Gå til innhold

Zika virus propaganda


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så har vi et nytt tilfelle av virus som mediene kaster seg over.

Zika-viruset har vel alle hørt om nå.
Etter å ha sett bilder av denne lille gutten med litt for lite hode så skjønte jeg at dette er propaganda som skal skremme før de melder om nye "medikamenter". Og ikke uventet dukker nå plutselig worldwide opp opplysninger om at joda, vaksiner finnes allerede og USA "har dem".

Ser at flere ventet at det skulle meldes om ny vaksine for denne Zika-saken.

Slapp av folkens, dette er bare sleip kynisk markedsføring så farmasigjengen skal få sendt store fakturaer til våre skattepengers kiste (det som er igjen av den...).

Bruk hodet, ikke gå på bløffen. Vaksiner har ødelagt langt mer enn det har hjulpet. Ja, hvis vi ikke snakker om inntektene det har generert da.

http://www.hegnar.no/okonomi/politikk/artikkel580058.ece

https://jonrappoport.wordpress.com/2016/01/28/is-the-dreaded-zika-virus-another-giant-scam/

Anonymkode: 87c08...765

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Riktig, dette må være noe onde, onde legemiddelindustrien finner på... På samme måte som ebola bare var tull, tenker jeg.

Jeg regner med at du går foran som et godt eksempel og blir gravid/gjør kjæresten gravid og tar en lengre reise til Sør-Amerika for å forklare dem at mikrocephali ikke er noe å bry seg om. Uansett trenger du nok ikke å bekymre deg så mye for at vi i Norge skal vaksineres med mindre vi skal på reise.

Anonymkode: 5dc98...fbd

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iom det ikke finnes noen medikamenter syns jeg det er en merkelig påstand. Hva skal de tjene penger på når de ikke har noe å selge?

Og "det litt for små hodet" er ikke bare rart å se på, men betyr kognitive defisit i varierende grad, fra lærevansker til komplett grønnsak.

Anonymkode: 575ae...847

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så har vi et nytt tilfelle av virus som mediene kaster seg over.

Zika-viruset har vel alle hørt om nå.
Etter å ha sett bilder av denne lille gutten med litt for lite hode så skjønte jeg at dette er propaganda som skal skremme før de melder om nye "medikamenter". Og ikke uventet dukker nå plutselig worldwide opp opplysninger om at joda, vaksiner finnes allerede og USA "har dem".

Ser at flere ventet at det skulle meldes om ny vaksine for denne Zika-saken.

Slapp av folkens, dette er bare sleip kynisk markedsføring så farmasigjengen skal få sendt store fakturaer til våre skattepengers kiste (det som er igjen av den...).

Bruk hodet, ikke gå på bløffen. Vaksiner har ødelagt langt mer enn det har hjulpet. Ja, hvis vi ikke snakker om inntektene det har generert da.

http://www.hegnar.no/okonomi/politikk/artikkel580058.ece

https://jonrappoport.wordpress.com/2016/01/28/is-the-dreaded-zika-virus-another-giant-scam/

Anonymkode: 87c08...765

Det der skulle jeg gjerne likt å se dokumentasjon på, gitt. 

Anonymkode: b98b3...938

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg var på Ex.Phil-forelesning med Lars Johan Materstvedt en gang.

Materstvedt er blant Norges ledende eksperter på eutanasi. Han jobber med medisinsk etikk. Han har en doktorgrad i filosofi. Han opptrer av og til i media.

Han innledet forelesningen, som foregikk i et fullsatt auditorium med 250 studenter, med å si:

"Ikke ta svineinfluensavaksinen. Dere må for all del ikke ta den. Jeg har venner høyt oppe i helse-Norge, og ingen av dem skal ta vaksinen. Ikke ta den."

Han gjentok denne formaningen i fem minutter. Han fortalte bl.a. at han var venn med sjefen for Folkehelseinstituttet, og at vedkommende angivelig ikke skulle vaksinere seg. Det skulle ikke barna hans heller.

Forelesningen fant altså sted da svineinfluensahysteriet sto på for fullt, og mediene og helse-Norge fortalte oss at det var veldig viktig at vi tok vaksinen. Særlig sjefen for Folkehelseinstituttet var mye i media, og gjentok gang på gang hvor viktig det var å vaksinere seg. 

 

Endret av Psilocybe
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse


Forresten: Kudos til deg, TS, for å linke til Jon Rappoport. Han er en bra mann. Sjekk også ut det han har skrevet om Snowden, hvis du ikke har gjort det alt. Det er fantastisk lesestoff. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, slike som deg er skremmende med sin uvitenhet.

Det er en ting å være motstander av vaksiner, men en helt annen ting å bagatellisere microcephaly. UANSETT din mening om vaksiner så er dette viruset FARLIG for gravide og barna i magen. Jeg anbefaler deg å lese litt om tilstanden. Du kan starte her https://en.wikipedia.org/wiki/Microcephaly

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så har vi et nytt tilfelle av virus som mediene kaster seg over.

Zika-viruset har vel alle hørt om nå.
Etter å ha sett bilder av denne lille gutten med litt for lite hode så skjønte jeg at dette er propaganda som skal skremme før de melder om nye "medikamenter". Og ikke uventet dukker nå plutselig worldwide opp opplysninger om at joda, vaksiner finnes allerede og USA "har dem".

Ser at flere ventet at det skulle meldes om ny vaksine for denne Zika-saken.

Slapp av folkens, dette er bare sleip kynisk markedsføring så farmasigjengen skal få sendt store fakturaer til våre skattepengers kiste (det som er igjen av den...).

Bruk hodet, ikke gå på bløffen. Vaksiner har ødelagt langt mer enn det har hjulpet. Ja, hvis vi ikke snakker om inntektene det har generert da.

http://www.hegnar.no/okonomi/politikk/artikkel580058.ece

https://jonrappoport.wordpress.com/2016/01/28/is-the-dreaded-zika-virus-another-giant-scam/

Anonymkode: 87c08...765

Jeg vet ikke engang hvor jeg skal begynne.

Anonymkode: 2c9b4...09d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Psilocybe skrev:

Husker jeg var på Ex.Phil-forelesning med Lars Johan Materstvedt en gang. 

Materstvedt er blant Norges ledende eksperter på eutanasi. Han jobber med medisinsk etikk. Han har en doktorgrad i filosofi. Han opptrer av og til i media. 

Han innledet forelesningen, som foregikk i et fullsatt auditorium med 250 studenter, med å si: 

"Ikke ta svineinfluensavaksinen. Dere må for all del ikke ta den. Jeg har venner høyt oppe i helse-Norge, og ingen av dem skal ta vaksinen. Ikke ta den."

Hen gjentok denne formaningen i fem minutter.

Forelesningen fant altså sted da svineinfluensahysteriet sto på for fullt. 

 

Kan du dokumentere dette?

Anonymkode: 3733c...8a0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du dokumentere dette?

Anonymkode: 3733c...8a0


Kontakt Materstvedt og spør ham selv. Jeg har ikke noe behov for å overbevise en random, anonym skeptiker på et nettforum. Du kan tro hva du vil. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Psilocybe skrev:


Forresten: Kudos til deg, TS, for å linke til Jon Rappoport. Han er en bra mann. Sjekk også ut det han har skrevet om Snowden, hvis du ikke har gjort det alt. Det er fantastisk lesestoff. 

 


Han skriver mer om vaksine-scam:
This is my second article on the Zika-virus scam (article archive here). I’ve been to these rodeos before: HIV, West Nile, Swine Flu, SARS, Ebola. In each case, a virus is blamed for illness and death that actually arises from other causes.

The Zika virus, now being blamed for the birth of babies with very small heads and impaired brains, has been around for a long time—late 1940s, early 1950s—and suddenly, without warning or reason, after inducing, at best, mild illness, it’s producing horrendous damage? This is called a clue. A clue that scientific liars are lying. Furthermore, many of the women who are giving birth to deformed babies test negative for the presence of the Zika Virus.

 

Også interessante kommentarer under artikkelen i første innlegg.
https://jonrappoport.wordpress.com/2016/01/28/is-the-dreaded-zika-virus-another-giant-scam/#comment-146794

Om tydelig uenighet om hvem som snakker sant om Zika.

Sitat

 

Brazilians not buying Zika excuse for babies with shrunken brains

Over 4,000 babies have now been born in Brazil with shrunken brains since November 1 2015. Brazil normally gets approximately 150 cases of this type of birth defect per year, which means that if this all happened in less than a three month time window, abnormal births of this type have increased by approximately 13,000 percent. HERE IS A KEY REPORT FROM THE BBC, WHICH PROVES EVERYONE WHO IS SAYING THE ZIKA VIRUS IS CAUSING IT IS LYING, IT CANNOT POSSIBLY BE ZIKA, THEY KNOW IT, AND THE BRAZILIANS ARE NOW LOOKING FOR ANSWERS ALL THE WHILE THE MSM AND GREATER MEDICAL COMMUNITY IS STILL TRYING TO SCAM IT OFF ON ZIKA.
From the BBC on Jan 21 2016:

Brazil says the number of babies born with suspected microcephaly or abnormally small heads since October has now reached nearly 4,000.

In the worst affected area, about 1% of newborns have suspected microcephaly.

The Brazilian authorities believe the increase is caused by an outbreak of Zika virus. Just 150 babies were born with microcephaly in 2014. http://theunhivedmind.com/wordpress3/brazilians-not-buying-zika-excuse-for-babies-with-shrunken-brains/

 

 

Anonymkode: 87c08...765

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja en kar som tror hiv er tuller virkelig noe å sette sin lit til:daane:

For øvrig kommer ikke zika-viruset til å spre seg i Norge, så det trengs ingen vaksine her. Det spres via mygg som ikke lever her, og spres ikke fra person til person. Er du ikke gravid er det ikke farlig heller.

Anonymkode: dc51b...bdd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruk hodet, ikke gå på bløffen. Vaksiner har ødelagt langt mer enn det har hjulpet. Ja, hvis vi ikke snakker om inntektene det har generert da.

Dette er ren løgn. Det er mulig at det finnes noe som har reddet flere liv enn vaksinering, men jeg har svært vanskelig for å komme på hva det skal være. Om vi ser bort fra kopper og polio, da.

Det var utmerket på 40- og 50-tallet da rundt 2000 fikk polio i året, og tre fjerdedeler ble lamme. 

Makan.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Han skriver mer om vaksine-scam:
This is my second article on the Zika-virus scam (article archive here). I’ve been to these rodeos before: HIV, West Nile, Swine Flu, SARS, Ebola. In each case, a virus is blamed for illness and death that actually arises from other causes.

The Zika virus, now being blamed for the birth of babies with very small heads and impaired brains, has been around for a long time—late 1940s, early 1950s—and suddenly, without warning or reason, after inducing, at best, mild illness, it’s producing horrendous damage? This is called a clue. A clue that scientific liars are lying. Furthermore, many of the women who are giving birth to deformed babies test negative for the presence of the Zika Virus.

 

Også interessante kommentarer under artikkelen i første innlegg.
https://jonrappoport.wordpress.com/2016/01/28/is-the-dreaded-zika-virus-another-giant-scam/#comment-146794

Om tydelig uenighet om hvem som snakker sant om Zika.

 

Anonymkode: 87c08...765

Når folk skriver sånt, så burde du nok heller ta det som en advarsel mot å ta noe som helst av det de sier på alvor. Jeg vet ikke mye om Vest-Nil og SARS, men HIV har jeg en del utdannelse på og Ebola leste jeg meg grundig opp på. Og en hver som sier at disse to virusene og deres effekter ikke er virkelige, lyver, eller er temmelig sinnsforvirret.

Endret av Mann 42
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja en kar som tror hiv er tuller virkelig noe å sette sin lit til:daane:

For øvrig kommer ikke zika-viruset til å spre seg i Norge, så det trengs ingen vaksine her. Det spres via mygg som ikke lever her, og spres ikke fra person til person. Er du ikke gravid er det ikke farlig heller.

Anonymkode: dc51b...bdd

Det er selvfølgelig også et interessant poeng. Sett bort fra hvor borti natta denne teorien er i utgangspunktet har du jo også et poeng med at det ikke kan spre seg her i utgangspunktet.

Så, oppsummert:
Her finner man altså opp en sykdom for å tjene store penger på vaksiner, men man velger samtidig å si at vaksinene er helt unyttige for store deler av verden, for dit kan ikke sykdommen spre seg uansett. I tillegg rykker man ut med at det kun er gravide kvinner i denne avgrensede delen av verden som trenger å bekymre seg, for for oss andre er dette mildere enn en influensa. Dette er selvsagt før vi tar hensyn til at legemiddelfirmaer tjener langt, langt mer på medisiner til behandling eller lindring enn de tjener på vaksiner.

Så her har man muligheten til å selge noe dyrt til så godt som hele verden, men man velger å selge noe billig til en liten andel i stedet. Ikke akkurat store businessfolk, disse jødefirfislefarmasibilderbergertempelridderfrimurerne som står bak.

Anonymkode: 209a4...475

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, nordpedant skrev:

Dette er ren løgn. Det er mulig at det finnes noe som har reddet flere liv enn vaksinering, men jeg har svært vanskelig for å komme på hva det skal være. Om vi ser bort fra kopper og polio, da.

Det var utmerket på 40- og 50-tallet da rundt 2000 fikk polio i året, og tre fjerdedeler ble lamme. 

Makan.

Men de ble lamme på en naturlig måte, og om noen tusen år kunne vi blitt naturlig immune, sånn som med forkjølelse, om det ikke var for at Big Pharma kom med vaksinene sine og ødela hele det grønne opplegget med naturlig immunitet. Det er tross alt bedre i det lange løp, selv om det koster noen tusen liv, noen tusen lammelser og noen tusen åndssvake som følge av hjernehinnebetennelser og så videre. Men det skjønner ikke dere systemandroider, at dere blir manipulert til å akseptere vaksiner for å få en falsk helse.

:sarkasme:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker vaksiner. Vaksiner er det beste i hele verden. Dette innlegget fikk meg til å tenke en ting - jeg må huske å revaksinere meg i år. Takk! 

Anonymkode: 907e2...19c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunhands
Den 29. januar 2016 at 11.55, AnonymBruker skrev:


Han skriver mer om vaksine-scam:
This is my second article on the Zika-virus scam (article archive here). I’ve been to these rodeos before: HIV, West Nile, Swine Flu, SARS, Ebola. In each case, a virus is blamed for illness and death that actually arises from other causes.

The Zika virus, now being blamed for the birth of babies with very small heads and impaired brains, has been around for a long time—late 1940s, early 1950s—and suddenly, without warning or reason, after inducing, at best, mild illness, it’s producing horrendous damage? This is called a clue. A clue that scientific liars are lying. Furthermore, many of the women who are giving birth to deformed babies test negative for the presence of the Zika Virus.

 

Også interessante kommentarer under artikkelen i første innlegg.
https://jonrappoport.wordpress.com/2016/01/28/is-the-dreaded-zika-virus-another-giant-scam/#comment-146794

Om tydelig uenighet om hvem som snakker sant om Zika.

 

Anonymkode: 87c08...765

Er du helt fjern?

Det er ikke uvanlig med slike endemier knyttet til vektorbårne sykdommer. De siste årene har en del fagpersoner forsøkt å rette fokus mot disse glemte sykdommene. Man så for eksempel noe lignende med West Nile-viruset som vi nå ser med Zika, og vi kommer garantert til å se mer av dette i fremtiden med klimaendringene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...