AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Del Skrevet 7. februar 2016 Har du noen preferanser i forhold til dette? Anonymkode: 771f7...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 7. februar 2016 #2 Del Skrevet 7. februar 2016 Døde/skadde/syke barn, og voldtekt og overgrep av disse. Det meste annet kan tulles med om det gjøres riktig, men de nevnte er bare kvalme og ufyselige uansett. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 7. februar 2016 #3 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Det folk er såre på. Det synes jeg er ufint og ubehøvlet rett og slett. Det er også nettopp dette som gjør at folk kan føle seg mobbet når det går over lang tid. Og de som kommer med kommentarene ikke forstår at det er nettopp mobbing de driver med fordi ingen sier stopp. Endret 7. februar 2016 av Genevieve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #4 Del Skrevet 7. februar 2016 Død og alvorlig sykdommog skade, dernest straffbare forhold og andre lovstridige forhold. Anonymkode: 204b7...735 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 7. februar 2016 #5 Del Skrevet 7. februar 2016 Jeg syns generelt spøker på bekostning av andre er en uting. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #6 Del Skrevet 7. februar 2016 Alt er greit å tulle med! Anonymkode: 11d6b...a17 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Egiett Skrevet 7. februar 2016 #7 Del Skrevet 7. februar 2016 Død og alvorlig sykdom (både fysisk og psykisk) synes jeg er veldig lite greit å tulle med. Ellers tenker jeg det gjelder å kjenne de du tuller med litt, slik at du vet hva de reagerer på. Spøker på andres bekostning er ofte veldig lite morsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #8 Del Skrevet 8. februar 2016 Jeg har ingen grenser for hva jeg kan le av. 9/11, døde babyer, skolemassakre... Alt kan gjøres til humor. Men det gjelder jo å kjenne de/den man deler den type humor med. Har full forståelse for at langt fra alle deler den type humor. Anonymkode: 3b880...493 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 8. februar 2016 #9 Del Skrevet 8. februar 2016 I sosiale relasjoner mener jeg det er opp til "offeret". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 8. februar 2016 #10 Del Skrevet 8. februar 2016 Det kommer jo an på hvem som hører spøken og i hvilken setting den blir fortalt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 8. februar 2016 #11 Del Skrevet 8. februar 2016 I vår vennegjeng går det mest av de skikkelig mørke og slemme vitsene. Mye som er nevnt ovenfor. Vi passer bare på at det ikke blir ubehagelig for noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 8. februar 2016 #12 Del Skrevet 8. februar 2016 (endret) For min del kan man tulle med alt. Men selvsagt skal man ta hensyn til andre. Det er tross alt mange sarte sjeler der ute som ikke tåler så mye og blir lett fornærmet. Endret 8. februar 2016 av Balian de Ibelin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #13 Del Skrevet 8. februar 2016 Kommer vel ann på hvordan man sier det også da..... Anonymkode: ea339...a15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Limbo 2014 Skrevet 8. februar 2016 #14 Del Skrevet 8. februar 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Alt er greit å tulle med! Anonymkode: 11d6b...a17 Overgrep mot barn også? Er det humor å finne i det? Jeg mener generelt at tid og sted er mer avgjørende enn tema, men jeg har en grense går morsomheter på forsvarsløse og uskyldige mennesker og dyrs bekostning., og da særlig vitsing om overgrep mot disse. Men det er heldigvis lite av det, og det er vel fordi det bare ikke er noe morsomt ved det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #15 Del Skrevet 8. februar 2016 Synes det meste er greit å tulle med, men tar selvsagt hensyn til "publikummet". Jeg spøker ikke med kreft til noen som akkurat har mistet sin kreftsyke mor, eller om dyremishandling til noen som elsker dyr så høyt at den minste vonde historie om et dyr får dem til å gråte. Jeg er mer forsiktig med hva jeg tuller med til fremmede enn til de jeg kjenner godt (men det sier seg kanskje selv). Anonymkode: c2ed6...792 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #16 Del Skrevet 8. februar 2016 53 minutter siden, Limbo 2014 skrev: Overgrep mot barn også? Er det humor å finne i det? Jeg mener generelt at tid og sted er mer avgjørende enn tema, men jeg har en grense går morsomheter på forsvarsløse og uskyldige mennesker og dyrs bekostning., og da særlig vitsing om overgrep mot disse. Men det er heldigvis lite av det, og det er vel fordi det bare ikke er noe morsomt ved det. Ja, det er det. Anonymkode: 11d6b...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Limbo 2014 Skrevet 8. februar 2016 #17 Del Skrevet 8. februar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er det. Anonymkode: 11d6b...a17 Har du et eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #18 Del Skrevet 8. februar 2016 Det meste kan tulles med for meg. Grensen min er egentlig bare at ingen burde tulle om familiemedlemmene mine, en uskyldig spøk er grei kanskje, eller døde mennesker jeg kjenner eller nyheter som har rystet meg. Og jeg lar være å tulle med det samme mot andre. Har vel egentlig ganske mye filter for hva jeg tuller med egentlig, men sånn når jeg ser på family guy kan jeg se mye jeg egentlig synes er for drøyt, men fremdeles tenke at de har vridd det om til å bli morsomt, men det er ikke spøker som jeg ville lagd selv! Anonymkode: 3e6e8...590 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #19 Del Skrevet 8. februar 2016 1 minutt siden, Limbo 2014 skrev: Har du et eksempel? Hvorfor skulle det ikke være morsomt? er da bare en vits.. Anonymkode: 11d6b...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #20 Del Skrevet 8. februar 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle det ikke være morsomt? er da bare en vits.. Anonymkode: 11d6b...a17 En vits er som regel en tenkt situasjon. Humor får en til å le. Jeg ser på en måte ikke at en tenkt situasjon som innebærer overgrep mot barn, eller annen tragedie som rammer et barn, kan få meg til å le. Anonymkode: 5246a...22c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå