AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #21 Skrevet 2. februar 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har ingen grunnlag til å si at jeg jeg ikke hjelper til. For det har jeg virkelig gjort. Jeg tror hun er egenerklært syk. Hun er nemlig veldig frisk i de ukene hun ikke har barnet, og blir syk når hun må ta ansvar. Sånn var det før hun fikk barn også. Ja jeg noterer meg hvor elendig mor hun er. Det tror jeg du også hadde gjort hvis du hadde vært i samme situasjon. Det er umulig og ikke legge merke til når det er så tydelig. Så du påstår at jeg skal innta kjøkkenet hennes og lage middag når jeg er på besøk? DET hadde ikke falt i god jord. Det hadde hun tatt som en fornærmelse. Men jeg har tatt med middagsrester rester som vi har hatt hjemme noen ganger. Det er bra at guttungen har et støtteapparat. Men det er ikke riktig at en venninne skal ta på seg morsrollen. Jeg ser ikke at dette kan være sunt for han i fremtiden. Han vil jo skjønne at moren ikke er den som er der for han. Jeg synes det hele bare er forferdelig trist. Anonymkode: 1d2c6...a7f Hvorfor har du ikke tatt kontakt med far, som har dette barnet annenhver uke, for å lufte bekymringene dine med han? Anonymkode: 07e0d...b74 1
Gjest kaninen Skrevet 2. februar 2016 #22 Skrevet 2. februar 2016 Her burde definitivt barnevernet kobles inn. Jeg håper du gjør det eneste rette og sender en bekymringsmelding. Dette høres ikke sunt ut for et barn i det hele tatt. Du kan sende en anonym melding hvis det blir for vanskelig for deg å stå som avsender for meldingen.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #23 Skrevet 2. februar 2016 Den 2/2/2016 at 17.25, AnonymBruker skrev: Hvorfor har du ikke tatt kontakt med far, som har dette barnet annenhver uke, for å lufte bekymringene dine med han? Anonymkode: 07e0d...b74 Jeg kjenner ikke han, annet enn det jeg jeg har hørt av min venninne (hvor fæl han er). Men jeg tror egentlig at han er ganske oppegående og flink. Jeg føler det er best å si ifra direkte til barneværnet fremfor å gå til far? Jeg tenker at far uansett kanskje vet om dette til en viss grad. Æsj, det er ikke gøy å være den som må gå til barnevernet. Men jeg skjønner jo at det er viktig. Anonymkode: 1d2c6...a7f
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #24 Skrevet 2. februar 2016 Skjønner veldig godt at det er kjipt å måtte være den som sier fra. Det er så mange saker der lærere, leger, naboer, familie og venner har hatt mistanke, men ikke sagt i fra. Har du sagt i fra er du hvert fall ikke en av de som bare står å ser på. Anonymkode: af388...6d2 1
Raven Emerald Skrevet 2. februar 2016 #25 Skrevet 2. februar 2016 Ryddet for avsporinger. Raven Emerald, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå