AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #1 Del Skrevet 31. januar 2016 Hadde bursdag i går, og min leder (som jeg ikke er venn med på fb) har lagt ut melding på en felles side vi har for alle som jobber på avdelingen og gratulert meg med dagen... Dette liker jeg ikke, jeg ønsker ikke å ha noe med henne å gjøre utenfor jobb, selv om hun er grei og jeg arbeider godt sammen med henne. Hun legger ingen kollegaer til på fb, men noen av mine kollegaer har lagt henne til, og da har hun godtatt forespørslene fra dem. Er det bare jeg som er sær? Hva synes dere? Anonymkode: 002a0...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #2 Del Skrevet 31. januar 2016 Jeg kan ikke se at du behøver å ha noen kontakt med henne utover jobb selv omhun har gratulert deg på en felles side? Dette var da bare en hyggelig gest slik jeg ser det Anonymkode: ca5ea...657 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #3 Del Skrevet 31. januar 2016 Så hyggelig av henne da! Jeg forstår at noen er reservert om å være venner, men en felles side for avdelingen...Come on. Anonymkode: 60e3e...203 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 31. januar 2016 #4 Del Skrevet 31. januar 2016 Ser ikke problemet, om man skriver i en gruppe for de ansatte på facebook eller setter bursdagskort på pauserommet på jobben blir det samme. Og det er jo bare hyggelig 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #5 Del Skrevet 31. januar 2016 Hvis det er en "intern" side på Facebook, ville jeg ikke gjort noe ut av det. Jeg ville nok sikkert kommentert og sagt takk. Anonymkode: f9f4d...765 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 31. januar 2016 #6 Del Skrevet 31. januar 2016 Hva er problemet? Hun ønsket deg gratulerer med dagen på en intern side? Det er vel bare hyggelig? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #7 Del Skrevet 31. januar 2016 Jeg føler det ligger en forventning i det at hun vil ha meg som venn på fb, noe jeg ikke ønsker. Føler nesten det blir rart å IKKE sende henne en venneforespørsel liksom. Anonymkode: 002a0...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 31. januar 2016 #8 Del Skrevet 31. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler det ligger en forventning i det at hun vil ha meg som venn på fb, noe jeg ikke ønsker. Føler nesten det blir rart å IKKE sende henne en venneforespørsel liksom. Anonymkode: 002a0...ef5 Hæ? Bare la vær å sende venneforespørsel da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #9 Del Skrevet 31. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler det ligger en forventning i det at hun vil ha meg som venn på fb, noe jeg ikke ønsker. Føler nesten det blir rart å IKKE sende henne en venneforespørsel liksom. Anonymkode: 002a0...ef5 Herregud, du overanalyserer og lager en sak av noe som ikke er en sak. Hun gratulerte deg med dagen på en felles side, hun sendte deg ikke en venneforespørsel. Du trenger overhodet ikke legge henne til som venn. Facebook er ikke livet, og du overdramatiserer. Anonymkode: 4f916...d30 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #10 Del Skrevet 31. januar 2016 Er det ikke deilig å finne noe å "ta" sjefen for? Men husk, vi sjefer er også mennesker med følelser, og det er veldig leit når ansatte jakter på noe vi kan ha gjort feil. Det er jo i noen miljøer status i å sette sjefen på plass... Anonymkode: 2eb42...626 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 31. januar 2016 #11 Del Skrevet 31. januar 2016 Du overdramatiserer. Ville hun hatt deg som venn så hadde hun sendt deg en venneforespørsel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #12 Del Skrevet 31. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde bursdag i går, og min leder (som jeg ikke er venn med på fb) har lagt ut melding på en felles side vi har for alle som jobber på avdelingen og gratulert meg med dagen... Dette liker jeg ikke, jeg ønsker ikke å ha noe med henne å gjøre utenfor jobb, selv om hun er grei og jeg arbeider godt sammen med henne. Hun legger ingen kollegaer til på fb, men noen av mine kollegaer har lagt henne til, og da har hun godtatt forespørslene fra dem. Er det bare jeg som er sær? Hva synes dere? Anonymkode: 002a0...ef5 Jobben min har en egen facebookgruppe, kunne ikke falle meg inn å være medlem der. Hvorfor er du medlem på deres side? Anonymkode: 507ab...da0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå