Gå til innhold

Vallergan sovemedesin

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når dere sier "hangover", mener dere da hodepine, eller bare trøtthet?

Jeg husker Vallergan fra da sønnen min var baby. Han var en unge som nektet å sove mer enn en times tid i strekk, natt og dag. Han kunne fint våkne og skrike 7-8 ganger pr natt (med 45-90 minutters mellomrom). Etter lang tid med dette, gikk legen aller nødigst med på at vi skulle prøve Vallergan på han. Det var med blytungt mammahjerte jeg gikk på apoteket og kjøpte dette, men jeg var samtidig desperat, skrikende desperat, etter en hel natts søvn. Så jeg bestemte meg for å prøve.

Ga han dosen han skulle ha. Nå husker jeg ikke i dag om det faktisk virket på han, for det jeg husker nå, 15 år senere, er at neste dag, så smilte han overhodet ikke. Det finnes ikke noe mer trist enn en dønn alvorlig baby som ikke trekker på smilebånden en eneste gang, samme hvor mye man tøyser og tuller for å få han til å smile. Han bare satt der og så alvorlig ut. Klokken var mellom fire og halv fem på ettermiddag neste dag, DA kom det første lille smilet.

Jeg synes dette var så fryktelig at jeg orket ikke bruke Vallergan igjen på han, og bare satte vekk flasken. Der sto den til den gikk ut på dato og ble kastet. Det ble med det ene forsøket. Jeg ville heller ha en baby som smilte... ! :)

To år med en baby som ikke sov natten gjennom var beintøft...!

Anonymkode: 379f5...2ec

Jeg blir helt utrolig tung i kroppen. Såpass at jeg kommer meg ikke ut av sengen før ut på kvelden dagen etter. Som om jeg er helt dopa. Rottegift kaller søvneksperten min det for 

Anonymkode: 41854...c06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 timer siden, lipgloss skrev:

virkingen av disse gir seg veldig raskt.så tenker nok at det er slik i ditt tilfelle også,fort gjort å miste oversikt over hvor lenge man bruker noe.

Jeg mistet aldri oversikten. Jeg gikk på 30 mg i en uke og hadde ikke en eneste effekt fra dag nr. 1. Jeg har kronisk isomni.

Anonymkode: 04938...37d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...