konrad111 Skrevet 4. februar 2016 #1 Del Skrevet 4. februar 2016 Jeg og kjæresten min har vert sammen i 1,5 år. Nå ble det nettopp slutt. Det var hovudsaklig fordi hun for 3mnd siden sa at hun elsket meg. Jeg har ikke sagt det tilbake, og hun lurer på om jeg noen gang vil elske henne, for det har jo tross alt godt 1,5 år. Vi har gjort det slutt/tatt pause, fordi jeg må finne ut av hva jeg vil. Jeg klarer ikke å sjønne hva som skjer i hodet på meg. Hun er ei fantastisk jente som jeg er så utrolig glad i. Vi har det kjempeflott i lag, det er ingen problemer med det. Jeg vil ikke at vi skal miste det vi har. Hun er akkurat det jeg ønsker meg fra en kjæreste (tror jeg). Men på en annen side så føler jeg at jeg vil klare meg helt fint uten henne. Det er så frustrerende. På en side så er jeg ganske likegyldig til forholdet vårt. Men jeg vil ikke miste henne!!! Dette er så mindfuck, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Hun sier det er mulig at vi blir sammen, men hun vil jo selfølgelig ikke vere sammen med noen som ikke har de følelsene hun har for meg. Jeg er kjempeglad i henne og vil ikke bruke opp tiden hennes på meg, om vi ikke er rett for hverandre. Vi er begge veldig lei oss nå, og har bestemt oss for å bryte kontakten litt, for å se hva som skjer. Jeg har selfølgelig lyst å kontakte henne. Og jeg gjentar, jeg vil så veldig gjerne at vi skal vere kjærester. Jeg savner henne utrolig mye. Jeg vet ikke helt hva jeg spør etter her, jeg trenger å dele tankene mine og kanskje høre hva andre tenker om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 4. februar 2016 #2 Del Skrevet 4. februar 2016 Ta kontakt med henne og snakk ordentlig sammen. Jeg har nylig opplevd det samme som henne og det er veldig vondt å elske en person og vite at det ikke er gjensidig. Hvis hun vil så fortsetter dere forholdet, men du må samtidig jobbe med deg selv og følelsene dine. Du sier du ikke vil miste henne og det vil nok ikke hun med deg heller. Jeg håper av hele meg at dere får det godt sammen 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå