Gå til innhold

Hva ser dere etter..?

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Hva ser dere etter da?

Jeg kan begynne selv:

For at jeg i det hele tatt skal si ja til en date, må han være lettvint og morsom. Han må virke selvsikker og trygg på seg selv. Selvsikker betyr ikke selvhevdende og høylydt.

Han må være så trygg på seg selv og sin maskulinitet at han tør å flørte med meg på jobb eller i butikken.

Han behøver ikke være typisk kjekk eller pen - det jeg ser på er underarmene og glimtet i øynene. Er han litt høyere enn meg og ikke for tykk/tynn så er det supert, men jeg lar ikke utvendige bagateller nekte meg å bli kjent med en super gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Musikksmaken sier mye om fyren, og om livsstilen hans. Liker han min type musikk liker han ganske sikkert min type filmer og går på mine typer puber, og har en kleskode jeg er komfortabel med.

Videre må han se normal ut. Ikke stikke seg ut i noen retning, ikke ha et eller annet ytre trekk som man ufrivillig fokuserer blikket på. Han må være slik at jeg ikke er helt sikker på om jeg husker hvordan han så ut etter jeg har møtt ham første gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Han må vekke romantiske følelser i meg. Jeg må føle at det "stemmer" - kjemi. Må trives sammen. Føle at jeg kjenner han allerde første gangen vi prater sammen. Føle meg fysisk tiltrukket. Kribling i magen. Ha lyst til å kjenne hans kropp mot min. Ha lyst til å elske og prate med han hele natten. Ha lyst til å sove ved siden av han, spise frokost med han , spise middag med han...men ikke nødvendigvis dele bolig med han.

Har truffet en slik person 3 ganger i mitt liv. Nå er jeg 38. Dette har vært sterke og vakre kjærlighetsopplevelser som varte lenge. Med alle 3 visste jeg det første gang jeg traff dem at dette var spesielt. Jeg stoler derfor på magefølelsen min. Inntil en slik person dukker opp igjen (eller en av de andre kommer tilbake ) vil jeg ikke ha noe romantisk eller erotisk forhold til noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende betyr for meg svært lite. Jeg har sett så utrolig mange ganger at man kan gå glipp av fantastiske mennesker hvis man fokuserer for mye på et "rett" utseende. Jeg har også vært sammen med overvektige menn og på grensa til undervektige, så jeg vet at akkurat det spiller mindre rolle for meg.

Ut over det må han tenne en slags gnist i meg. Han må få meg til å ha lyst til å prate mer med han. Og som Mysan sier, han må være lettvint og morsom.

Men jeg kan egentlig ikke si så mye mer om hva jeg ønsker. Plutselig kommer det en som er totalt forskjellig fra det jeg tenkte meg, og slår beina ut under meg. Det er det som er så fantastisk. Man vet aldri hvem som får det til å skje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Jeg er svært opptatt av personligheten og at kjemien mellom oss stemmer på de fleste områder. Jeg er ikke opptatt av å måtte bli stormforelsket, men heller det å bli glad i ham for personligheten osv. det vil skinne gjennom, og har han etter min mening en flott personlighet, så ser han flott ut også.

Det er også viktig at vi har mål og verdier i samme bane, men dette er vel først etter at man er blitt bare litt kjent da. :ler:

Ser også viktigheten av at han er omgjengelig og mest mulig jordnær.

Om han er liten,stor,tynn,tykk,spiller liten rolle om han oppfyller de andre kravene JEG setter hos en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesten

Utsjånad betyr litt, men viktigast er det at dei er ganske høge, fordi det er eg... Og så likar eg godt blå auge, sikkert fordi eg har mørke... Og så likar eg mørkt hår, sikkert fordi eg er lys... :oops:

Men ellers er intelligens, sjølvsikkerhet og kjemi viktigast. Eg må kjenne sommarfuglar i magen. Det må vere ein å drøyme om rett og slett. Og så blir eg som regel litt skuffa når eg vert betre kjend med mannen :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det viktigste er at hun er snill

orker ikke være sammen med en slem jente

men hun kan ikke være for snill

trenger litt motsatnd også

og at vi har noenlunde lik humor

videre er det ingen ulempe hvis hun er smart og søt

og hun kan godt være sexy også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...