AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #41 Del Skrevet 7. februar 2016 Den 4.2.2016 at 18.17, NasseNøff skrev: Var bare et eksempel. Noen navn høres nye ut og har kommet tilbake. F.eks Sofie er ikke så nytt, men ganske populær nå. Samme med Nora. Kjenner to i 80 årene som heter Sofie og Nora Så nytt og spennende er det ikke, men det har kommet tilbake igjen. Du kan umiig ha sett nøye på navnstatistikken im du bruker Sofie som eksempel for rare navn på ådame på 80 + år Anonymkode: d0f4c...80f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #42 Del Skrevet 7. februar 2016 Og folk som synes Markus er nymotens... tydelig at man ikke leser bibelhistorien lenger. Anonymkode: 75343...6cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 7. februar 2016 #43 Del Skrevet 7. februar 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og folk som synes Markus er nymotens... tydelig at man ikke leser bibelhistorien lenger. Anonymkode: 75343...6cd Jeg har en slektning som kalte ungen Nataniel. Han fikk masse kommentarer på at de var så moderne, sanneheten er at de er veldig konservativt kristne og ville ha et tradisjonelt bibelsk navn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outlander Skrevet 7. februar 2016 #44 Del Skrevet 7. februar 2016 Den 2/3/2016 at 23.06, Millimani skrev: Jeg kan virkelig ikke forstå at det ligger på førsteplass på landsbasis. Jeg hater det navnet, eller iallfall synes jeg navnet er stygt. Men smaken er som baken.. Herregud - men ASS BJØRN og ODD VAR er så penne - de er jo norske da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 7. februar 2016 #45 Del Skrevet 7. februar 2016 Ryddet for avsporing. Raven Emerald, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå