AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #21 Del Skrevet 2. februar 2016 Den 1/31/2016 at 21.19, LeilaS skrev: Han er veldig betatt av meg. Jeg er ikke betatt av han og det har jeg gitt klar beskjed om. I går var han klengete og ble sur hvis jeg snakket med andre gutter på festen. Tok meg til siden og sa jeg måtte ta mer hensyn. Hele tiden skulle han sitte ved siden av meg og holde rundt meg. For vise til de andre guttene, hun er min, så ikke prøv dere! Bare jeg ser på en annen gutt, så blir han fornærmet Ufattelig slitsomt. På byen var intet unntak. Klengete og følgte etter meg overalt. Snakket jeg med en annen gutt, så slenger han armen rundt meg. For igjen å vise hun er min, så fuck off. Fikk heldigvis ristet han av meg til slutt, men vi havnet SELVFØLGELIG på samme nach. Er det mulig?! Der forsatte han som før. Fikk nok og tok han ut i gangen for å forklare at dette likte jeg ikke og orker ikke du skal klenge på meg. Endte med han ble drit sur og dro etter han hadde kjeftet meg ut først. Så kler han på seg og smeller igjen ytterdøra. Fikk så klart DEN sure meldinga om at jeg er en megge og ditt og datt. Håper han tok hintet i alle fall og slutter. Flere om synes dette er like irriterende? Godt å ha en betamale som du kan legge ut om dine følelser til, men ikke mer? Anonymkode: ab8df...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #22 Del Skrevet 2. februar 2016 Fikk en melding av han i dag morges. Han sa unnskyld og han ikke skulle klenge mer på meg. Får håpe det stemmer, ellers blir det vanskelig for oss være venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinnisMus Skrevet 2. februar 2016 #23 Del Skrevet 2. februar 2016 Du gjennomgår bare de 5 kjærestestadiene. De to første er fornektelse og sinne, du fornekter det faktum at dere allerede er kjærester og blir sint på kjæresten din fordi det er han sin skyld at du er forelsket. De neste stadiene er forhandling, depresjon og helt til slutt aksept. Gratulerer med ny kjæreste Leila! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 2. februar 2016 #24 Del Skrevet 2. februar 2016 43 minutter siden, MinnisMus skrev: Du gjennomgår bare de 5 kjærestestadiene. De to første er fornektelse og sinne, du fornekter det faktum at dere allerede er kjærester og blir sint på kjæresten din fordi det er han sin skyld at du er forelsket. De neste stadiene er forhandling, depresjon og helt til slutt aksept. Gratulerer med ny kjæreste Leila! (Det er noe av det vittigste jeg har lest her inne! Kydos‼) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #25 Del Skrevet 3. februar 2016 Dette var VELDIG kjent. Var på fest med skolen min og når jeg satt meg i en sofa mellom to andre for å slippe unna min "klenger" så satte han seg på sofaryggen med beina rundt meg og skulle prøve å hoppe inn i en samtale han ikke var en del av i det hele tatt.. Kjempe kleint! Og når jeg skulle ha en privat samtale med en venninne så dultet han etter for å bare stå der og stirre.. Samme når vi danset. Mye værre enn en klengete hund! Skjønner ikke at folk tør å oppføre seg sånn og ikke ser hvor slitsomme og latterlige de ser ut. Han her tok til og med og fyllekjørte etter meg hjem til skolen (internatskole). Bra du fikk sagt ifra til han, og lykke til videre 🙈 Anonymkode: 9bf49...974 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Franke Ann Skrevet 3. februar 2016 #26 Del Skrevet 3. februar 2016 (endret) Du kan ikke få i pose og sekk. Du kan ikke ha mannlige, heteroseksuelle "platoniske venner", og samtidig forvente at de ikke kommer til å oppføre seg klengete og innpåslitne til tider. Det er for å unngå hele denne problemstillingen at kvinner får seg homsevenner. Da får du din mannlige platoniske venn, uten alt det andre styret rundt. Endret 3. februar 2016 av Franke Ann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #27 Del Skrevet 3. februar 2016 Vil du virkelig være venn med en som ikke respekterer deg, en som innbiller seg han eier deg og tror at du skylder han noe?? En som kaller deg megge når han ikke får seg noe?! Høres ut som litt av en venn...jeg er for gammal for sånne patetiske smårollinger...hørtes fryktelig slitsomt ut, du har sagt klart i fra, men det bryr han seg ikke om. Jeg synes virkelig det bør være kroken på døra om han ikke slutter nå. Anonymkode: 5cc66...327 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 4. februar 2016 #28 Del Skrevet 4. februar 2016 Den 31.1.2016 at 13.22, AnonymBruker skrev: Menn tar ikke hint, du tror nok du har vært tydelig uten at du egentlig har vært tydelig nok. Anonymkode: 92da2...c59 Jeg er mann og har ikke noe problem med å ta hint. Jeg har også erfart kvinner som ikke tar hint. Men ja la oss framstille det som at alle menn er like. Finnes det menn som ikke tar et hint ja. Finnes det kvinner som ikke tar et hint ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå