Gå til innhold

Jenter som bruker snus. Er det harry?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg lurer på hva dere andre moderne jenter synes om jenter som bruker snus (porsjonssnus for min del).

Jeg har gjort det i perioder de siste 8 årene.

Mange grøsser over jenter som bruker snus. Til og med gutter som selv gjør det..

Men man marinerer jo ingen i røyk? Har bare en litt stor overleppe av og til :-)

Er det så forferdelig?

Marianne (30 år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en venninne som holder på å slutte å røyke, hun snuser nå. Legger ikke merke til at hun har de under leppa engang, men det er sånne "femi-snus" som mine kamerater kaller det.

Personlig synes jeg ikke det er noe særlig verken på gutter eller jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns at jenter som snuser er litt "harry" ja...må innrømme det. Men det er jo "in" nå så, egentlig er det vel jeg som er harry! :wink:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blåser i om det har tenkt å få harry-stempel.

Jeg snuser sjelden, men i spesielle situasjoner (vane, når jeg er sliten etter fysisk jobb el. - av en eller annen grunn), når jeg føler for det.

Det er jo litt morsomt at alt man ikke kunne tenke seg selv skal være "harry". :)

Forøvrig trenger det ikke vises i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes snus er motbydelig uansett om den befinner seg i en jentemunn eller en guttemunn. Det eneste positive er vel at en som snuser ikke forpester luften jeg puster inn på samme måte som en røyker. (Og jeg er svært lite begeistret for røyking også, jeg. :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

må bare være ærlig: ja, harry på jenter! (og egentlig på gutter og, men det er verre at jenter gjør det synes nå jeg..Det ødelegger på en måte det feminime...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare være ærlig: ja' date=' harry på jenter! (og egentlig på gutter og, men det er verre at jenter gjør det synes nå jeg..Det ødelegger på en måte det feminime...)[/quote']

Det er faktisk det deiligste med alt.

Når gutta er frekke i kjeften, plystrer etc.:

I stedet for å se stygt på dem, eller si "slutt" (som jo sikkert er mer feminint), er det så mye mer effektfullt å bare glise med en passelig mindre søt snusleppe.

Det ble plutselig stille. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ser like grusomt ut på jenter som på gutter' date='..[/quote']

Enig, akkurat som røyking. Det ser ikke akkurat stilig ut med en kreftpinne hengende fra munnen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Njaaa... En smule harry kanskje, men eg gjer det sjølv i ny og ne på fest. :kul:

Syns "vanlig" snus oftast ser heilt gruuusomt ut (i alle fall på jenter som meg som ikkje "kan" å snuse), men porsjonssnus ser ikkje so ille ut egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva dere andre moderne jenter synes om jenter som bruker snus (porsjonssnus for min del).

Jeg har gjort det i perioder de siste 8 årene.

Mange grøsser over jenter som bruker snus. Til og med gutter som selv gjør det..

Men man marinerer jo ingen i røyk? Har bare en litt stor overleppe av og til :-)

Er det så forferdelig?

Marianne (30 år)

jeg liker ikke snus enten det er gutter eller jenter som bruker. Men nå har jeg heller aldri prøvd hverken snus eller røyk da :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg synes egentlig ikke jenter som snuser nødvendigvis er harry. Kommer ann på jenta.. Altså, hvis jenta er harry fra før OG snuser vil jeg antagelig synes hun er enda mer harry, mens ei jente som ikke er harry i seg selv ikke nødvendigvis blir mer harry i mine øyne fordi hun snuser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesten

Har gått litt inflasjon i begrepet harry tykkjer eg... Det er svært lite pent og attraktivt tykkjer eg, men det er det mange ting som er som ikkje er harry.

Ein annan ting er at folk som sluttar å røyke og begynner å snuse er ikkje imponerande i mine auge, eg har slutta med nikotin, punktum :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Jeg synes snus er helt OK. Ikke nødvendigvis harry (man kan snuse diskret uten diger snusbul eller rennende guffe over tenna).

Røyk derimot, synes jeg er dritstygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...