Gå til innhold

Tarot (januar 2016)

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, loveli skrev:

:hakeslepp: Det stemmer på en prikk!!! Dumt det vil pågå hele dette året også da men...

Gleder meg til neste gang du gjør tarot! Da skal jeg heller spørre hvem av dem. 😉 

Jeg ser at andre har fått spørre to som, så jeg drister meg til å gjøre det samme.

Jeg prater med en fyr via nettet. Er han noe for meg?

Tusen takk for hjelpen uansett om jeg får to spørsmål eller ikke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, OppNedPåAlt skrev:

Jeg er så singel så singel. Hva gjør jeg feil i min leting på mannen i mitt liv?

Sverddronningen.

62.jpg

Virker ikke som at du trenger en mann fordi du klarer med alt selv, så kanskje tone ned det skjoldet du har i rundt deg og så du virker mer "menneskelig" for de mennene du vil skal bli intresserte i deg.

Skrevet

Vil det skje noe spennende (kjærlighet, reise, opplevelse, oppnåelse)) for meg i år, eller blir det "kun" jobb, barn og hund i tiden fremover? :)

Skrevet
4 minutter siden, loveli skrev:

Jeg ser at andre har fått spørre to som, så jeg drister meg til å gjøre det samme.

Jeg prater med en fyr via nettet. Er han noe for meg?

Tusen takk for hjelpen uansett om jeg får to spørsmål eller ikke!

7/Mynter.

70.jpg

Niks, bortkastet tid.

Skrevet
17 minutter siden, O.G. skrev:

Måtehold oppned

14.jpg

Plassen har en energi som ikke passer din, men hvis du liker leiligheten så gjør da et forsøk. Klem.

Takk for svar og hjelp :) Jeg liker leiligheten veldig godt og den er blant de mest attraktive jeg har sett så langt, men er usikker på beliggenheten. Fortsatt usikker hva jeg skal gjøre da, haha.

Skrevet
2 minutter siden, Sharon90 skrev:

Vil det skje noe spennende (kjærlighet, reise, opplevelse, oppnåelse)) for meg i år, eller blir det "kun" jobb, barn og hund i tiden fremover? :)

Begerknekten.

47.jpg

Ser ut til at det kan bli en spennende beundrer på deg etterhvert.

Skrevet
3 minutter siden, O.G. skrev:

Sverddronningen.

62.jpg

Virker ikke som at du trenger en mann fordi du klarer med alt selv, så kanskje tone ned det skjoldet du har i rundt deg og så du virker mer "menneskelig" for de mennene du vil skal bli intresserte i deg.

Seriøst? Hvordan får du dette til? Min eks sa dette til meg. Jeg har sakte begynt å innse at det kanskje stemmer, fordi menn vil være det sterke kjønn (eller iallefall tro det selv). Tone ned skjold initiert. Takk! 

Skrevet

Lurer på hvordan kjærlighetslivet mitt blir å se ut det kommende året? 

Skrevet
1 minutt siden, O.G. skrev:

Begerknekten.

47.jpg

Ser ut til at det kan bli en spennende beundrer på deg etterhvert.

Tusen takk for svar :) dette var en ny opplevelse. :helen:

Skrevet
3 minutter siden, OppNedPåAlt skrev:

Seriøst? Hvordan får du dette til? Min eks sa dette til meg. Jeg har sakte begynt å innse at det kanskje stemmer, fordi menn vil være det sterke kjønn (eller iallefall tro det selv). Tone ned skjold initiert. Takk! 

Kortene snakker, noen ganger kan jeg lese kortene feil, men kortene i seg selv er aldri feil. Glad jeg hjalp deg. Klem.

Skrevet
4 minutter siden, retorikkqueen skrev:

Lurer på hvordan kjærlighetslivet mitt blir å se ut det kommende året? 

du er ca 156 innlegg fra minste innleggstall. Beklager.

Skrevet
3 timer siden, O.G. skrev:

Fikk noen juleøl av en real nabo som ikke liker juleøl og da er det tid for tråden mange har ventet på, der hvor Gjest deler av sine eminente spådomskunster med tarotkort ut til folket. Jeg har følgende kriterier for hvem som får bli med.

1. Du er singel.

2. Du elsker Carlsberg øl.

3. Du rekker tråden min.

4. Du poster et innlegg hvor du stiller et spørsmål.

5. Venter på svar.

6. Som kommer.

7. Gi tilbakemelding.

8. Har minst 200 innlegg under nick.

Vi skal bruke Deviant Moon Tarot. Jeg kommer til å hefte ved kortet ditt i svaret til deg.

haha! 

okey... jeg må vente liee mrp spørsmål nr 8. :(

Anonymkode: ed523...bf6

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

haha! 

okey... jeg må vente liee mrp spørsmål nr 8. :(

Anonymkode: ed523...bf6

Sånn er livet.

Skrevet

Så moro at kortene sier jeg skal få kjæreste :) For håpe de har rett/ du tolker dem rett :) 

Mulig det er vanskelig å svare på dette spørsmålet, vet ikke hvor mye info makan få av kortene. Men vil jeg møte min fremtidige kjæreste i løpet av noen måneder, har jeg møtt han eller må jeg vente lenger? :) 

Skrevet

Kommer jeg til å flytte ut i løpet av dette året? 

Skrevet
5 minutter siden, Cambria skrev:

Så moro at kortene sier jeg skal få kjæreste :) For håpe de har rett/ du tolker dem rett :) 

Mulig det er vanskelig å svare på dette spørsmålet, vet ikke hvor mye info makan få av kortene. Men vil jeg møte min fremtidige kjæreste i løpet av noen måneder, har jeg møtt han eller må jeg vente lenger? :) 

Verden.

21.jpg

Han er helt ny, så du møter ham innen 90 dager. 

Skrevet

Jeg er ikke singel, men håper på svar siden jeg ikke rakk forrige tarottråd med deg!

Hvordan vil det gå med studiene?

Skrevet

Hva er det min kollega hinter til?

Skrevet
11 minutter siden, Dunkel skrev:

Kommer jeg til å flytte ut i løpet av dette året? 

4/Mynter.

67.jpg

Ja.

Skrevet
6 minutter siden, O.G. skrev:

Verden.

21.jpg

Han er helt ny, så du møter ham innen 90 dager. 

Tusen takk! :) Da skal jeg gjøre alt jeg kan for å huske og gi tilbakemelding om hvordan dette har gått :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...