RC Skrevet 4. februar 2016 #21 Skrevet 4. februar 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må bare protestere, hvorfor skulle en ikke kunne reise når en er "middelaldrende og gammel "? Vet om mange, inkl meg sjøl som reise når de er kommet opp i årene. Skal vi bare holde oss hjemme i gyngestolen ?? Jeg er forresten over 60 og har ikke tenkt å legge meg inn årene ennå Anonymkode: ccb4b...8e2 Tror han/hun du siterte mente at man vet ikke helt hvordan verden er når trådstarter blir eldre. Verden kan ha forandret seg veldig mye til da, og da er det ikke sikkert at man lenger har samme muligheter til å reise slik som trådstarter har nå. Derfor er det beste å bare reise nå mens man kan
Vox_populi Skrevet 4. februar 2016 #22 Skrevet 4. februar 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må bare protestere, hvorfor skulle en ikke kunne reise når en er "middelaldrende og gammel "? Vet om mange, inkl meg sjøl som reise når de er kommet opp i årene. Du misforstår. Du og jeg og alle gamle i våre dager kan reise, men om 30-40-50 år, når spørgeren er blitt i den alderen, er jeg nokså sikker på at det ikke blir anledning til å reise uten i embeds medfør eller av andre spesielt gode grunner. Altså politisk bestemt pga. olje-/energimangel, klima osv, Og for å forhindre at folk flykter fra fattige nasjoner som Norge og til der gresset er grønnere.
Miklo Velka Skrevet 4. februar 2016 #23 Skrevet 4. februar 2016 For gammel, hva f***?? Jeg var i slutten av trettiårene når jeg backpacket i Sør-Amerika i fem uker. Gikk helt fint det.
marleneK92 Skrevet 5. februar 2016 #24 Skrevet 5. februar 2016 Reis mens du har penger til det. Når det kommer til gammel på grunn av alder så er ikke alder noe å tenke på i en slik situasjon. Ønsker du ikke å møte på bare 18 åringer da holder du deg unna å reise dit 18 åringene drar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå