Jolene Skrevet 1. februar 2016 #41 Skrevet 1. februar 2016 Liker ikke sleeve på menn, synes det blir for voldsomt. Gjennomtenkte tatoveringer derimot, det er pent. Derimot så dømmer jeg ingen med tatoveringer, har 3 stykker selv. Tror neppe det blir noen fler, for føler meg litt "over det" på en måte
kisskissbangbang Skrevet 1. februar 2016 #42 Skrevet 1. februar 2016 Jeg er stor fan. Tatoveringer OVERALT (okei, bare nesten), både på kvinner og menn.
Gjest Dreamonaut Skrevet 2. februar 2016 #43 Skrevet 2. februar 2016 Sleeves på menn synes jeg er meget lekkert så lenge de er sammenhengende og ikke bare en masse småtatoveringer hulter til bulter. Generelt synes jeg utførlige tatoveringer er pent.
marleneK92 Skrevet 5. februar 2016 #45 Skrevet 5. februar 2016 Jeg er litt 50/50 på hele temaet, egentlig. Det er noe som blir ordentlig kult, også er det bare noe jeg ikke er helt fan av.
PaperFlower Skrevet 5. februar 2016 #46 Skrevet 5. februar 2016 Jeg liker tatoveringer på både menn og kvinner, og synes "sleeves" er noe av det fineste. (Har sleeves et norsk ord? Tatoveringsammenheng, altså.) Den eneste typen tatovering jeg ikke liker uansett er de som er veldig klisjè, f.eks. "strong" skrevet på armen, fjær, evighetstegn, alt av tribal-opplegg og sist men ikke minst tramp stamps... Når det er sagt så synes jeg også at folk får gjøre hva de vil, og om noen vil fylle opp armen sin med motivasjons-ord, fugler, fjær, hjerter og tribal-mønster så får de gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #47 Skrevet 5. februar 2016 Sjeleglad for at jeg ikke har noen tatoveringer. Føler det er mer sjeldent idag... Håper jeg finner en mann UTEN tatoveringer. Anonymkode: aff9f...52d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå