Gjest incognita Skrevet 1. februar 2016 #21 Skrevet 1. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: TS her. Tusen takk for alle svar! Jeg ganske ofte med gynekolog (ikke pga dette problemet) og får da sjekket dette med sopp osv hver gang jeg er der.. Og har ikke vært tegn på deg noen av gangene. Tror jeg skal prøve ut underlivssåpe å se om det forbedrer seg.. Anonymkode: 50f49...07a Prøv Lactacyd som underlivssåpe, og i tillegg ville jeg prøvd å sprøyte naturell yoghurt inn i skjeden en gang i uken.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #22 Skrevet 1. februar 2016 Kanskje du egentlig ikke lukter vondt, men bare tror det? At du rett og slett har lukten "i nesen" og så tror du at det er sterkere enn det egentlig er? Anonymkode: e41b2...2b3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #23 Skrevet 2. februar 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du egentlig ikke lukter vondt, men bare tror det? At du rett og slett har lukten "i nesen" og så tror du at det er sterkere enn det egentlig er? Anonymkode: e41b2...2b3 Det er godt mulig... TS Anonymkode: 50f49...07a
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #24 Skrevet 2. februar 2016 Om det er bakteriell viagnose vil det lukte skikkelig j*vlig, er det sopp derimot kan det bare ha en sur og litt rar lukt.. Ville prøvd Canesten jeg og sett om det virker:) Anonymkode: 7a28e...d77
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå