Frickadella Skrevet 4. februar 2016 #1 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) Jeg har en vortelignende utvekst nederst på kinnet. Har hatt den hele livet. Den plager meg, og jeg vil få den fjernet, og samtidig ønsker jeg gjerne botox i pannen da jeg ser ganske sliten ut Bestilte for 1 med siden time på Oslo hud og laserklinikk i oslo, hos en lege som heter Jeanette Pettersson. Trodde dette var en hudlege, men fikk i dag vite d ikke er d. Kjenner jeg har litt panikk nå, siden denne er i ansiktet, noen som har erfaring med dette stedet, og legen? Eventuelt noen som kan anbefale noen andre for å fjerne sånne utvekster i Oslo, og sette injeksjoner? Jeg bor langt unna, og setter stor pris på om noen kan hjelpe meg! Endret 4. februar 2016 av Frickadella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gangnedsol i elg Skrevet 4. februar 2016 #2 Del Skrevet 4. februar 2016 Vanlige fastleger tar føflekker uten problemer, kanskje de kan ta din utvekst også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frickadella Skrevet 4. februar 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 4. februar 2016 2 minutter siden, oh bogger skrev: Vanlige fastleger tar føflekker uten problemer, kanskje de kan ta din utvekst også? Takk for svar:) men har fjernet en føflekk før hos fastlege, på kroppen og fikk det stort arr på grunn av dårlig sying... derfor ønsker jeg å være sikker på d er en flink lege som foretar dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frickadella Skrevet 4. februar 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 4. februar 2016 Dytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gangnedsol i elg Skrevet 5. februar 2016 #5 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) Den 04.02.2016 at 16.50, Frickadella skrev: Dytt! Jeg har erfaring med Klinikk O, fikk utført et medisinsk inngrep der, men vil egentlig ikke anbefale dem, for jeg merka ingen effekt av behandlingen, (Botox i kjeven mot bruxisme), og jeg syns også det var negativt at jeg ikke fikk en spesifisert kvittering, kun kassalappen etter kortbruk. Det hadde vært nyttig å vite detaljene til ev. senere behandling. Endret 6. februar 2016 av oh bogger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frickadella Skrevet 8. februar 2016 Forfatter #6 Del Skrevet 8. februar 2016 Oppdatering... Siden jeg selv x antall ganger leter etter ting på internett, og irriterer meg over forumtråder som ikke gir svar på det jeg lurer på så: Feiga ut med oslo hud og laserklinikk siden det ikke var hudlege. Bestilte time på hudklinikken til Jon Langeland, der jeg fikk en kvinnelig lege som heter Ylva Ohlsson. Hun shavet utveksten min bort på 2 min .. (SOM HAR PLAGET MEG I 20 år....2 minutter altså...) Skal legge inn før/etterbilde senere! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå