nat26 Skrevet 14. oktober 2004 #1 Del Skrevet 14. oktober 2004 Vi har tenkt å reise en uke i romjula.Har vært inne på Roma,Paris.Men i Paris er det ikke så varmt i desember,Roma er litt varmere ihvertfall.Hvor ville du reist i desember hvis du søker varme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 14. oktober 2004 #2 Del Skrevet 14. oktober 2004 Du vil ikke finne mye varmt, sympatisk vær i Europa i desember. Rett nok er temperaturene bedre enn i Norge, men det er ofte surt og kaldt for det, og mye regn. Prisklasse? Hvor lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. oktober 2004 #3 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg ville reist til Sør-Amerika,... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 14. oktober 2004 Vi skal være borte en uke,de billetene vi har sett på har ligget rundt 11000 med hotell(for begge) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2004 #5 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hva med Barcelona eller Sør-Spania? Jeg tipper at det er veldig mye folk i Roma i forbindelse med julen - det er ihvertfall slik i påsken. :klø: Det driver nok prisene opp, dessuten må man jo vurdere om man synes det er plagsomt med masse turister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 14. oktober 2004 Barcelona har jeg tenkt på,men nå skal sambo dit i mai neste år på formul 1,så han vil ikke dit nå da.Men må si jeg har mer lyst til å reise til Spania Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica Skrevet 15. oktober 2004 #7 Del Skrevet 15. oktober 2004 Tror jeg ville valgt Kanariøyene jeg. Da er du sikret sommertemperaturer, kanskje litt kjølig på kvelden bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 15. oktober 2004 Har vært inne på Kanariøyene og.Skal sjekke priser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 15. oktober 2004 Nå vil sambo til lisboa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2004 #10 Del Skrevet 17. oktober 2004 Egypt?! Iallefall om det er varmen dere er på jakt etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 19. oktober 2004 Nå er det bestemt vi skal til Nice:)Bestiller billeter i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå