Gjest Aye Skrevet 5. februar 2016 #41 Skrevet 5. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det var ikke det du skrev tidligere Anonymkode: cded6...bd2 Jeg skrev noen eksempler på hva flere menn enn kvinner er flinkere på
Tibbie Skrevet 5. februar 2016 #42 Skrevet 5. februar 2016 Kan sikkert nevne i fleng ting begge kjønnene er både positive og negative til. Men en ting jeg beundrer dere menn for, er at dere er litt flinkere til å "ikke bry dere" og å ikke la ting gå sånn inn på dere. Dere er mindre bekymringsløse angående småting og er mer "avslappet" sosialt. Ikke alltid like opptatt av å bli likt kanskje. Mange av vi kvinner er opptatt av at folk ikke skal tenke negativt om oss, så vi går ofte litt mer på tærne Tro meg, jeg lærer av dere. Obseverer dere godt, sånn at jeg skal bli like flink. Det virker så avslappende og deilig
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #43 Skrevet 5. februar 2016 6 minutter siden, Tibbie skrev: Kan sikkert nevne i fleng ting begge kjønnene er både positive og negative til. Men en ting jeg beundrer dere menn for, er at dere er litt flinkere til å "ikke bry dere" og å ikke la ting gå sånn inn på dere. Dere er mindre bekymringsløse angående småting og er mer "avslappet" sosialt. Ikke alltid like opptatt av å bli likt kanskje. Mange av vi kvinner er opptatt av at folk ikke skal tenke negativt om oss, så vi går ofte litt mer på tærne Tro meg, jeg lærer av dere. Obseverer dere godt, sånn at jeg skal bli like flink. Det virker så avslappende og deilig Er du sikker på du mente mindre bekymringsløse? Anonymkode: 6ae37...38b 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #44 Skrevet 5. februar 2016 Kvinner er flinke til å tjene penger på kroppen sin. Der går de oss menn en høy gang! Anonymkode: ce0bd...2ba
Tibbie Skrevet 5. februar 2016 #45 Skrevet 5. februar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du sikker på du mente mindre bekymringsløse? Anonymkode: 6ae37...38b Høhø, måtte lese det sånn sju ganger før jeg skjønte hva du mente Tror nok jeg mente mer bekymringsløse, eller mindre bekymringsfull. Ble det riktig nå? x) 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #47 Skrevet 5. februar 2016 1 minutt siden, Tibbie skrev: Høhø, måtte lese det sånn sju ganger før jeg skjønte hva du mente Tror nok jeg mente mer bekymringsløse, eller mindre bekymringsfull. Ble det riktig nå? x) Ja, nå ble det riktig. Anonymkode: 6ae37...38b
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #48 Skrevet 5. februar 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner er flinke til å tjene penger på kroppen sin. Der går de oss menn en høy gang! Anonymkode: ce0bd...2ba Prostitusjon, mener du? Anonymkode: 6ae37...38b
Silfen Skrevet 5. februar 2016 #49 Skrevet 5. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Prostitusjon, mener du? Anonymkode: 6ae37...38b Noen velger jo å kalle all slags spandering for kjøp av kropp, så muligens.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå