devilangel Skrevet 5. februar 2016 #1 Del Skrevet 5. februar 2016 Min nevø er dø, men for meg var han som en lillebror, vi vokste opp i lag, det er kun 13 år mellom oss. Han var der alltid, masse glede og latter men og hvor han kunne irritere av og til slik lillebrødre gjør. var å så han i kisten igår var ikke han, men godt å se han allikavel for fikk jeg en bekreftelse på at et virkelig var sant.. du er ikke her lengre med oss, fikk hold din kalde hånd for en siste gang, gitt ditt kalde kinn en site klem, strøket deg over håret for siste gang, kysset din panne for siste gang... bare ville at du skulle åpne øynene dine for en siste gang, høre deg si noe for siste gang men det skjedde ikke.... du lå der alen i kisten så alene.. men vi var med deg der, vi sto bare ønsket det var en forferdig drøm, men det var sannhete, men jeg vet du var med oss der... du fanget opp våre tårer og bar dem med deg, som ent evig minne om vår kjærlighet til deg... vårt savn... evig gla i deg, savner deg... masse gla ideg min kjære lillebror.. takk for at valgte å komme inn mitt liv <3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SykkelJenny Skrevet 5. februar 2016 #2 Del Skrevet 5. februar 2016 Så utrolig trist å lese, men samtidig så vakkert skrevet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 5. februar 2016 #3 Del Skrevet 5. februar 2016 Så trist lesning, men så vakkert og kjærlig skrevet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreamerspalace Skrevet 5. februar 2016 #4 Del Skrevet 5. februar 2016 Tenker på deg og din familie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brob Skrevet 21. februar 2016 #5 Del Skrevet 21. februar 2016 🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå