Latina88 Skrevet 31. januar 2016 #1 Del Skrevet 31. januar 2016 Hei, jeg er 27 år og bor i Oslo. Jeg er opprinnelig fra Chile. Ønsker å komme i kontakt med folk på min alder som har lyst å bli kjent med meg og finne på ting sammen. Jeg liker å se på film/kino, trene, gå turer, shopping, reise, drikke vin og gå ut på byen av og til. Håper noen tar kontakt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RitaD Skrevet 8. februar 2016 #2 Del Skrevet 8. februar 2016 Hei! Hvordan går det? Jeg er kvinne på 31 år, synes Chilensk og Latin amerikansk kultur er eksotisk og spennende og varmt =) Har du bodd lenge i Oslo eller er du tilflytter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latina88 Skrevet 10. februar 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 10. februar 2016 Den 8/2/2016 at 15.19, RitaD skrev: Hei! Hvordan går det? Jeg er kvinne på 31 år, synes Chilensk og Latin amerikansk kultur er eksotisk og spennende og varmt =) Har du bodd lenge i Oslo eller er du tilflytter? Hei! Så gøy du synes det. Har du latinamerikanske venner? Uansett kjempe gøy du liker kulturen 😊.Tidligere har jeg bodd utenfor Oslo. Bor du også i Oslo? Selv bor jeg med min kjæreste...Vi har ikke barn ennå. Hva med deg? Hva liker du å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RitaD Skrevet 24. februar 2016 #4 Del Skrevet 24. februar 2016 Hei! Ja jeg har flere latinamerikanske venner, har også vært på reise dit. Elsker musikken! OG dansen! Nydelig... <3 Ja jeg bor i Oslo. Lyst til å snakke i en annen kanal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå