Tuttifrutti93 Skrevet 8. februar 2016 #1 Del Skrevet 8. februar 2016 For noen år siden hadde jeg en lydbok, i et lysegrønt cover.. Var et bilde på coveret, men det er helt borte for meg Boka handler om ei som er alenemor for en datter som heter Agnes. Moren kjøper et stort hus, og startet et vertshus.. De kan se færder fyr fra brygga (tror det var der de så det fra).. Det er en mann som pleier å komme innom vertshuset med fisk, som han fisker selv. En av hendelsene i boka handler om at det er noen som skal arrangere en overraskelsesbursdag som skal være på vertshuset. Det er mannen og venninnen til jubilanten som arrangerer. Veninnen skal hente jubilanten, men får ikke tak i henne. Når mannen ringer konen for å spørre hvor hun er sier hun at hun er med akkurat den venninnen.. Viser seg etterhvert at kona er utro, og er hos elskeren sin.. Har tenkt på denne boka såååå lenge nå, så håper at det er noen kloke mennesker som kan hjelpe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest summesumbi Skrevet 9. februar 2016 #2 Del Skrevet 9. februar 2016 Åå er så spent på om du finner ut hvilken bok det er ☺ Jeg har Googlet og søkt, men finner ikke ut noe. Kan du komme på NOE mer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 9. februar 2016 #3 Del Skrevet 9. februar 2016 (endret) Boken er Alt inkludert?` Endret 9. februar 2016 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuttifrutti93 Skrevet 10. februar 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 10. februar 2016 12 timer siden, summesumbi skrev: Åå er så spent på om du finner ut hvilken bok det er ☺ Jeg har Googlet og søkt, men finner ikke ut noe. Kan du komme på NOE mer da? Tusen takk! : D Det var en nabo gutt (tror jeg) som hadde downssyndrom, og boka handler egentlig bare om hvordan de lever Dag til dag, og de hendelsene som dukker opp.. Kommer ikke på så mye mer, dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuttifrutti93 Skrevet 10. februar 2016 Forfatter #5 Del Skrevet 10. februar 2016 12 timer siden, O.G. skrev: Boken er Alt inkludert?` Prøvde å google denne, og ser dessverre ikke ut som at det er den :/ I "Alt inkludert" heter moren Agnes, ikke datteren (her kan det jo hende at jeg husker feil! ), vidre flytter Agnes og Maja inn i ett hybelhus i boken du nevner. I boken jeg leter etter flytter mor og datter inn i et stort hus, hvor de starter et vertshus Tusen takk for forslag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. februar 2016 #6 Del Skrevet 10. februar 2016 Vigdis Hjorth - Fordeler og ulemper ved å være til. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuttifrutti93 Skrevet 10. februar 2016 Forfatter #7 Del Skrevet 10. februar 2016 1 minutt siden, Daria skrev: Vigdis Hjorth - Fordeler og ulemper ved å være til. Den var det!! :D Åååå, tuuuuusen takk for hjelpen!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #8 Del Skrevet 11. februar 2016 Den Monday, February 08, 2016 at 21.52, Tuttifrutti93 skrev: For noen år siden hadde jeg en lydbok, i et lysegrønt cover.. Var et bilde på coveret, men det er helt borte for meg Boka handler om ei som er alenemor for en datter som heter Agnes. Moren kjøper et stort hus, og startet et vertshus.. De kan se færder fyr fra brygga (tror det var der de så det fra).. Det er en mann som pleier å komme innom vertshuset med fisk, som han fisker selv. En av hendelsene i boka handler om at det er noen som skal arrangere en overraskelsesbursdag som skal være på vertshuset. Det er mannen og venninnen til jubilanten som arrangerer. Veninnen skal hente jubilanten, men får ikke tak i henne. Når mannen ringer konen for å spørre hvor hun er sier hun at hun er med akkurat den venninnen.. Viser seg etterhvert at kona er utro, og er hos elskeren sin.. Har tenkt på denne boka såååå lenge nå, så håper at det er noen kloke mennesker som kan hjelpe meg! Kontakt et større bibliotek. De pleier være flinke med å finne svar på slike gåter. Og siden det er en lydbok er det ikke utenkelig at nlb.no er rette stedet. Anonymkode: a6648...2af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest summesumbi Skrevet 11. februar 2016 #9 Del Skrevet 11. februar 2016 Så bra at du fikk hjelp til å finne det ut, har du fått tak i den i dag, kanskje☺☺☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. februar 2016 #10 Del Skrevet 12. februar 2016 Fin bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuttifrutti93 Skrevet 16. februar 2016 Forfatter #11 Del Skrevet 16. februar 2016 Den 11. februar 2016 at 0.41, summesumbi skrev: Så bra at du fikk hjelp til å finne det ut, har du fått tak i den i dag, kanskje☺☺☺ Fant den på storytel :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest summesumbi Skrevet 16. februar 2016 #12 Del Skrevet 16. februar 2016 11 minutter siden, Tuttifrutti93 skrev: Fant den på storytel :D Tøft! God bokhøring😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå