Gå til innhold

Folk som sender masse bilder, videoer og linker til ting

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Typisk dag på chatten på facebook:

"Hahaha, se det bildet her"

"oooh du må høre denne sangen!"

"Se denne videoen her da den er SÅ morsom"

"Oi les denne her fra kreative ideer med masse reklame og piss i tillegg"

Altså, nei, jeg gidder ikke. Jeg finner min egen musikk og er en kresen faen, jeg klarer å søke opp "morsomme" videoer på youtube om jeg hadde hatt behov for å se dem, og jeg er lei av å skrive "haha" til bilder som bare er sånn middels morsomme, linker som "Du har stekt bacon feil hele livet" "Se hva som skjedde når hun skulle skrelle en banan!!". Spar meg, vær så snill, bare stopp.

Det er ikke det at jeg ikke er interessert i nye impulser og perspektiver, men ingen anbefaler meg en bra bok, en ny forfatter, en banebrytende dokumentar, eller en artikkel som virkelig går i dybden, neida, de sender meg en prankvideo på ti minutter der de første 5 minuttene består av tomt "underholdende" prat.

Er jeg eksepsjonelt kjip som føler at folk kaster bort tiden min? :ler: Føler meg så uhøflig når jeg bare responderer på halvparten, men jeg har andre (ikke nødvendigvis mer meningsfylte ting) å bruke tid på, selv om jeg skjønner at det er godt ment fra avsenders side. 

Anonymkode: 1ce80...264

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, greit nok at det ikke interesserer deg, men jeg synes det er rart at du lar deg irritere av det. Nå er det mer vanlig å dele slike ting på veggen sin blant min krets da, så har sånn sett ikke samme problem selv. Scroller bare forbi det jeg ikke gidder å se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Teriyaki skrev:

Tja, greit nok at det ikke interesserer deg, men jeg synes det er rart at du lar deg irritere av det. Nå er det mer vanlig å dele slike ting på veggen sin blant min krets da, så har sånn sett ikke samme problem selv. Scroller bare forbi det jeg ikke gidder å se. 

Ja, men her er det ikke snakk om sin egen vegg, men chatten, derfor irriterer det meg. Hva folk deler på sin egen vegg bryr meg midt i ryggen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også noen sånne venner, jeg gidder ikke svare med mindre de spør om noe interessant. Tipper jeg ikke er den eneste de sender til.

Anonymkode: aa535...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men her er det ikke snakk om sin egen vegg, men chatten, derfor irriterer det meg. Hva folk deler på sin egen vegg bryr meg midt i ryggen. :)

Ja jeg skjønte det, og svaret er fortsatt det samme. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir som oftest skuffet når jeg åpner alle disse katte- og naturvideoene, derfor har jeg sluttet å se dem og kommentere. Dermed har strømmen av uinteressant stoff avtatt også. Og så er jeg enig med TS, jeg oppsøker det JEG vil selv og når jeg er i riktig modus. Men bevares, det er jo hyggelig ment da, ingen tvil om det.

Chatter med ei hver kveld omtrent, men hun sender meg linker til emner hun vet at jeg har interesse for.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! Men TS, se på dette bildet da! Lo meg i hjel da jeg så det!

funny-kid-800x600.jpg

Du må forresten høre på denne sangen! Og videoen er superrååååå! :danse:

Dette er den absolutt beste, søteste, fineste, kuleste videoen noensinne! Du må se den!

Disse sidene er  kjempefine og inspirerende om du sliter med å finne deg nye fritidsaktiviteter: 

:skya:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Jeg har en regel: sender du én kjip YouTube-video, så kommer jeg aldri til å åpne noe fra deg igjen.

Dette er en policy alle vennene mine er inneforstått med. Jeg tror nemlig at det er ganske mange som er drittlei "morsomt fjas" som egentlig ikke er morsomt i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...