Gå til innhold

Fremstøt mot jenter som akkurat har blitt dumpa

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Kenneth

I min forrige jobb hadde jeg et godt øye til ei dame. Etter mye om og men tok jeg til slutt mot til meg og overbragte en forespørsel om sosialt samvær. Det ble høflig nedstemt med den begrunnelsen at hun hadde truffet en fyr for et par måneder tilbake og at dette gikk på skinner. På bakgrunn av min tolkning av henne og tidligere konversasjon, tolket jeg det dithen at hun faktisk hadde vært med på dette, hvis hun hadde vært singel. (Jada, det er rom for mistolkning her...)

However, en nær kollega av henne (min kilde til innsideinformasjon) kunne i dag røpe at hun hadde blitt dumpet av fyren. Og i morgen er det lønningspils...

Hva slags retningslinjer/normer råder på området? Er det OK å prøve seg på damer med nylig endret sivilstatus? (Nå vet hun ikke at jeg vet, så jeg må uansett først få henne til å si dette, før jeg evt. på ny kan anmode om sosialt samvær...)

(Avslutningsvis, ER det stuerent at pojker også deltar her, eller genererer jeg irritasjon og ubehag?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For din egen skyld vil jeg råde deg til å vente til dama har funnet igjen seg sjøl etter bruddet.

Ingen vil vel ha noen som er på re-bound? Vil du brukes som trøst? nei, vent en stund du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min forrige jobb hadde jeg et godt øye til ei dame. Etter mye om og men tok jeg til slutt mot til meg og overbragte en forespørsel om sosialt samvær. Det ble høflig nedstemt med den begrunnelsen at hun hadde truffet en fyr for et par måneder tilbake og at dette gikk på skinner. På bakgrunn av min tolkning av henne og tidligere konversasjon' date=' tolket jeg det dithen at hun faktisk [i']hadde vært med på dette, hvis hun hadde vært singel. (Jada, det er rom for mistolkning her...)

However, en nær kollega av henne (min kilde til innsideinformasjon) kunne i dag røpe at hun hadde blitt dumpet av fyren. Og i morgen er det lønningspils...

Hva slags retningslinjer/normer råder på området? Er det OK å prøve seg på damer med nylig endret sivilstatus? (Nå vet hun ikke at jeg vet, så jeg må uansett først få henne til å si dette, før jeg evt. på ny kan anmode om sosialt samvær...)

(Avslutningsvis, ER det stuerent at pojker også deltar her, eller genererer jeg irritasjon og ubehag?)

Jentene på KG synes det er greit at du er her, du får lov.

Hvis du bare vil utnytte henne, kan du prøve deg. Hvis du liker henne godt kan du opparbeide goodwill fra henne. Men ikke la det gå for lang tid før du inviterer henne ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hvis du bare vil utnytte henne' date=' kan du prøve deg. [/quote']Hvis jeg bare vil utnytte henne??? Jeg er kanskje litt naiv, og du har kanskje være ute i krigen før, men dette hørtes litt vel kynisk ut. Nei, jeg har ingen ambisjoner om å utnytte henne.

Jeg likte den vinklingen litt bedre må jeg si...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Må si du høres littegranne morsom ut, formuleringsmessig sett. Du kan jo prøve å finne ut hvor nedtrykt hun er, da - ikke alle brudd er like traumatiserende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si du høres littegranne morsom ut' date=' formuleringsmessig sett. Du kan jo prøve å finne ut hvor nedtrykt hun er, da - ikke alle brudd er like traumatiserende...[/quote']

Enig med "gjest" i det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth
Jeg vil anbefale Kenneth å ringe dama å be henne ut. Ingenting er som det når man akkurat har blitt dumpet.
Jeg har 2 billetter til Ricochetskonserten 11. desember, og jeg kommer nok til å prøve en musikalsk innfallsvinkel forut for den.

Var på lønningspils i går, men det ble liksom ikke til at jeg fikk preika noe særlig med henne. Og de få gangene jeg forsøkte å konversere, endte det bare opp med at jeg snakket om Intercity-forbindelsen mellom Skien og Lillehammer, og den type tåpelige ting... Jeg er genetisk indisponert for å være naturlig "cool" når det er snakk om ekte følelser. Tror jeg. Jeg spanderte ihvertfall et par bursdagspilser på henne, da hun råkte til å ha 'gjeburs.

Jeg skal som sagt gjøre et forsøk på innynding, men jeg er (som vanlig) pessimist. Derfor har det blitt spilt en del "Wicked game" (Chris Isaak) i dag, ispedd noen vers med "Here comes your man" (Pixies), som hun tipset meg om i sommer.

Fy faan for et trist sorti :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det går sikkert bra vettu - du minner meg litt om en jeg aldri data, men nesten. og han var så søt atte:) bedre å snakke om intercity-tog enn å klype henne i rompa også. Framstøt er ikke alltid så voldsomme (og "tog og tunneler" vet vi jo har dobbeltbetydning). Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør om hun kunne tenke seg å ta et intercity tog med deg snart? Haha..

Hun synes sikkert det er hyggelig uansett hva du prater om. Ikke kult om du skal utbrodere følelser i hytt og pine heller. Fortsett med intercity, jobben, musikk og alt mulig annet.

Men det går jo, for heavens sake, å flette inn en aldri så liten kompliment til henne i samtalen! Ellers blir det klønete og for mye kompis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøk å bevisst misforstå noe hun sier slik at det kommer fram som om hun er ute etter kroppen din.

Du må plante ideer i hodet hennes som får henne til å forestille seg selv sammen med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kenneth
Forsøk å bevisst misforstå noe hun sier slik at det kommer fram som om hun er ute etter kroppen din.

Du må plante ideer i hodet hennes som får henne til å forestille seg selv sammen med deg.

Hehe. Jeg tar tipset til etterretning. Hun er nok ikke fremmed for en spøk verken av den ene eller andre karakteren, så hvis jeg er i skøyeraktig humør ved en senere anledning, skal jeg ta opp tipset til nærmere vurdering :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...