voldelig mot dyr, og da er det en sjanse for at han er det mot mennesker også. 

Om det mot formodning ikke går å kaste han ut, hadde jeg flyttet. 

Anonymkode: e2247...240

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bruker83924

Hvis kjæresten din har ansvar, som jeg forstod det, så kast han ut. Greit nok han er vennen deres, men du kan jo ikke gå rundt å være redd i ditt eget hjem. Syns dere har gode grunner til å kaste han ut. Gjerne dokumenter alt så langt det lar seg gjøre, tilfelle det blir en sak av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har svangstanker ihvertfall ...forstår godt du ønsker å flytte.

Anonymkode: 95c98...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11.2.2016 at 13.28, AnonymBruker skrev:

Hei. Vi lar aldri hunden være hjemme alene med han, og derfor passer moren til kjæresten han når vi begge er på skolen. Vi vet at han ikke behandler hunden noe bra så han kommer aldri til å være alene med han. Dessverre kan vi ikke flytte fra leiligheten før Juni, da det er tanta til kjæresten min som leier ut, og det er avtalt at vi skal bo her til hun tar over. Vi har snakket om å kaste han ut, da min kjæreste er han som skal bestemme mest men det får han ikke lov til da hans venn bestemmer alt. Denne kompisen flyttet inn akkurat når vi ble kjærester, og hadde min kjæreste vist om hans egentlige jeg så hadde han aldri bodd med han. 

Anonymkode: e93bc...93f

Skjønner du hvorfor du må heve terskelen før du kaller den ene eller andre for kompis ? 

Flytte sammen med noen man åpenbart kjenner så dårlig ? da må man stille spørsmål med seg selv også. Om man virkelig tar gode nok vurderinger når man havner i slike situasjoner.

Nå er jeg streng med deg men det er prisen for å være naiv. Noe som ligger i kulturarven vår dessverre ...

Anonymkode: 7ff77...38f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen behandlet valpen min sånn så hadde han fått juling. Hiv han ut!

Anonymkode: ddff9...857

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde noen behandlet valpen min sånn så hadde han fått juling. Hiv han ut!

Anonymkode: ddff9...857

Enig. Ts,  jeg hadde anmeldt samme dag om en underutviklet fjott hadde sparket hunden min. Fått politiet til å få denne syke  (ingen unnskyldning for ondskapsfull oppførsel. Dette er en fyr jeg ikke hadde vært trygg med overhodet), ut av leie- forholdet for godt. Ikke Vær tafatte nå!  Før du vet ord av det har han voldtatt deg TS!  

Anonymkode: 4fa75...37d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner du hvorfor du må heve terskelen før du kaller den ene eller andre for kompis ? 

Flytte sammen med noen man åpenbart kjenner så dårlig ? da må man stille spørsmål med seg selv også. Om man virkelig tar gode nok vurderinger når man havner i slike situasjoner.

Nå er jeg streng med deg men det er prisen for å være naiv. Noe som ligger i kulturarven vår dessverre ...

Anonymkode: 7ff77...38f

Saklig. Eh,det tar tid å bli kjent med folk. Føler det ganske meningsløst å måtte informere om det. Det er ganske vanlig med bofellesskap. Hvordan skal en kunne forsikre seg om at alle som flytter inn er ok?

Du er en sånn irriterende type menneske som peker på feil folk gjør og normaliserer,right? Og kulturarv?? Hvor kom den inn her egentlig da nordmenn er mye mer skeptiske av natur enn mange andre. Så tullete svar du kom med.

TS.

Dere må jo snakke med tanten og forklare. Dere kan jo ikke bo under slike omstendigheter! Denne fyren ga meg en grepet følelse,og det skal virkelig mye til! Noterer meg at andre her også reagerer på samme måte. Han er sykelig opptatt av å ha kontroll,og han har spiseproblemer samt at han går over grensene ovenfor deg. Dette er ikke bra. Snakk med utleier!

Beklager skrivefeil! Han ga meg en creepy følelse!

Endret av Blomsterert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11.2.2016 at 13.28, AnonymBruker skrev:

Hei. Vi lar aldri hunden være hjemme alene med han, og derfor passer moren til kjæresten han når vi begge er på skolen. Vi vet at han ikke behandler hunden noe bra så han kommer aldri til å være alene med han. Dessverre kan vi ikke flytte fra leiligheten før Juni, da det er tanta til kjæresten min som leier ut, og det er avtalt at vi skal bo her til hun tar over. Vi har snakket om å kaste han ut, da min kjæreste er han som skal bestemme mest men det får han ikke lov til da hans venn bestemmer alt. Denne kompisen flyttet inn akkurat når vi ble kjærester, og hadde min kjæreste vist om hans egentlige jeg så hadde han aldri bodd med han. 

Anonymkode: e93bc...93f

Hvem er denne vennen som bestemmer alt? Er det den samme mannen som har gjort dårlige ting?

Om dere ikke kan flytte pga en avtale med tanta til kjæresten din, så kan vel du flytte dersom du vil? (Jeg hadde flyttet straks, i en slik situasjon)

Har dere snakket med kjærestens tante om det som har skjedd?

Anonymkode: fc0da...61d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...