LeilaS Skrevet 31. januar 2016 #1 Del Skrevet 31. januar 2016 Han er veldig betatt av meg. Jeg er ikke betatt av han og det har jeg gitt klar beskjed om. I går var han klengete og ble sur hvis jeg snakket med andre gutter på festen. Tok meg til siden og sa jeg måtte ta mer hensyn. Hele tiden skulle han sitte ved siden av meg og holde rundt meg. For vise til de andre guttene, hun er min, så ikke prøv dere! Bare jeg ser på en annen gutt, så blir han fornærmet Ufattelig slitsomt. På byen var intet unntak. Klengete og følgte etter meg overalt. Snakket jeg med en annen gutt, så slenger han armen rundt meg. For igjen å vise hun er min, så fuck off. Fikk heldigvis ristet han av meg til slutt, men vi havnet SELVFØLGELIG på samme nach. Er det mulig?! Der forsatte han som før. Fikk nok og tok han ut i gangen for å forklare at dette likte jeg ikke og orker ikke du skal klenge på meg. Endte med han ble drit sur og dro etter han hadde kjeftet meg ut først. Så kler han på seg og smeller igjen ytterdøra. Fikk så klart DEN sure meldinga om at jeg er en megge og ditt og datt. Håper han tok hintet i alle fall og slutter. Flere om synes dette er like irriterende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 31. januar 2016 #2 Del Skrevet 31. januar 2016 Ja det er irriterende. Pleier som regel løpe vekk når han ikke ser, barnslig ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #3 Del Skrevet 31. januar 2016 2 minutter siden, LeilaS skrev: Han er veldig betatt av meg. Jeg er ikke betatt av han og det har jeg gitt klar beskjed om. I går var han klengete og ble sur hvis jeg snakket med andre gutter på festen. Tok meg til siden og sa jeg måtte ta mer hensyn. Hele tiden skulle han sitte ved siden av meg og holde rundt meg. For vise til de andre guttene, hun er min, så ikke prøv dere! Bare jeg ser på en annen gutt, så blir han fornærmet Ufattelig slitsomt. På byen var intet unntak. Klengete og følgte etter meg overalt. Snakket jeg med en annen gutt, så slenger han armen rundt meg. For igjen å vise hun er min, så fuck off. Fikk heldigvis ristet han av meg til slutt, men vi havnet SELVFØLGELIG på samme nach. Er det mulig?! Der forsatte han som før. Fikk nok og tok han ut i gangen for å forklare at dette likte jeg ikke og orker ikke du skal klenge på meg. Endte med han ble drit sur og dro etter han hadde kjeftet meg ut først. Så kler han på seg og smeller igjen ytterdøra. Fikk så klart DEN sure meldinga om at jeg er en megge og ditt og datt. Håper han tok hintet i alle fall og slutter. Flere om synes dette er like irriterende? Menn tar ikke hint, du tror nok du har vært tydelig uten at du egentlig har vært tydelig nok. Anonymkode: 92da2...c59 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 31. januar 2016 #4 Del Skrevet 31. januar 2016 2 minutter siden, LeilaS skrev: Flere om synes dette er like irriterende? Ja. Dette skal du ikke finne deg i. Bra du har konfrontert ham. Jeg håper han respekterer deg fra nå av 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SRC Skrevet 31. januar 2016 #5 Del Skrevet 31. januar 2016 Hvis du har gitt en klar og tydelig beskjed er det ikke ditt problem om han ikke klarer å skjønne at du ikke er interessert. Bare si fra hver gang han holder på sånn, han gir seg nok til slutt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 31. januar 2016 #6 Del Skrevet 31. januar 2016 Slike gutter makter jeg IKKE! Jeg sier ifra med en gang og noen må jo ha det inn med teskje før de skjønner.. Han får bare være sur. Ikke ditt problem. La han furte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 31. januar 2016 #7 Del Skrevet 31. januar 2016 Nei, dette er ikke greit og han burde holde seg unna deg etter dette. Men hvorfor fortsetter du å være kompis med en fyr du vet er desperat etter å komme i buksa di? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 31. januar 2016 Forfatter #8 Del Skrevet 31. januar 2016 Den 31.1.2016 at 13.49, Doge skrev: Nei, dette er ikke greit og han burde holde seg unna deg etter dette. Men hvorfor fortsetter du å være kompis med en fyr du vet er desperat etter å komme i buksa di? Har kjent han i mange år og er forsåvidt en god kompis, eller var. Er i det siste han har blitt betatt av meg og er innpåsliten. Men hvis han ikke skjerper seg, så må jeg bare legge vennskapet dødt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keiserensnyeklær Skrevet 31. januar 2016 #9 Del Skrevet 31. januar 2016 34 minutter siden, LeilaS skrev: Har kjent han i mange år og er forsåvidt en god kompis, eller var. Er i det siste han har blitt betatt av meg og er innpåsliten. Men hvis han ikke skjerper seg, så må jeg bare legge vennskapet dødt. Eller er det mulig at du kan la vennskapet til ham få en liten pause, så han får en sjanse til å komme over deg? Skjønner veldig godt at du satt foten ned, for hans oppførsel er overhodet ikke akseptabel. Samtidig er det nok tøft for ham også å bare være venn med deg når han gjerne vil være mer. Slik vennskapet deres fremstår av det du har fortalt i tråden, virker det som hans følelser for deg preger vennskapet på en negativ måte for begge to? Så kanskje dere kan ta en pause og finne tilbake til et vennskap som ikke er så preget av hans sjalusi. Kanskje trenger det ikke være enten/eller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 31. januar 2016 #10 Del Skrevet 31. januar 2016 Synes det er dårlig gjort av deg å fortsette som før når han har sagt han liker deg. Du kan faktisk ikke regne med å få vennskapet som det var. Synes det er du som er egoistisk her. Har selv måttet kutte vennskap pga kompis ikke greide å la vær å proklamere følelser så vet det er kjipt men noen ganger må det til. Både for din del men mest for dems del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #11 Del Skrevet 31. januar 2016 Han er jo ikke noe kompis når han er betatt av deg og prøver seg på deg. Skjønner ikke hvorfor du definerer han som det. Han er en gutt som er keen på deg og som ikke respekterer at du ikke er keen på han. Jeg ville brutt kontakten med han, du mister ikke en kompis, du mister en som alltid kommer til å ønske noe mer med deg og alltid prøve å sabotere din lykke med andre menn. Anonymkode: cba51...792 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #12 Del Skrevet 31. januar 2016 2 timer siden, Genevieve skrev: Synes det er dårlig gjort av deg å fortsette som før når han har sagt han liker deg. Du kan faktisk ikke regne med å få vennskapet som det var. Synes det er du som er egoistisk her. Har selv måttet kutte vennskap pga kompis ikke greide å la vær å proklamere følelser så vet det er kjipt men noen ganger må det til. Både for din del men mest for dems del. Uenig. Synes ikke ts er egoistisk. Det er han som bør respektere ts ikke liker han mer enn en venn og burde selv trekke seg unna hvis følelsene ikke forsvinner. Anonymkode: e54e9...f59 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 31. januar 2016 #13 Del Skrevet 31. januar 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uenig. Synes ikke ts er egoistisk. Det er han som bør respektere ts ikke liker han mer enn en venn og burde selv trekke seg unna hvis følelsene ikke forsvinner. Anonymkode: e54e9...f59 Potæito potato Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #14 Del Skrevet 31. januar 2016 9 minutter siden, Genevieve skrev: Potæito potato Ok. Men les hva ts skriver. Hun sier jo hun kommer til å legge vennskapet dødt hvis han ikke gir seg. Anonymkode: e54e9...f59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 31. januar 2016 #15 Del Skrevet 31. januar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Men les hva ts skriver. Hun sier jo hun kommer til å legge vennskapet dødt hvis han ikke gir seg. Anonymkode: e54e9...f59 Ok, så ikke siste innlegget hennes før jeg svarte. Beklager det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 1. februar 2016 #16 Del Skrevet 1. februar 2016 19 timer siden, Genevieve skrev: Synes det er dårlig gjort av deg å fortsette som før når han har sagt han liker deg. Du kan faktisk ikke regne med å få vennskapet som det var. Synes det er du som er egoistisk her. Har selv måttet kutte vennskap pga kompis ikke greide å la vær å proklamere følelser så vet det er kjipt men noen ganger må det til. Både for din del men mest for dems del. Hallo? TS skylder ham ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #17 Del Skrevet 1. februar 2016 Hvorfor vil du ha han som venn i utgangspunktet What's in it for you? Anonymkode: aa3dc...0a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewe Skrevet 1. februar 2016 #18 Del Skrevet 1. februar 2016 Gjør som dette! (link) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 1. februar 2016 #19 Del Skrevet 1. februar 2016 Skjønner deg GODT TS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #20 Del Skrevet 1. februar 2016 50 minutter siden, Ewe skrev: Gjør som dette! (link) Anonymkode: 387d2...dfc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå