Lillilulu Skrevet 31. januar 2016 #1 Del Skrevet 31. januar 2016 (endret) Hei, jeg er en 19 år gammel jente som ønsker å treffe nye personer på samme alder eller litt eldre . Ettersom at jeg er litt sjenert og har mistet kontakt med en del gamle venner kjenner jeg litt på ensomheten... jeg er åpen, positiv og rolig person Jeg håper på å treffe en som liker turer, dager vi kan daffe sammen på sofaen å se noen filmer, gå ut for noe drinker og kunne prate med om hva som helst uten at noe blir kleint. Jeg er interessert i matlaging ettersom jeg utdanner meg innenfor kokk dersom det finnes noen med samme interesser som meg så håper jeg at du tar kontakt. Endret 7. februar 2016 av Lillilulu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megibergen Skrevet 1. februar 2016 #2 Del Skrevet 1. februar 2016 Hei, vil gjerne bli kjent med deg! Jente på 22 år, studerer på hib. Liker shopping, cafeturer, prate/filmkvelder, trening og mye mer! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1vy Skrevet 17. april 2016 #3 Del Skrevet 17. april 2016 (endret) - Endret 24. mai 2016 av 1vy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå