Gå til innhold

Spania

smilla1

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har tips om hvordan jeg kan komme meg billigst mulig til Alicante eller muricia (San Javier) fra Bergen.

Veldig glad for alle tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Norweigian flyr billig til San Javier. Men om du skal til Alicante må du legge til det du kommer til å bruke på transport fra SJ til ALC.

Ellers så flyr man vanligvis billig med Sterling. Men de har desverre stopp i direkte avgangene mellom Bergen og Alicante fra slutten av oktober.. Så da må du evt fly via osl eller Køben.

Klm hadde også billige reiser før, men en helt håpløs rute med fem timers ventetid i Madrid.. Mange år siden jeg har tatt denne så vet ikke om den forsatt er et alternativ,men du kan jo sjekke.

Håper dette hjalp litt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Du bør gå inn hver dag på de forskjellige flyselskapene og ta en titt. Vi hadde griseflaks og fikk to voksne og tre barn Bergen/Alicante t/r for 6895,-. Da reiser vi i fellesferien neste år.

Norwegian er utsolgt for billigbilletter, bare sånn at det er sagt.

Leiligheter får du billig på www.spaniaguiden.no.

Dersom du legger et søk på leiligheter i Spania, får du opp alle utleiefirmaene. Der kan du gjøre et kupp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kan komme deg til Haugesund, så kan du bruke Ryanair, du kan få kjempebillige billetter fra Haugesund til Londong med Ryanair, og bestille videre fra London til Alicante med Easyjet, det gjorde jeg og det var billig og helt greit. Men for deg kommer jo turen til og fra Haugesund i tillegg, men det er jo ikke allverden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

Tusen takk for svar.-)

Fant veldig billig tur fra haugesund til London, men fra London til Spania var det dyrt. Totalt ble det vel like dyrt som å reise direkte fra Bergen etter som jeg kan se. Men tusen takk for tipsene fra dere :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var ikke så billig akkurat da, men kan du forskyve dagene litt, tror det er billigere andre dager, t/r London-Alicante kom på ca. 300 Euro og du kan få det billigere.

Misunner deg, Alicante og omegn var paradis, kunne tenkt meg ned igjen.

God tur! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...