Gå til innhold

Jenter som bruker snus. Er det harry?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Laban ikke innl
Skrevet

Vel, så lenge jenta er diskret, gjør det vel ingen verdens ting. Det jeg ikke vet, har jeg ikke vondt av.

Og det er jo ikke jeg som skal kysse henne likevel.

Skrevet

Snus og røyk er en styggedom som burde blitt utryddet. Neeeiiii væærden var sååååå mye bedre når jeg var ung ! :o

:hoho:

Skrevet
Snus og røyk er en styggedom som burde blitt utryddet. Neeeiiii væærden var sååååå mye bedre når jeg var ung !  :o  

:hoho:

... den gang på Gamle Hammersborg .... :ler:

Jeg personlig liker ikke snus hverken på kvinner/jenter eller menn/gutter .. - men å kalle det Harry.. :roll:

Skrevet

Harry er kanskje feil ord, men stygt; ja.

Skrevet
Jeg synes det ser like grusomt ut på jenter som på gutter,..

:enig_animasjon:

Skrevet

JAAAA - noe så helt ubeskrivelig harry også!!! Og så hater jeg at mannen min snuser. Han sluttet i ca seks mnd i fjor, og det var som en helt ny verden for meg... vi kunne :hjerte: kline :hjerte: uten at han pusset tennene først.... Men så sprakk han - og det eneste som kom ut av det var ei kone som maser om at han skal slutte ;) Når jeg først fikk smaken på det gode liv var det vanskelig å venne seg av med igjen... hi hi....

Skrevet

Snus er utrolig ekkelt - både på gutter og jenter! :kvalm:

Skrevet

Meg? :evil:

Nei.

En med samme navn som mitt mellomnavn...

Og den snusleppebrettinga du snakker om- Spar meg for det bildet jeg fikk i hodet mitt nå... :-?

Skrevet

Snus er harry i seg selv.

Det er forferdelig ekkelt når noen snuser...ÆSJ.

Uansett jente eller gutt, det er ultra-harry.

:kvalm:

Skrevet

Synes ikke det er noe verre med jenter som snuser enn gutter, ekkelt er det uansett. Men jeg må jo innrømme at jeg har snusa litt selv, i russetida. Heldigvis er det over 10 år siden! Eneste fordelen med snus er at det ikke skader mennesker rundt dem, i motsetning til røyk.

Skrevet

De fleste venninnene mine snuser, og jeg gjorde det. Ingen av oss er i nærheten av å være harry.

Jeg pleide å snuse en god del ved siden av å røyke, på steder hvor det ikke gikk å røyke, altså jobb, fly, kino, utesteder mm.

Da jeg sluttet å røyke, sluttet jeg også å snuse.

Skrevet
Jeg synes det ser like grusomt ut på jenter som på gutter' date='..[/quote']

:Nikke:

Skrevet

Jeg kjenner en utrolig flott, "vakker" og elegant kvinne på 34 som snuser.

Hun er like flott, men med DET i munnen ser hun SUPER HARRY ut i tillegg......

Skrevet
JAAAA - noe så helt ubeskrivelig harry også!!! Og så hater jeg at mannen min snuser. Han sluttet i ca seks mnd i fjor' date=' og det var som en helt ny verden for meg... vi kunne :hjerte: kline :hjerte: uten at han pusset tennene først.... Men så sprakk han - og det eneste som kom ut av det var ei kone som maser om at han skal slutte ;) Når jeg først fikk smaken på det gode liv var det vanskelig å venne seg av med igjen... hi hi....[/quote']

HÆ? Samboeren min snuser, men jeg merker aldri noe til det. Knakjse du skullefå mannne din over på posjonssnus, det er nelig ikke ekkelt i det hele tatt - synes nå jeg da.

Skrevet

JA

men syns det er fryktelig stygt og harry på gutter også. Ser i grunnen ikke forskjellen på mann kvinne når det gjelder dette.

Min samboer snuste da vi ble sammen, riktignok med posjonssnus (som er litt bedre enn ikke posjons), men han slutta når jeg sa jeg ikke likte det.

Syns det ser ekkelt ut og lukter helt forferdelig så jeg skjønner ikke de som sier de ikke legger merke til det.

Åsså ser det vanvittig dumt ut med stor overleppe. Ser du på de som har snust lenge ser det ut som om de går med snus hele tida. Leppa har blitt stor.

Er det ikke glasskår i snusen? mener å ha hørt det. Hadde aldri puttet den inn i munnen min om jeg hadde fått betalt for det. Da syns jeg det er bedre med røyk, selv om jeg ikke liker det heller. Da slipper jeg i hvertfall å se det svarte som renner innimellom.

Men alle gjør jo som de vil.

Skrevet

jeg syns snus er ekkelt,uansett kjønn :-x

Skrevet

Har hørt at det er glass i ja...

Jeg synes også snus er skikkelig ekkelt; det ser ekkelt ut, og i tilleg så lukter det skikkelig kvalmt :kvalm:

Jeg synes forøvrig ikke det er verken bedre eller verre med jenter enn gutter... Like ille begge deler :hår:

Gjest Anonymous
Skrevet

ja det er KJEMPEHARRY at jenter snuser! hadde aldri greid å gått med noe sånt, bare innenfor husets fire vegger......

snus er for mannfolk, og er en ikke femi ting, basta bom! :tunge1:

Skrevet

Jeg snuser i ny og ne.

Om andre synes det er harry, er det deres problem.

Jeg snuser ikke fordi det er "kult" eller "tøft" eller "pent", men fordi det er godt.

Og hvorfor er det mer harry på jenter enn gutter?

Er det mer harry for jenter å røyke enn gutter og da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...