Gå til innhold

Ønsker nye nettvenner/venner

Gjest Enhjørning

Anbefalte innlegg

Gjest Enhjørning

Kan prøve å forklare litt kort om meg selv. Jeg er ei jente på 23 år som for tiden bor litt utenfor Oslo men om alt går etter planen flytter jeg til Oslo i august :)  Jeg liker mye forskjellig, blant annet fotografering, musikk, film/tv-serier, dyr, lese, strikke og gaming men lidenskapen min er hest. Har hørt at jeg er flink til å lytte og gi råd og jeg er ærlig. På grunn av endel sosial angst og sykdom har jeg mistet de fleste av vennene jeg har hatt og mange har sviktet meg så jeg sitter ikke igjen med så mange. Har ikke så mye energi til å møte mennesker hele tiden men det kan gå det og innimellom :) Er ikke så viktig hvor i landet du bor om du også ønsker en nettvenn. 

Synes dette var ganske tungt å skrive så håper noen tar kontakt hvertfall :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, Enhjørning skrev:

Kan prøve å forklare litt kort om meg selv. Jeg er ei jente på 23 år som for tiden bor litt utenfor Oslo men om alt går etter planen flytter jeg til Oslo i august :)  Jeg liker mye forskjellig, blant annet fotografering, musikk, film/tv-serier, dyr, lese, strikke og gaming men lidenskapen min er hest. Har hørt at jeg er flink til å lytte og gi råd og jeg er ærlig. På grunn av endel sosial angst og sykdom har jeg mistet de fleste av vennene jeg har hatt og mange har sviktet meg så jeg sitter ikke igjen med så mange. Har ikke så mye energi til å møte mennesker hele tiden men det kan gå det og innimellom :) Er ikke så viktig hvor i landet du bor om du også ønsker en nettvenn. 

hei, kontakt meg pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Den 1.2.2016 at 21.14, Enhjørning skrev:

Hei. jeg vil gjerne ta en chat med deg. har noen av samme interessene også. jeg digger dyr, og spesielt hester! Jeg gamer også x) Masse på PS4 og League of legendes. også andre MOBA spill. kanskje vi kunne funnet et spill og spillt online?

Jeg er 22, er jente,, x) ingen av vennene mine vil spille med meg D: kanskje du vil være med? :D

Veldig sent svar da men.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva spiller du? Før spilte jeg mye LoL og WoW med venner over nettet, men alle har slutta :( Spiller du noe onlinegreier jeg kunne joina?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...