Gjest Aye Skrevet 4. februar 2016 #21 Del Skrevet 4. februar 2016 15 minutter siden, marleneK92 skrev: Over den minste ting? Ser du ikke at det er flere enn ett problem her? Venninna hennes snakket masse om hvordan hun savnet sin eks, og ville tilbake til ham. Hun snakket om at hun ønsket at TS skulle bli sammen med sin eks, også går hun bak ryggen hennes. Er greit at dette er meningen din, men la meg da få uttrykke min. Jeg skjønner meg ikke på personer som kan lese ett slikt innlegg å si at det å bli dolka i ryggen av noen man har kjær er en liten "den minste" ting. TS har hatt det vanskelig på å komme over eksen sin, og hvem av oss vet hvorfor det ble slutt? kanskje følelsene fortsatt var til stedet? Om venninna hennes så absolutt ville ha eksen hennes så kunne hun ha snakket med TS om dette var greit. De sto jo hverandre nære. --- Jeg ville ha konfrontert venninna de, og ikke på en diskret måte som du sier du har gjort ovenfor. Du har fått det bekreftet, og da legger du alle kortene dine på bordet. Jeg ville ha sett an hvordan samtalen gikk også enten etter en tid, eller om samtalen gikk bra gitt henne en andre sjanse, og vist den gikk like dårlig - så var hun rett å slett aldri venninna de. Som sagt. Vi kan ikke stole på noen i dag. Kun oss selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marleneK92 Skrevet 4. februar 2016 #22 Del Skrevet 4. februar 2016 18 minutter siden, Aye skrev: Som sagt. Vi kan ikke stole på noen i dag. Kun oss selv. Det betyr uansett virkelig ikke at det var et "minste" problem. Men du har rett der, det er veldig få vi kan stole 100% på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 4. februar 2016 #23 Del Skrevet 4. februar 2016 Jeg vet det! Jeg vet det! Som den godsinnede venninnen hun er, som så hvordan du savnet eksen din, ville hun selvsagt lokke ham tilbake til deg! - Med sex... "If it walks like a duck..." - Hvis hun oppfører seg motsatt av hvordan en venninne skal oppføre seg, er hun da en venninne? Hvorfor tviholde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. februar 2016 #24 Del Skrevet 4. februar 2016 Den 3.2.2016 at 1.11, AnonymBruker skrev: Ja jeg er enig i det dere sier. Føler meg skikkelig tråkket på. Jeg konfronterte henne på en litt diskré måte og spurte om det var noe der, men hun forsto ikke hva jeg mente tydeligvis. Han er iallefall giret på henne det er det ingen tvil om. Dette er andre jente han holder på med etter at det ble slutt for et halvt års tid siden. TS Anonymkode: 81f5d...701 Det kan ikke kalles konfrontasjon når du gjør det på en diskré måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 4. februar 2016 #25 Del Skrevet 4. februar 2016 20 timer siden, Aye skrev: Alle lyver. Du kan ikke stole på noen uansett. Ikke kjæreste, ikke venner, ingen. Det går ikke an i 2016. Kan ikke kutte ut alle på grunn av det. Skulle jeg kuttet ut alle som lyver til meg så hadde jeg ikke hatt noen og måtte låst meg inne for alle der ute lyver. Ikke stol på andre enn deg selv. Kanskje du skal slutte å generalisere på vegne av hele menneskeheten fordi du selv har hatt noen kjipe erfaringer. Tror du bør ta ett skritt ut av bobla di før du kan bidra med noe av verdi i denne debatten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #26 Del Skrevet 4. februar 2016 Tvilholder ikke på "venninna" mi, jeg vil egentlig ikke ha noe som helst mer med henne å gjøre. Vennskapet vårt går uansett bare en vei. Det er alltid jeg som må ta kontakt for at vi skal møtes osv, å så snart vi møtes pøser hun ut med alt hun trenger å pøse ut med. Føler meg litt brukt egentlig - og ikke minst veldig dolket i ryggen. TS Anonymkode: 81f5d...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aye Skrevet 4. februar 2016 #27 Del Skrevet 4. februar 2016 1 time siden, ElectricScum skrev: Kanskje du skal slutte å generalisere på vegne av hele menneskeheten fordi du selv har hatt noen kjipe erfaringer. Tror du bør ta ett skritt ut av bobla di før du kan bidra med noe av verdi i denne debatten. For min del kan du og alle andre stole på hvem dere vil. Har ikke sagt noe om det. Deres problem, ikke mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå