Gå til innhold

Overgrep

Fremhevede innlegg

Gjest Keiserensnyeklær
Skrevet
Den 29.1.2016 at 17.45, lifeasisit skrev:

har faktisk en kontaktperson hos Dixie. Men nå er det helg, da.

Men jeg syns det er flaut... siden det har skjedd før.

Kommer vel til å gå over av seg selv?

Du er dessverre ikke alene om å ha vært utsatt for overgrep flere ganger, om det skulle være noen som helst trøst. Hvis jeg hadde sagt at det samme hadde skjedd med meg, hadde du tenkt at jeg hadde grunn til å være flau? Det er mange mennesker som jobber med denne problematikken. Jeg skjønner at det blir ekstra tøft på grunn av måten du ble møtt på legevakten, men disse menneskene er der for å hjelpe deg, og de har nok hørt mange, mange historier. Har du forsøkt å ringe noen? Eller skrive ned tankene dine? Jeg ville ikke ha tatt sjansen på at dette skal gå over av seg selv, særlig ikke når du har en psykolog du kan prate med. Kanskje vil bare det at du sier at du synes det er flaut og at det er noe som er vanskelig for deg lette på trykket? Det er mange måter du kan få det bedre på, å drikke det bort er ikke noen varig løsning, men det vet du nok egentlig selv også. Psykologen kan nok også hjelpe deg med strategier for å komme igjennom dette, om du bare gir ham/henne muligheten. Dette klarer du! Klem til deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...