Gå til innhold

Trenger noen råd ang mann (obs langt)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, skulle bare ønske han kunne tatt imot andre tilbud istedenfor fra hun som har følelser for han. Han har ikke problemer med å få seg damer..

Også gnager det jo litt på selvfølelsen at jeg er den som har bootycallet han, istedenfor omvendt. Hører som regel bare om tilfeller som dine, hvor gutten ringer jenta..

Anonymkode: 5bc86...97f

Neida, ikke bare han som ringte meg.  Han var mest ivrig i begynnelsen til kontakten var skikkelig etablert. Så var vi like gode en stund.  Mot slutten ble det mest meg. Jeg skjønte hvor landet lå da han "ville se det an til uka" da jeg spurte om vi skulle treffes i helgen.  Jeg tok aldri opp tråden, det gjorde ikke han heller så nå har jeg ikke sett ham siden oktober.

Dette gnager på selvfølelsen din fordi du føler at du kaster deg selv etter en som er likegyldig til deg som person.  Hadde han kastet seg enusiastisk over både kroppen og sjelen din hadde det antagelig ikke spilt noen rolle hvem som kontaktet hvem.  Har jeg rett?  Men slutt NÅ med ting som gjør deg ulykkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg holdt på med en fyr i sommer, utrolig intenst med meldinger hver eneste dag og møter flere ganger i uka. Vi hadde sex første gang i møttes, og mye sex de andre møtene også, men jeg sov også over på dager hvor vi begge var slitne og bare ville holde rundt noen (vi var aldri hos meg da han er hyperallergisk mot den firbente som bor hos meg). Dette holdt på en mnd med masse møter før han dro på ferie. Vi sendte fortsatt mye meldinger på begges initiativ, før det plutselig dabbet veldig av fra hans side. Han hadde aldri tid til å møtes etter han kom hjem. Til slutt tok jeg mot til meg og spurte om det var noe poeng lenger, fikk som svar at han trengte å være alene. 

Etter dette hadde vi smått kontakt på snap innimellom (mest fellessnapper fra hans side, jeg svarte på veldig få). Helt til desember, da han plutselig sendte SMS igjen og var veldig på. Fikk en god forklaring på hvorfor han forsvant første gangen. Vi har møttes to ganger etter dette, da gang nr 2 endte i sex. Nå er det tydeligvis bare jeg som tar kontakt igjen og han har aldri tid til å møtes (vet han er sykt opptatt for tiden, men det er da måte på). Begynner å føles som forrige gang, dermed kutter jeg han ut igjen, uten å si fra denne gangen. Får se om han tar kontakt igjen når stresset er ferdig om ca 3 uker, men jeg kommer ikke til å ta kontakt. Og om han fortsatt er fraværende (om han tar kontakt) kommer jeg til å si fra at jeg orker ikke det, og om han ikke har tid til meg kan han la vær å komme tilbake i livet mitt. 

Jeg møter nå andre og leter etter noen som faktisk vil ha meg, og ikke bare sex. Tror det beste bare er å gå videre, du har sagt hva du vil, han vil ikke. Er egentlig ikke mye du får gjort med den saken, selvom jeg vet det er kjipt.

Endret av Inwe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare innom og leser svar her, men må si at mange av svarene traff meg selv og hvordan jeg har det i min situasjon. Så takk for dette forumet! Kjenner meg igjen. Jeg tror vi er mange jenter som opplever dette med at gutta bare ikke er så "på" som vi er, eller som vi ønsker. Jeg innser også selv at jeg blir nødt til å kutte ut han jeg har kontakt med, for jeg blir bare skuffet hver gang likevel. Vi avtaler å treffes, jeg fresher meg opp og venter på at han skal fortelle meg når vi skal treffes osv etter jobb, og så hører jeg ingenting før sent på kvelden. Og da er det gjerne et "ble så sent på jobb, er sliten nå, snakkes heller i morgen" og neste morgen hører jeg ingenting før JEG tar kontakt først :(

Faens mannfolk!

Anonymkode: 9ffe0...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8. februar 2016 at 23.34, Zouk skrev:

Neida, ikke bare han som ringte meg.  Han var mest ivrig i begynnelsen til kontakten var skikkelig etablert. Så var vi like gode en stund.  Mot slutten ble det mest meg. Jeg skjønte hvor landet lå da han "ville se det an til uka" da jeg spurte om vi skulle treffes i helgen.  Jeg tok aldri opp tråden, det gjorde ikke han heller så nå har jeg ikke sett ham siden oktober.

Dette gnager på selvfølelsen din fordi du føler at du kaster deg selv etter en som er likegyldig til deg som person.  Hadde han kastet seg enusiastisk over både kroppen og sjelen din hadde det antagelig ikke spilt noen rolle hvem som kontaktet hvem.  Har jeg rett?  Men slutt NÅ med ting som gjør deg ulykkelig.

Du har rett. Må innrømme at jeg føler meg litt bedre etter å ha lest svarene her - fryktet at de fleste skulle kjefte meg huden full for å ha vært så dum som jeg har vært, men godt å se at det finnes andre som forstår hva jeg mener og hvor kjipt det er:) 

Jeg har nå slettet han helt fra telefonbok og sosiale medier, og jeg vet jo at han ikke kommer til å ta kontakt med meg uansett om det går mange måneder uten at han hører noe mer. Dét er litt kjipt, men jeg må bare ta det innover meg at for han så er jeg ingenting annet enn sex, som han kan få (og nok får..) av haugevis av andre damer uansett.. 

Anonymkode: 5bc86...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9. februar 2016 at 8.27, AnonymBruker skrev:

Jeg er bare innom og leser svar her, men må si at mange av svarene traff meg selv og hvordan jeg har det i min situasjon. Så takk for dette forumet! Kjenner meg igjen. Jeg tror vi er mange jenter som opplever dette med at gutta bare ikke er så "på" som vi er, eller som vi ønsker. Jeg innser også selv at jeg blir nødt til å kutte ut han jeg har kontakt med, for jeg blir bare skuffet hver gang likevel. Vi avtaler å treffes, jeg fresher meg opp og venter på at han skal fortelle meg når vi skal treffes osv etter jobb, og så hører jeg ingenting før sent på kvelden. Og da er det gjerne et "ble så sent på jobb, er sliten nå, snakkes heller i morgen" og neste morgen hører jeg ingenting før JEG tar kontakt først :(

Faens mannfolk!

Anonymkode: 9ffe0...72b

:hug: 

Skjønner godt hvordan du har det, det er ikke noe hyggelig:( håper du kvitter deg med han, jeg skal hvertfall kutte ut å kontakte min sånn fyr. 

Ts

Anonymkode: 5bc86...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10.2.2016 at 9.30, AnonymBruker skrev:

Du har rett. Må innrømme at jeg føler meg litt bedre etter å ha lest svarene her - fryktet at de fleste skulle kjefte meg huden full for å ha vært så dum som jeg har vært, men godt å se at det finnes andre som forstår hva jeg mener og hvor kjipt det er:) 

Jeg har nå slettet han helt fra telefonbok og sosiale medier, og jeg vet jo at han ikke kommer til å ta kontakt med meg uansett om det går mange måneder uten at han hører noe mer. Dét er litt kjipt, men jeg må bare ta det innover meg at for han så er jeg ingenting annet enn sex, som han kan få (og nok får..) av haugevis av andre damer uansett.. 

Anonymkode: 5bc86...97f

Og jeg gjentar:  Du har IKKE vær dum!  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 8.2.2016 den 21.19):

Det er jo ikke han som behandler deg som søppel, men DU SELV som behandler deg som søppel, fordi du tillater dette!

Anonymkode: f73bb...52c

Enig. Men det er vel er skoen trykker for TS.

Ved å kutte ham ut respekterer du deg selv, TS. Just do it! Verden er full av menn, fine menn, heite menn, snille menn, trivelige menn! Ikke heng deg opp i dem som ikke vil ha deg, kom ut til oss andre og ha det fantastisk! :briller2:

Endret av a l'orange
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10.2.2016 at 9.30, AnonymBruker skrev:

Jeg har nå slettet han helt fra telefonbok og sosiale medier, og jeg vet jo at han ikke kommer til å ta kontakt med meg uansett om det går mange måneder uten at han hører noe mer. Dét er litt kjipt, men jeg må bare ta det innover meg at for han så er jeg ingenting annet enn sex, som han kan få (og nok får..) av haugevis av andre damer uansett.. 

Anonymkode: 5bc86...97f

Det som jeg synes er så morro når jeg leser sånne tråder, det er at damene som klarer å komme seg ut av nedbrytende og kjipe forhold eller hekter på feil fyrer, de kommer så veldig ofte tilbake med info om skikkelig bra mannfolk som har stått der og ventet på dem hele tiden.

Den mannen du er hektet på har flere tilbud. Du lurer på hvorfor han ikke heller benytter seg av dem. Jeg lurer på hvorfor DU ikke benytter deg av noen av de andre tilbudene DU har! :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, a l'orange skrev:

Enig. Men det er vel er skoen trykker for TS.

Ja, jeg er veldig klar over at jeg tok et dårlig valg ved å innlede en relasjon med han. Men jeg syntes ikke noe om å legge alt skylden på meg heller. Jeg har selv vært i en situasjon hvor en fyr ble interessert i noe mer med meg etter en kveld med litt for mye vin hvor vi ende i sengen - da satte jeg foten ned og sa at vi ikke kunne treffes mer, for jeg hadde ikke de samme følelsene. Jeg mener at hadde jeg fortsatt å opprettholde relasjonen med å treffe han å ha sex, hadde jeg vært en skikkelig dårlig person. Men det samme gjelder visst ikke for menn har jeg skjønt :sprettoy:

8 minutter siden, a l'orange skrev:

Det som jeg synes er så morro når jeg leser sånne tråder, det er at damene som klarer å komme seg ut av nedbrytende og kjipe forhold eller hekter på feil fyrer, de kommer så veldig ofte tilbake med info om skikkelig bra mannfolk som har stått der og ventet på dem hele tiden.

Den mannen du er hektet på har flere tilbud. Du lurer på hvorfor han ikke heller benytter seg av dem. Jeg lurer på hvorfor DU ikke benytter deg av noen av de andre tilbudene DU har! :sjenert:

Det er mulig det finnes andre som er interessert i noe mer enn sex med meg, men det hjelper ikke hvis ikke jeg føler det samme.. :/ ofte faller man for de man ikke kan få tydeligvis. Jeg kan ikke hoppe på et tilbud bare fordi det er et tilbud, det skal jo være riktig for meg også... akkurat som at det skal være riktig for han også.

Anonymkode: 5bc86...97f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg er veldig klar over at jeg tok et dårlig valg ved å innlede en relasjon med han. Men jeg syntes ikke noe om å legge alt skylden på meg heller. Jeg har selv vært i en situasjon hvor en fyr ble interessert i noe mer med meg etter en kveld med litt for mye vin hvor vi ende i sengen - da satte jeg foten ned og sa at vi ikke kunne treffes mer, for jeg hadde ikke de samme følelsene. Jeg mener at hadde jeg fortsatt å opprettholde relasjonen med å treffe han å ha sex, hadde jeg vært en skikkelig dårlig person. Men det samme gjelder visst ikke for menn har jeg skjønt :sprettoy:

Det er mulig det finnes andre som er interessert i noe mer enn sex med meg, men det hjelper ikke hvis ikke jeg føler det samme.. :/ ofte faller man for de man ikke kan få tydeligvis. Jeg kan ikke hoppe på et tilbud bare fordi det er et tilbud, det skal jo være riktig for meg også... akkurat som at det skal være riktig for han også.

Anonymkode: 5bc86...97f

Jeg ser bare ikke vitsen med å kaste bort tiden på å være bitter på at han er/gjør annerledes enn deg.

Nei, tenkte ikke på å "hoppe på tilbud bare fordi det er et tilbud", mer "fokuserer på noe annet fordi det er noe annet".

Men for all del, ser selv hva du gjør! Jeg trodde tråden var for å få råd og høre hva andre ville gjort eller unngått å havne eller forbli i den situasjonen du er i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9. februar 2016 at 8.15, Inwe skrev:

Jeg holdt på med en fyr i sommer, utrolig intenst med meldinger hver eneste dag og møter flere ganger i uka. Vi hadde sex første gang i møttes, og mye sex de andre møtene også, men jeg sov også over på dager hvor vi begge var slitne og bare ville holde rundt noen (vi var aldri hos meg da han er hyperallergisk mot den firbente som bor hos meg). Dette holdt på en mnd med masse møter før han dro på ferie. Vi sendte fortsatt mye meldinger på begges initiativ, før det plutselig dabbet veldig av fra hans side. Han hadde aldri tid til å møtes etter han kom hjem. Til slutt tok jeg mot til meg og spurte om det var noe poeng lenger, fikk som svar at han trengte å være alene. 

Etter dette hadde vi smått kontakt på snap innimellom (mest fellessnapper fra hans side, jeg svarte på veldig få). Helt til desember, da han plutselig sendte SMS igjen og var veldig på. Fikk en god forklaring på hvorfor han forsvant første gangen. Vi har møttes to ganger etter dette, da gang nr 2 endte i sex. Nå er det tydeligvis bare jeg som tar kontakt igjen og han har aldri tid til å møtes (vet han er sykt opptatt for tiden, men det er da måte på). Begynner å føles som forrige gang, dermed kutter jeg han ut igjen, uten å si fra denne gangen. Får se om han tar kontakt igjen når stresset er ferdig om ca 3 uker, men jeg kommer ikke til å ta kontakt. Og om han fortsatt er fraværende (om han tar kontakt) kommer jeg til å si fra at jeg orker ikke det, og om han ikke har tid til meg kan han la vær å komme tilbake i livet mitt. 

Jeg møter nå andre og leter etter noen som faktisk vil ha meg, og ikke bare sex. Tror det beste bare er å gå videre, du har sagt hva du vil, han vil ikke. Er egentlig ikke mye du får gjort med den saken, selvom jeg vet det er kjipt.

Her synes jeg du og endel andre kvinner må se litt på egne handlinger. Du sier du hadde sex med han første kvelden dere møttes, og "forholdet" ble veldig sexbasert, selv om dere også gjorde andre ting. Lær av dette, da menn bruker TID på å involvere seg i ei dame følelsesmessig! Å ha sex med en gang betyr at han ikke trenger å jobbe noe for å få deg, han kan han deg uten at han trenger å ta noen avgjørelse på hva han vil da du gir han det man også får i et forhold, m.a.o du godtar å gi han et uforpliktene forhold! Og han trenger ikke anstrenge seg det grann, ikke følelsesmessig gheller før han får dine intime deler. Et tankekors.

Slutt å gi av deg selv som om du ikke har noen verdi.

 

Anonymkode: f73bb...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, a l'orange skrev:

Jeg ser bare ikke vitsen med å kaste bort tiden på å være bitter på at han er/gjør annerledes enn deg.

Nei, tenkte ikke på å "hoppe på tilbud bare fordi det er et tilbud", mer "fokuserer på noe annet fordi det er noe annet".

Men for all del, ser selv hva du gjør! Jeg trodde tråden var for å få råd og høre hva andre ville gjort eller unngått å havne eller forbli i den situasjonen du er i :)

Uff, tror du misforstår meg litt :( Jeg er ikke bitter på han fordi han gjør ting annerledes enn meg. Jeg kommenterte på påstanden om at det han gjør ikke er galt, men at jeg gjør gale ting mot meg selv. Og det gjør jeg - men jeg er ikke enig i at det han gjør ikke er kjip oppførsel. Jeg er lei meg og det må jeg få lov til.. Jeg har forlatt situasjonen nå.

Jeg misforstod deg også tydeligvis, for jeg syntes du skrev at du syntes det var rart at jeg ikke benyttet meg av de andre tilbudene jeg hadde/har. Beklager.

Anonymkode: 5bc86...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her synes jeg du og endel andre kvinner må se litt på egne handlinger. Du sier du hadde sex med han første kvelden dere møttes, og "forholdet" ble veldig sexbasert, selv om dere også gjorde andre ting. Lær av dette, da menn bruker TID på å involvere seg i ei dame følelsesmessig! Å ha sex med en gang betyr at han ikke trenger å jobbe noe for å få deg, han kan han deg uten at han trenger å ta noen avgjørelse på hva han vil da du gir han det man også får i et forhold, m.a.o du godtar å gi han et uforpliktene forhold! Og han trenger ikke anstrenge seg det grann, ikke følelsesmessig gheller før han får dine intime deler. Et tankekors.

Slutt å gi av deg selv som om du ikke har noen verdi.

 

Anonymkode: f73bb...52c

Det er ikke meg du siterte (trådstarter her), men skulle ønske man kunne slutte å anklage kvinner for å ikke ha noen verdi hvis de har sex på første date. Mannen har jo også sex på første date. Da har jo ikke han noen verdi heller da. Som regel er det også mennene som tar første initiativ til sex på første treff. Skjønner ikke helt logikken bak. "Oi, hun responderte positivt når jeg prøvde meg, da har hun ingen verdi og ikke noe for meg". Ok..?

(Må bare legge til at jeg hadde ikke sex med han jeg snakker om i HI før 4 date før noen evnt spør..)

Anonymkode: 5bc86...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan virke litt som man tviholder på å ha rett til å gjøre slik og slik (bruke tiden slik, være lei seg, ha sex kjapt osv) og det er ingen som sier dere ikke får lov til det. Men når dere spør her inne så må dere også tåle at mennesker som ikke havner i slike situasjoner, svarer og forteller hva de tenker.

Jeg mener at man kaster bort tiden på å være bitter all den tid man faktisk skriver ting hvor man sammenligner hva han har gjort og du ville gjort, slik du gjør:

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at hadde jeg fortsatt å opprettholde relasjonen med å treffe han å ha sex, hadde jeg vært en skikkelig dårlig person. Men det samme gjelder visst ikke for menn har jeg skjønt :sprettoy:

Og det er noen andre her som sier at man ikke bør ha sex raskt. Det er jeg så enig i som det kan få blitt. Det betyr ikke at jeg mener å shame folk som har sex raskt. Dersom det er sex man vil ha, så er det ingenting bedre enn å ha det. Men dersom man vil ha noe mer enn sex, så nytter det ikke å ha sex, og så lenge etter dette lurer på "Hva mer blir det til med oss?".

Men nå skal jeg trekke meg helt ut av singelforumet, merker jeg. Jeg blir i dårlig humør av "sånn har vi alltid gjort det, det funker ikke, men vi må lov til å gjøre det, og vi må ha lov å være triste og bitre når det ikke fungerer"-runkingen som foregår her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12. februar 2016 at 23.46, AnonymBruker skrev:

Her synes jeg du og endel andre kvinner må se litt på egne handlinger. Du sier du hadde sex med han første kvelden dere møttes, og "forholdet" ble veldig sexbasert, selv om dere også gjorde andre ting. Lær av dette, da menn bruker TID på å involvere seg i ei dame følelsesmessig! Å ha sex med en gang betyr at han ikke trenger å jobbe noe for å få deg, han kan han deg uten at han trenger å ta noen avgjørelse på hva han vil da du gir han det man også får i et forhold, m.a.o du godtar å gi han et uforpliktene forhold! Og han trenger ikke anstrenge seg det grann, ikke følelsesmessig gheller før han får dine intime deler. Et tankekors.

Slutt å gi av deg selv som om du ikke har noen verdi.

 

Anonymkode: f73bb...52c

 

Nja, jeg ville ha sex, og tenkte faktisk ikke å ha noe annet forhold til denne mannen. Det forholdet vi fikk videre var det han som jobbet frem. Jeg har forsåvidt prøvd begge deler, og tar det mye hardere når de forsvinner etter sex når man har "holdt igjen" over tid. Jeg gir av meg selv som jeg selv vil og har sex når det føles naturlig for meg, om det så er på første, femte eller tiende daten. Merkelig nok er det de gangene jeg har hatt sex på første eller andre møte relasjonene har vært sterkest følelsesmessig fra begges sider og vart lengst. 

Men menn som mener jeg ikke er verdt noe fordi jeg har sex for tidlig er heller ingenting for meg ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, Inwe skrev:

 

Nja, jeg ville ha sex, og tenkte faktisk ikke å ha noe annet forhold til denne mannen. Det forholdet vi fikk videre var det han som jobbet frem. Jeg har forsåvidt prøvd begge deler, og tar det mye hardere når de forsvinner etter sex når man har "holdt igjen" over tid. Jeg gir av meg selv som jeg selv vil og har sex når det føles naturlig for meg, om det så er på første, femte eller tiende daten. Merkelig nok er det de gangene jeg har hatt sex på første eller andre møte relasjonene har vært sterkest følelsesmessig fra begges sider og vart lengst. 

Men menn som mener jeg ikke er verdt noe fordi jeg har sex for tidlig er heller ingenting for meg ;) 

Men du høres ut som du har et nokså enkelt og greit forhold til menn, at du vet når du skal stramme inn og når du skal gi slakk. Det er sunt, og det viser at du har peiling på menn og mennesker.

Det er dem med sort/hvitt-holdning; "god/ond", "menn er slik/kvinner er sånn" og som blir bitre over den mer nyanserte realiteten, som ikke klarer seg eller ikke vil klare seg, i forhold til andre. TS fremstår veldig slik for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, dere har et forhold basert på sex, og det er du innforstått med.

Så hvorfor prøver du å gjøre noe mer utav det da når du vet at han ikke ønsker det?

Han er der for å ha sex, og det har dere blitt enig om. Likevel blander du kortene totalt her med å spørre om han savner deg, snakke om følelser, dine problemer osv. Dette er ting en gjør med en person hvor følelser er involvert, ikke en som en kun har sex med. Når han ikke kan grunnet jobb, så går du rett på med "vær ærlig, skal vi bare kutte ut". Blir litt sånn, "er du ikke glad i meg lengre" fjas!

Dette er nok også grunnen til at han er som han er, fordi han ikke er interessert i noe mer enn sex. Men dette vet do jo alt siden det er det du starter innlegget med.

På meg virker det som om at du prøver å gjøre deres forhold til noe mer enn hva det er. Etter 9 måneder med sex og ingen følelser så er det kanskje på tide å gå videre hver for dere, og ikke bli enda mer følelsesmessig involvert fra din side?

Edit: Har kun lest TS sitt første innlegg, så mitt svar er utelukkende til hva jeg leser der.

Endret av PhilosopherSe7en
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PhilosopherSe7en skrev (På 14.2.2016 den 15.28):

Når han ikke kan grunnet jobb, så går du rett på med "vær ærlig, skal vi bare kutte ut". Blir litt sånn, "er du ikke glad i meg lengre" fjas!

Dette er nok også grunnen til at han er som han er, fordi han ikke er interessert i noe mer enn sex. 

Helt enig. Det kunne sikkert utviklet seg til noe mer enn sex, men fyren gjengkjenner passiv aggresjon og anklager, og gidder dermed ikke å gå mer inn i situasjonen. Han er riktignok slem som utnytter henne, men hun er selv slem som anklager og sutrer på ham. Tap - tap.

Endret av a l'orange
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, PhilosopherSe7en skrev:

Altså, dere har et forhold basert på sex, og det er du innforstått med.

Så hvorfor prøver du å gjøre noe mer utav det da når du vet at han ikke ønsker det?

Han er der for å ha sex, og det har dere blitt enig om. Likevel blander du kortene totalt her med å spørre om han savner deg, snakke om følelser, dine problemer osv. Dette er ting en gjør med en person hvor følelser er involvert, ikke en som en kun har sex med. Når han ikke kan grunnet jobb, så går du rett på med "vær ærlig, skal vi bare kutte ut". Blir litt sånn, "er du ikke glad i meg lengre" fjas!

Dette er nok også grunnen til at han er som han er, fordi han ikke er interessert i noe mer enn sex. Men dette vet do jo alt siden det er det du starter innlegget med.

På meg virker det som om at du prøver å gjøre deres forhold til noe mer enn hva det er. Etter 9 måneder med sex og ingen følelser så er det kanskje på tide å gå videre hver for dere, og ikke bli enda mer følelsesmessig involvert fra din side?

Edit: Har kun lest TS sitt første innlegg, så mitt svar er utelukkende til hva jeg leser der.

Du vet jo ikke hele historien, hvis jeg skulle skrevet alt her hadde innlegget blitt langt som et vondt år ;) men jeg har skrevet i tråden at jeg har slettet han og ikke kommer til å fortsette. 

Jeg tror frustrasjonen min handler om at det er så mange som sliter med å si ting rett ut. Eller i det hele tatt klare å kommunisere. F eks når jeg har skrevet i fylla at jeg savner han, kunne han ha sagt at han syntes det blir feil å snakke sånn istedenfor å antyde at han savner meg også liksom. Men hva gjør man ikke for å få sex av noen man vet har følelser for en, som man ikke føler noe for tilbake. 

Jeg kommer ikke til å fortsette diskusjonen om at han har alt på det rene, for det har han virkelig ikke, men jeg er enig i at jeg må kutte han ut og det har jeg som sagt gjort. 

Folk er ulike, har ulik bakgrunn/erfaringer og jeg har lært masse av dette, på en veldig smertefull måte. Det er ikke lett å føle seg verdiløs. Jeg må jobbe lenge for å få tilbake selvrespekten. 

Har ikke noe behov for å få mer kjeft for at jeg er så hinsides dum som ikke er like smarte som dere andre som aldri har gått på noen smeller. 

Forlater derfor tråden.

TS

Anonymkode: 5bc86...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...