Gå til innhold

Zika virus propaganda


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 29/01/2016 at 10.10, Psilocybe skrev:

Forresten: Kudos til deg, TS, for å linke til Jon Rappoport. Han er en bra mann. Sjekk også ut det han har skrevet om Snowden, hvis du ikke har gjort det alt. Det er fantastisk lesestoff. 


Jon Rappoport fortsetter i sitt gode spor.
Han følger opp med mer om Zika-bløffen i ny fyldig artikkel.
Her ser man at tallene på 4000 er oppblåst fra intet, fordi det ikke er sammenheng.

Zika: Who Launched the Fake-Epidemic Story in Brazil?
http://www.activistpost.com/2016/02/zika-who-launched-the-fake-epidemic-story-in-brazil.html

Anonymkode: 87c08...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen som hevder at HIV ikke forårsaker AIDS, og at AIDS egentlig ikke er en sykdom, men en falsk sekkebetegnelse for diverse sykdommer mener at Zika-viruset er en bløff.

Jøje meg. Nå må jeg nok kjøpe boka hans.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, nordpedant skrev:

Mannen som hevder at HIV ikke forårsaker AIDS, og at AIDS egentlig ikke er en sykdom, men en falsk sekkebetegnelse for diverse sykdommer mener at Zika-viruset er en bløff.

Jøje meg. Nå må jeg nok kjøpe boka hans.

Teknisk sett ER ikke AIDS en sykdom, det er et syndrom, og en tilstand der man er mottakelg for sykdommer som man ellers ville kunne stå imot. Aquired Immune Deficiency Syndrome. Men det er jo bevist for lengst at HIV forårsaker det. Det er få virus man vet så mye om som akkurat HIV. Det ble forsket intenst på det, og med gode resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Mann 42 skrev:

Teknisk sett ER ikke AIDS en sykdom, det er et syndrom, og en tilstand der man er mottakelg for sykdommer som man ellers ville kunne stå imot. Aquired Immune Deficiency Syndrome. Men det er jo bevist for lengst at HIV forårsaker det. Det er få virus man vet så mye om som akkurat HIV. Det ble forsket intenst på det, og med gode resultater.

Jojo, men at AIDS ikke er en greie er jo ikke helt rett det heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/insektgift-i-drikkevandet-mistaenkes-for-at-skabe-zika-babyer/5953418

En gruppe argentinske læger sætter nu spørgsmålstegn ved, om det rent faktisk er zikavirus, der er skyld i den store stigning i antal tilfælde af microcephali hos spædbørn i Sydamerika.

Anonymkode: 9c96b...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå mistenker en del eksperter at det er insektsgiften de tilsetter drikkevannet i Brasil som har gitt mikroencefali, ikke Zika-viruset. 

Anonymkode: d7fa2...0d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, nordpedant skrev:

Jojo, men at AIDS ikke er en greie er jo ikke helt rett det heller.

Selvsagt er det en greie. Det er en helvetes svær greie. Eller det var det. Nå er det jo nesten ingen som får AIDS hvis de ikke absolutt VIL ha det. Antivirale midler holder HIV i sjakk så man kan leve relativt normalt. Og antakelig like lenge som om man ikke hadde HIV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4. februar 2016 at 23.50, Mann 42 skrev:

4000 er ikke født med viruset. 4000 er født med microcephali, eller "liten hjerne". Som er det viruset i verste fal gjør med et barn. Det er, etter hva jeg forstår, permanent.

Det er greit nok at man ikke skal si at dette er verdens undergang, for det er det ikke. I Norge fødes det 60.000 barn hvert år. Og vi er en liten nasjon sammenlignet med Brazil. Men dette er en tragedie for dem som rammes, og det er en stor utfordring for både familier og samfunn som må ta seg av uforholdsmessig mange evneveike barn.

Og man kan ikke godt slutte å få barn, heller, kan man vel?

Hva sa jeg?

http://www.dagbladet.no/2016/02/15/nyheter/utenriks/brasil/zikavirus/mikrocefali/43157879/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Ungoliant skrev:

Jeg venter med å avgi dom til disse vitenskapsfolkene har forsket mer på det. Med det sagt så er dette første gang i min tid på nettet at jeg har kommet over en konspirasjonsteori som det kanskje (og bare kanskje) er litt hold i.

Jeg mener fortsatt at det store flertallet der ute som messer om jøder, monsanto, bildenbergere og firfisler burde medisineres. A broken clock is still right twice a day som de sier over dammen

Anonymkode: 0df24...95d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.1.2016 at 7.24, AnonymBruker skrev:

Riktig, dette må være noe onde, onde legemiddelindustrien finner på... På samme måte som ebola bare var tull, tenker jeg.

Jeg regner med at du går foran som et godt eksempel og blir gravid/gjør kjæresten gravid og tar en lengre reise til Sør-Amerika for å forklare dem at mikrocephali ikke er noe å bry seg om. Uansett trenger du nok ikke å bekymre deg så mye for at vi i Norge skal vaksineres med mindre vi skal på reise.

Anonymkode: 5dc98...fbd

Det var en nyhet i VG om at de nå plutselig tviler på at viruset forårsaket det. Jeg leste det ikke, men det er tydelig at mediene har kastet seg  for fort på hvis det stemmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Evilposelos skrev:

Det var en nyhet i VG om at de nå plutselig tviler på at viruset forårsaket det. Jeg leste det ikke, men det er tydelig at mediene har kastet seg  for fort på hvis det stemmer. 

Altså en bløff som sviktet nok til at de måtte gi opp.
Og bra er det.

Anonymkode: 87c08...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg venter med å avgi dom til disse vitenskapsfolkene har forsket mer på det. Med det sagt så er dette første gang i min tid på nettet at jeg har kommet over en konspirasjonsteori som det kanskje (og bare kanskje) er litt hold i.

Jeg mener fortsatt at det store flertallet der ute som messer om jøder, monsanto, bildenbergere og firfisler burde medisineres. A broken clock is still right twice a day som de sier over dammen

Anonymkode: 0df24...95d

For en idiotisk ting å si. Du kan ikke sammenligne en sykdom som faktisk eksisterer med ville konspirasjonsteorier. Alt jeg har sagt er 1) ingen grunn til panikk, trusselbildet i media er sterkt overdrevet. Og nå 2) det er sannsynelig at sykdommen ikke er forårsaket av zika en gang.

om noe er konspiratotisk og ukritisk tenkt, så er det å hoppe til konklusjonen at denne sykdommen er en katastrofal trussel før man har noen fakta på bordet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Mann 42 skrev:

Selvsagt er det en greie. Det er en helvetes svær greie. Eller det var det. Nå er det jo nesten ingen som får AIDS hvis de ikke absolutt VIL ha det. Antivirale midler holder HIV i sjakk så man kan leve relativt normalt. Og antakelig like lenge som om man ikke hadde HIV.

Si det til alle de HIV-smittede i utviklingslandene, du. De har nemlig ikke tilgang til HAART.

Det er forøvrig mange og ubehagelige bivirkninger ved behandlingen. Prognosen er forøvrig også avhengig av når behandlingen startes. Man kan leve omtrent som normalt, men det er ulemper og ubehag knyttet til det, og man er avhengig av å oppdage at man er smittet. Det er store mørketall på HIV-smittede, og noen får diagnosen først når de kommer inn med AIDS-definerende lesjoner (f. eks. øsofageal candidiasis eller pneumocystis jirovecii).

Anonymkode: efb02...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Ungoliant skrev:

For en idiotisk ting å si. Du kan ikke sammenligne en sykdom som faktisk eksisterer med ville konspirasjonsteorier. Alt jeg har sagt er 1) ingen grunn til panikk, trusselbildet i media er sterkt overdrevet. Og nå 2) det er sannsynelig at sykdommen ikke er forårsaket av zika en gang.

om noe er konspiratotisk og ukritisk tenkt, så er det å hoppe til konklusjonen at denne sykdommen er en katastrofal trussel før man har noen fakta på bordet. 

Jeg mente ikke å insinuere at du personlig hadde kommet med konspirasjonsteorier, men det er andre her på forumet som har det i denne saken. Baser på tidligere erfaring mistenker jeg at disse kommer til å ta dette som en bekreftelse på at alt annet de fantaserer om også stemmer.

Anonymkode: 0df24...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Sakene som viser at vaksiner er svindel tar ingen ende.

Documents from UK reveal 30 Years of Coverup
Andrew Baker ( FFN),- Freedom of Information Act in the UK filed by a doctor there has revealed 30 years of secret official documents showing that government experts have

1. Known the vaccines don’t work
2. Known they cause the diseases they are supposed to prevent
3. Known they are a hazard to children
4. Colluded to lie to the public
5. Worked to prevent safety studies

http://nsnbc.me/2013/05/10/the-vaccine-hoax-is-over-freedom-of-information-act-documents-from-uk-reveal-30-years-of-coverup/

Anonymkode: 87c08...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sakene som viser at vaksiner er svindel tar ingen ende.

Documents from UK reveal 30 Years of Coverup
Andrew Baker ( FFN),- Freedom of Information Act in the UK filed by a doctor there has revealed 30 years of secret official documents showing that government experts have

1. Known the vaccines don’t work
2. Known they cause the diseases they are supposed to prevent
3. Known they are a hazard to children
4. Colluded to lie to the public
5. Worked to prevent safety studies

http://nsnbc.me/2013/05/10/the-vaccine-hoax-is-over-freedom-of-information-act-documents-from-uk-reveal-30-years-of-coverup/

Anonymkode: 87c08...765

Dette er løgn.

Anonymkode: efb02...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...