Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #1 Del Skrevet 13. oktober 2004 vi tenkte å reise til Bulgaria i sommer, og lurer på om noen som har vært der kan komme med sine erfaringer om stedet. er det fint og trygt for barn der? og hva anbefaler dere å kjøpe med? for det er jo veldig billig der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 16. oktober 2004 #2 Del Skrevet 16. oktober 2004 Det ligger mange bulgariatråder ute på reiseliv. Søk litt der og du vil finne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest student21 Skrevet 22. oktober 2004 #3 Del Skrevet 22. oktober 2004 Heisann du! Golden Sands kan være både en positiv og negativ opplevelse, avhenging av hvilke interesser du har! Da jeg var der, ble jeg veldig skuffet. Det var kun en hovedgate, og den ble fult opp av ca 200 prostituerte på kveldstid. Så det ble ingen koselige "kveldsturer". Uteplassene var av det ukoslige slaget.. techno i en kjeller, gjerne med strippere. Maten var ok, men ingenting å rope hurra for. I tillegg så må du regne med å bli lurt på annenhver restaurant. (får ikke det du bestiller/overprising/hvis du klager snakker ingen engelsk osv). Nærmeste storby var også en skuffelse. Den var usjarmerende, ingenting fint å se/kjøpe, og i tillegg så vil du få en gjeng veldig søte,gråtende sigøynerbarn etter deg... MEN, jeg har hørt om folk som synes dette er en utrolig fin plass. Gjerne dem som ikke bryr seg om mat/kultur, men om en fin strand og billige paraplydrinker... så smak og behag! skal du til "syden", vil jeg anbefale Mallorca! god tur=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå