Gå til innhold

Megling

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på en ting .når man har har en samværsavtale som er satt ved dom. Kan motparten da gå til Fvk å kalle inn til megling ? Megling er vel bare obligatorisk første gang.en venn av meg som er i en lei diskusjon selv om samvære er satt.

Anonymkode: 175a8...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En avtale som er satt ved dom er det kun retten som kan endre. Dette vet de som jobber som meklere mer om. Jeg vil tro at de kan ta en mekling for å hjelpe foreldrene til å få avtalen til å fungere I praksis men ikke endre den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare lurer på en ting .når man har har en samværsavtale som er satt ved dom. Kan motparten da gå til Fvk å kalle inn til megling ? Megling er vel bare obligatorisk første gang.en venn av meg som er i en lei diskusjon selv om samvære er satt.

Den kan endres hvis begge parter vil. Hvis ikke gjelder dommen. Unntak er at noen dommer er låst. Dette spes.ved mishandling I tilegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Peter007 skrev:

Den kan endres hvis begge parter vil. Hvis ikke gjelder dommen. Unntak er at noen dommer er låst. Dette spes.ved mishandling I tilegg. 

Er du dommer - eller bare en hyppig stevnet far?!

Anonymkode: 5e8ab...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det dommen som gjelder. X konen kaller inn til Fvk  grunnet hun vil ha viljen sin. Men jeg mener at man er ikke pliktig til å møte,når man har en dom å forholde seg til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du behøver vel ikke grave sånn i det, TS?

Det er da opp til far om han vil gå eller ikke.

Han kan vel forhøre seg med sin advokat. Legg sjalusien på hylla. Den er vel muligens noe av årsaken til at de havnet i retten i utgangsåunktet.

Anonymkode: e3cb8...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...