AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #1 Skrevet 1. februar 2016 Vet ikke om dette er på riktig topicsted men prøver.. ja, hva syntes dere om tattovering? som dekker hele overarmen (til albuen) spørs hva det er for noe selfølgelig, men la oss si det er noe som er pent "tegna" som passer på armen er det ja eller nei ? stygt eller fint? Anonymkode: 7c433...01b
vikingmelk Skrevet 1. februar 2016 #2 Skrevet 1. februar 2016 Kommer an på overarmen, menensket og tatoveringen. Men er så mange som har sleeves nå...
Gjest O.G. Skrevet 1. februar 2016 #3 Skrevet 1. februar 2016 Kommer an på sleeven, liker ikke for mye "rot" på en damearm, men folk gjør som de vil.
Gjest Genevieve Skrevet 1. februar 2016 #4 Skrevet 1. februar 2016 Jeg synes det kan være fint på menn, men at det kan bli litt voldsomt på damer hvis de tar hele armen.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #6 Skrevet 1. februar 2016 glemte å nevne at dette gjelder arm på en mann Anonymkode: 7c433...01b
Gjest Genevieve Skrevet 1. februar 2016 #7 Skrevet 1. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: glemte å nevne at dette gjelder arm på en mann Anonymkode: 7c433...01b Jada det er fint
Gjest O.G. Skrevet 1. februar 2016 #8 Skrevet 1. februar 2016 2 minutter siden, Genevieve skrev: Jeg synes det kan være fint på menn, men at det kan bli litt voldsomt på damer hvis de tar hele armen. Kommer an på hvilket miljø de er i og hvilken klesstil de kjører. Rockabilly motiv på en jente som ikke kjører den klesstilen og ikke er i miljøet kan hurtig bli veldig wannabe.
Gjest Genevieve Skrevet 1. februar 2016 #10 Skrevet 1. februar 2016 2 minutter siden, O.G. skrev: Kommer an på hvilket miljø de er i og hvilken klesstil de kjører. Rockabilly motiv på en jente som ikke kjører den klesstilen og ikke er i miljøet kan hurtig bli veldig wannabe. Ja enig i det, må passe til personen.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #11 Skrevet 1. februar 2016 Dette gjelder søskenbarnet mitt, han er 24 og tror ikke han helt enda skjønner at tatoveringer faktisk varer hele livet, Idag har jo alle det, så han er litt mer opptatt av å følge moten, tror ikke han helt skjønner alvoret i det. moten forandres jo, litt som på 80's hvor folk tatoverte "mom" med hjertet han viste meg tegningen, Jeg må innrømme at den faktisk var fin, ikke for mye, akkuratt passe! dekker heller overarmen, passer fint til han. han har har noen små tattos fra før og men.. Anonymkode: 7c433...01b
Gjest Genevieve Skrevet 1. februar 2016 #12 Skrevet 1. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette gjelder søskenbarnet mitt, han er 24 og tror ikke han helt enda skjønner at tatoveringer faktisk varer hele livet, Idag har jo alle det, så han er litt mer opptatt av å følge moten, tror ikke han helt skjønner alvoret i det. moten forandres jo, litt som på 80's hvor folk tatoverte "mom" med hjertet han viste meg tegningen, Jeg må innrømme at den faktisk var fin, ikke for mye, akkuratt passe! dekker heller overarmen, passer fint til han. han har har noen små tattos fra før og men.. Anonymkode: 7c433...01b Blir sikkert fint det da. Noen er veldig fine med tattiser.
Belbus Skrevet 1. februar 2016 #13 Skrevet 1. februar 2016 Jeg er som regel ikke fan av det, men noen kler det skikkelig!
minister-mio Skrevet 1. februar 2016 #14 Skrevet 1. februar 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette gjelder søskenbarnet mitt, han er 24 og tror ikke han helt enda skjønner at tatoveringer faktisk varer hele livet, Idag har jo alle det, så han er litt mer opptatt av å følge moten, tror ikke han helt skjønner alvoret i det. moten forandres jo, Anonymkode: 7c433...01b Tenk alle som fulgte moten da moten var tribal tramp stamp.. 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #15 Skrevet 1. februar 2016 7 minutter siden, mini-mio skrev: Tenk alle som fulgte moten da moten var tribal tramp stamp.. skjønte ikke den helt ? :/ Anonymkode: 7c433...01b
minister-mio Skrevet 1. februar 2016 #16 Skrevet 1. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: skjønte ikke den helt ? :/ Anonymkode: 7c433...01b det var populært en stund og nå angrer kanskje noen som tok det da
Gjest Genevieve Skrevet 1. februar 2016 #17 Skrevet 1. februar 2016 9 minutter siden, mini-mio skrev: Tenk alle som fulgte moten da moten var tribal tramp stamp.. Ååå såå glad jeg ikke falt for den der
Gjest Aucaman Skrevet 1. februar 2016 #18 Skrevet 1. februar 2016 12 minutter siden, mini-mio skrev: Tenk alle som fulgte moten da moten var tribal tramp stamp..
Gjest Genevieve Skrevet 1. februar 2016 #19 Skrevet 1. februar 2016 Et øyeblikk siden, Aucaman skrev: Har du tramp stamp?
minister-mio Skrevet 1. februar 2016 #20 Skrevet 1. februar 2016 1 minutt siden, Aucaman skrev: no offence til de som har sånn tattis da det kan være kult også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå